Arte e spettacoliLittiratura

Aphorisms, parolle, una Chernomyrdina Viktora Stepanovicha

Parechji di i nostri cuntimpuranìi ricordu un ghjornu figura tali pulitica Viktor Chernomyrdin. St'omu hè u Primu Ministru di u nostru paese in una assai difficiuli 90-IES di l 'ùrtimu sèculu. Però, oghje parechje persone ricordu micca solu i parsunalità di Viktor Stepanovich Chernomyrdin cum'è virgulette.

Era u so studiu di u sughjettu di stu articulu.

Quale hè Chernomyrdin?

Spiegari ca lu Chernomyrdin, voi solu bisognu di una generazione chi nasciu digià sottu Putin. pirsuni sù n'invinia nimu. Tuttavia, micca tutti i sapè i grandi Milestones biografia di dda pirsuna.

Born in the future figura pulitica in u outback Russian in zona Chkalov, in u paisolu di Black Otrogn. Stu accadutu in 1938. Assai ghjovanu zitellu, li campau la guerra, è sarà sempre ricordu u ghjornu quandu Levitan pruclamatu à tutti i nutizia radiu di la vittoria USSR suvièticu.

Vittoriu era un bonu studianti è fu capaci di fà una carriera assai successu. Iddu addivinìu lu diritturi di unu di i più grandi sucetà industriale, è una sosula successu di parechji anni.

Chernomyrdin Viktor Stepanovich, chì una in u futuru pocu diverge da pocu, travaglia in a filiera oliu è a gas. È da u modu, cum'è u capu hà truvatu i risultati di pruduzzioni altu.

By u stradellu, Chernomyrdin fù rispittatu in l 'ambienti di travagliu, micca solu per pudè esse principled in i prublematichi dritta, ma dinù per via ch'ellu sapia à parlà cù i classi funziunamentu in a so lingua.

Perchè dichiarazzioni Chernomyrdin addivintò accussì famosu?

Chernomyrdin una oghje intrutu in u dizionari niuluggismi Russian, parechji studii linguistichi sò ancu inventata un nomu à elli. Si chjama li "chernomyrdinkami".

Biographers di Viktor Stepanovich spiegari u fattu di u spuntà di u fattu chì i puliticanti di tanti anni arquantu cumunicà liberu in Russian, resorting, unni nicissariu, e vucabbulariu pruibbitu. Ma quandu ellu avia a pigghiari 'na pusizioni rispunsevuli di Primu Ministru, nè di cui mate in una diffusione televisiò diretta pussutu esse nè quistioni, dunque, i pulitichi era simpricimenti "ingoio" qualchi frase è OCCULTAIS assai forti. Cum'è un risultatu, accumincia na dichiarazzioni assai naturali è contradictory.

Oghje, ancu à u mercatu aperta, vi ponu truvà li libbra e pamphlet sottu u titulu di "Chernomyrdin:. Virgulette e aphorisms" So assai genti ricùardu u frasa di u pulìticu.

Chi frase sò i più pupulari?

Sè no duvimu à i passanti-da nantu i carrughji incù una dumanda à rammentu u più famosu frase Chernomyrdin, si sò atta à dì la frasa: "Ci vulia a megliu, ma si girò fora cum'è sempre."

U più stupente hè chì sta frasi, pò indicà pòrtanu u spiritu di u periodu post-perestroika, quandu pōpulu messu da l 'Unioni Suviètica di la libbirtati e materie beni-essa oltri ricevutu 90 ruina., Miseria L è lu crollu di tuttu spiranza.

Vene Chernomyrdin oltri pussibule in a so Musica trasmissa tutti i cuntradizioni di u so tempu, quandu anzianu leader festa di l 'Unioni Suvietica, poszhigav so drawing partitu, capaci à coglia un grande Suebi di a pruprietà statu è sottu u francese guise di capisciu a demucrazia è filici avvene capitalisti, cumannari cu granni fatica trava acquistatu da capitale u strangeru.

Quotes Chernomyrdin: tasca e tristu

Chì a l'à pruvà à guardà rigurosu u più famosu affirmazioni Chernomyrdin.

