Educazione:L'urdinaria è i scoli

U significatu di a fraseologia hè "una struttura di tableclette". Origine è esempi

U significatu di a fraseulugia "stalla di tableclette" hè ricurdata quantu una persona voli vulete un veru viaghju per quellu chì hà avutu a so vulintà di scundizà. Cusì l'espressione havi una colorazione negativa, ma questu ùn hè micca sempre u casu. Scuderemu analizà u significatu di a fraseologia cum'è era è cumu si face.

Meaning and origin

Se pensate micca nantu à ellu, ùn hè nunda di megliu per un viaghjatore di una strata, è ùn pudere micca pensate. Ùn vogliu micca parlà di u paci, ma in Russia ùn anu sempre avutu prublemi cù e strade. Prima, ancora in Russia, perchè u clima cambiante è severu, è issa per u negligenza di certi organizzazioni chì ùn volenu micca di cumprà i so dritti. Ma l'aghjunghemu parò. A cosa principal hè chì l'impurtanza di a fraseulugia "stalla di tela" hè statu storicu cunzidiratu un bon favvi senza scaccia è subtextu. Ora l'ora ha cambiatu, è l'espressione ha cambiatu u polu da i pusitivi à u negativu.

Tale-cartoon and phraseology

Se vi vede à u cartulare suvièticu "Vovka in a finale ghjustu di u regnu", u ghjocu chì u personale principale si face a Vasilisa u Savio, è li enseignanu a mente. Hè ricusa. I zitelli accettenu per andà à u regnu distanti, ci sò dui di u casket in questu. È cusì chì Vovka ùn sia persu, Vasilisa tira un fazzulettu, chì ricci u tavulinu in u sensu litterale di a parolla è guidanu l'alumni à u ghjustu estimatu.

Tali introduzione longa hè necessariu per dì: l'impurtanza di a fraseulugia "stalla di tela" in questa cartoon mantene a cunnissioni cù a tradizione. Vasilisas sò micca muggers maliziusi, ùn vogliu micca vovka nunda dolce. Puderanu u significatu anticu à l'espressione è desideranu à u prughjettu un veru viaghju.

Classici di filmi suvietichi è fraseulugia

Ma in a "Ironia di u distinu, o Cumu un Vapore Luciu" hè digià u valore à chì tutti sò abituati. In u mità di a seconda seria, quandu Nadia disputa à Zhenya, ella, cù un caprettu, ghjusta à u circondu di l'appartamentu è amparà à surtite. Lukashin risponde à ella: "Hè costu per un tovaglia". E anchi si u visor comprende chì i cute sò stati ripulsi - solu ùn si cunceranu, ma l'interpretazione di a frasa ùn ponu micca dubbitu. Lukashin prupone di abbandunà Nadia da u so propiu apartamento in ogni locu, ùn ùn importa.

Hè chjaru chì questu hè un ghjucatu di amore, in quale e persone anu più impegni. Ma questu ùn hè micca impurtante per noi, ma u significatu di a fraseologia hè "una struttura di tela."

Hè difficile per dì quale esattamente e trasfurmazioni di u significatu di l'espressione sò cunnessi: chì e persone saranu rougher, è cun elli la lingua, o a vita hà un sensu spicu di umuri. Questu pò esse ghjustu. A cosa principal hè chì a fraseoluggia "stalla di tableclette" (l'urìgine è u significatu) hè cunsideratu da noi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.