ParalinguisticiUrtulami

Metiola - ciuri allivati mèdicu talianu P. Mattioli

Metiola - ciuri, accussì figliolu in u nostru paese ogni pruprietariu di una cultura, alberghi, o sunnu, chì nimu si mittissi chì sta sorta di violettes notti fù allivati mèdicu, oltri ca comu un granni ammiratori di i culori è eminenti da Italy P. Mattioli daretu à u XVIesimu seculu. Per quessa, avemu aduttatu lu nomu latinu vulgari ùn hè micca abbastanza aggalabbata. U cataloghi di a pianta alincati nti Mattioli.

In u passatu, i fiori metiola cultivati supratuttu in la sucetà greca in lu cantieri è orti di l 'Asia Minori. In a nostra casa di campagna hè esigenti a primura, pianta purtatu nubiltà à spannà hè più arbors solu per u aromatica parfumatu. Più di tempu, u metiola fiore, addivintau cambiatu pupulari. Cosa hè pavilions, orti è giardinu! Oghje, orchidea salvatica biddezza a ricchezza à a cità, der loggias è balconi di campagna in casa tenement.

By natura metiola - i fiori chì ancu ccchiù primavera, lu friddu. Iddi sò propriu pocu esigenti à i cundizioni di l'ambiente, spannà si in ogni postu, ancu s'è in una tarra di luce e fertili sviluppà assai megliu è di più di luxuriant fiore. Hè a nutari ca se usatu comu un Murolo.wmv cumpunenti AB barbara in lu piattu induve metiola piantò i fiori anu pedi neri mali. Dinù, ùn cumpleti a pianta. Casa a la radici ti lu in a vechi. Arrosage mudarata - sta hè una cundizione chì ci permetterà di risistiri e malatie è ravageur.

As di gustu, u più dilicatu è p'aviri ghjè quandu u pianta hè piantatu in u pratu, assulanatu. U situ, induve ci hè una penombre, hè dinù sviluppà bè metiola, u so fiori sò magnifichi è parfumatu serate, Light una maraviglia muschi. Solu in lochi densely spassighjata adumbrata Avanu un frombu di a terra, u so gustu hè guasi ùn si 'ntisi.

U mètudu più cumuna di propagation di stu culturi - sumente. Ci si pò siminari, è nanzu inguernu, ma u megliu in principiu di veranu. Vi tuccherà à imbrancà lu profunnu, ùn di più cà una meza o du cintìmetri. A settimana dopu, a prima tinnaroni càmpanu. Appena cumincià à sviluppà u terzu, foglia, Mattioli tocca à pusà, a allampanatu fora lu ripicca cusì chì ci hè una distanza tra iddi in centimeters quindici, o ancu di vinti. Si deve esse parturitu in menti chì, fiori, Cumpariscerà solu in dui mesi. Sè vo vulete à accurtà u tempu hè pussibili a crisciri ripicca in la Venetia.

Duranti lu jornu i fiori sò chjusi, a notte biddizzi restu. A notte, fioritura lilas picca stiddi, stavanu in picculu ghjuvelli. E poi si mittaranu à exude un aromatica cilesta di nettaru. Enterprising Taliani seeded Mattioli in trè passi. Per a prima volta in principiu di veranu. A seconda volta - a dui settimane, è a terza - un misi e un mezzu. Cusì, in un giardinu mi pinia odore Mattioli. Ma in ordine per prolong lu piriudu fioritura, vi tuccherà à off a Scopa vutari, pigghiannusi cu a lu stissu tempu, e parte di a canna. Stu cuntu tecnica vi ingrandà staghjoni fioritura, unni (cu l 'BTS agriculu, sopra) pò durà da ghjugnu, è dopu da a fine di maghju à uttrovi.

As amparatu da i mistieri di crescia, Mattioli hè maiò di l 'inguernu senza dritta riparu nantu à u lettu, fiore. Sta pianta - un parente di u carbusgiu, cusì a paura di u listessu ravageur.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.