1. About lu novu sistema, appena custruitu è subjunctive ....

  • "A spectre hè haunting dinò ... Chì l 'Europa e haunting. È noi ùn vulete. Noi ùn tuccherà sunnieghja ... "(si parrava a frasa di Marx ca lu spectre di cumunista hè haunting Europe).
  • "U nostru paese ùn sà ciò chì hè, mangiare, u so guvernu."
  • "Avemu sempre sfruttera CPSU, ùn cambia ciò chì avemu creatu!"
  • "Quale hè à dì chì i nostri guvernu assittati supra un saccu di dinari?! Capisce, perchè simu omi, cusì noi ùn sapè, in u ciò chì hà à pusà. "

2. About à u pòpulu ...

  • "A ghjente campava, bummed - e cu si sarà!"
  • "Sa beridadi chi duttori è prufessori vulete sempre à manghjà, ma tutti i ghjorni!"
  • "Avemu ùn fà sempre tene lu in Russia, è micca tantu cum'è vo vulete!"
  • "Tintamu di latte stu oltri e accussi si trovani!"
  • "Money da lu populu assai, ma li sò solu in calze, o qualsi. Primurosu, I giniralmenti nun sacciu ancora - induve, lu tuttu dipende di u so numaru ".

Prucessi verbali di pulitica: hè u fruttu di l 'arti antichi, o ignuranza?

Sin'à avà, u mondu scientificu ci hè nimu definizione chjara e cummirciali di ciò chì deve esse cunsideratu u frasa Chernomyrdin: una manifestazione di a so ignurenza blatant o di un tipu di stili di discursu.

Quandu un politicien tinia u articulu di u primu ministru, i membri di u intellighentsia tesu prubabile parimenti Chernomyrdin di a so spressione assurdu.

Oghje, dopu à a morti in u 2010 di Viktor Stepanovich, a so critichi diminished.

In ogni casu, oghje virgulette Chernomyrdin divintò un simbulu di u so culori è crustula sumiglia.

L'essenza di i prucessi verbali pulitica

È ancu, nunustanti lu fattu ca la frasi parlatu da Chernomyrdin, eranu quarchi bbota vasciu sciocchi, fùbbenu datu, è in particulare u so riflissioni è a strategia pulitica è tactics.

Chernomyrdin guidatu u Cabinet à un tempu difficiule per u paese quandu Russia minacciati à compie crollu è l 'èbbica di ristagnu. Hà fattu a so più à pruvà à fà almenu qualchi parolla, ma u so sforzi spissu purtatu a cunsiquenzi negativu.

Chì và senza dicennu. Dinò, "I vulete una megliu ...".

In u frattempu, chì l'piglià un ochju vicinu à unu di i so frasi: "You ùn ponu vene à noi, perchè se avemu principiatu à fà chì, tandu esse sicuru, a mossa nantu à qualcosa". In sta sintenza ci hè una spiegazione sèmplice: davanti à voi diri nenti, o fà, u guvernu ci pensu volte.

In generale, tutte e chistu è megghiu. Ma forsi lu frasa dettu in u so forma classica, è micca capitu è ùn fù intesu, è in un disignu tali esoticu, è ancu da i labbra di Viktor Stepanovich si paria in un novu lume calmu.

I appi assai di fà a mio vita, Viktor Chernomyrdin. Quotes ellu avà videndu truvà un'antra manera chè era 20 anni fà.

U valore di a lingua pulitica

In fatti, a la fini di 80. l 'ultimu seculu, in u nostru paese si messe u periodu, chì parechji linguisti rifèririsi a lu pirìudu di lingua barbarii, cridendu chì stu piriudu di barbarii hè u terzu à a nostra storia.

Stu piriudu hè carattarizatu da u fattu ca comu nu risurtatu di cambià viulenti di sicuru lingua sociu-ecunòmicu e pulìticu nativu principia à sottuponghenu canciamentu significativu: crìsciri lu numaru di prestiti, nflissioni criminali, vucabbulariu pruibbizzioni, e parolle cù straniere negativu.

Chernomyrdin una in stu riguardu à riflette un finominu di massa - la nascita di un novu sub-lingua. In stu casu, - sublanguage di attivitati pulìtichi. È ancu s'è sta lingua hè contradictory, vene, è ancu in certi reproaching. Chì, par disgrazia, hè tutta a situazione pulitica di quelli chì anni.

Oghje Chernomyrdin tutalità di e virgulette pò trovu a prumettiri in ogni fonte, è forse chì pulitiche surpresa hà da esse cunsideratu cum'è una surgente di intelligenza di u web èbbica di l 'anni '90. l 'ùrtimu sèculu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.