Publications è articuli scrittiA puesia

U puema "The Forest in u vaghjimu" - un picculu havia scrittu Travaglini

Great pueta Russian AT Travaglini napasal assai bonu travagghi. A ballata di a ghjente cumuna, iddu era capaci à u so travagliu, cum'è Sergeyu Eseninu, à pòrtanu la bellezza di a natura russa in u so simplicità unicu è expressiveness.

In u so puema "La foresta, in autunno" Travaglini cù i metudi sèmplice face u so lettori pensu lu supiriuri significatu di a vita nantu à a terra. Lagnà stu versu in più tecnica.

A storia di a opiri libera

"A foresta, in autunno" Travaglini cavallu daretu à 1933. Creatu stu travagliu hè una volta dopu à a caduta di l'autore cammina. Oghje, stu puema hè di solitu cunzidiratu un numeru di opere di u pueta di i zitelli.

critichi Lingua crede chì, cum'è l 'auturi di "l' omi média" (scrittu da Travaglini scrivenu a assai seriu puema, diceva la storia di la granni guerra contra lu fascismu, la heroism di u populu Suviètica, ppi lu tràggicu evenimenti di collectivization, etc.), un pueta, è pagatu attente à i zitelli. Si creò una seria di rimi cortu di natura, chì sò avà felice di leghje è amparà da lu cori i più chjuca asèmpiu di u so talentu. Dinù in issa annata Travaglini, nsemi cu àutri rapprisintanti di la littiratura mondu, hè u travagliu nantu à un libru di sculari la scola primaria. In quelli chì listessu anni, ch'ellu hà creatu parechji puemi, chì sò tandu incluse in sta Tutorial è sò stata fatta da l 'artisti di talentu.

S. Marshak, ad avè fattu cunfidenza cu stu puema Tvardovsky divirsamenti in lu in capacità u l'autore à vede u mondu à traversu l 'ochji di un zitellu.

Travaglini, "A foresta, in autunno": un riassuntu di u tarrenu di a puesia

Cosa ci dici u autore? In u so puema "La foresta, in autunno" Travaglini si rifirisci a un assai sèmplice storia. Si basa iniziu cù e parolle, cum'è i zitelli di girari lu so figuri chianu staciuni è pinneddi. U puema usa na pocu essayer basi. cunsidarà a tecnica:

  1. Cerca a lu celu: u autore dice chì à mezu à i Treetops paria lumens turchinu.
  2. Ghjè a 'nterra: tantu pagà attenti à ciò chì nantu a terra hè una fogliame gialli luminosu.
  3. U silenziu, chì Care la mancanza di aceddi chì perchè tutti l 'acelli ripigliò à u meziornu, à un clima cchiù cauri.
  4. Monde di l 'animali: varva, cuda sveniri, satannu da arbre à àrburu.
  5. mondu di i pianti: dinar incù u so torra di verdi unfading addritta fora contra l 'arburi cù foglie caduto.
  6. U mondu di e cose vivant à a terra: funghi, falsi cono cussa, quì hè l 'ultimu tristu boletus, straightens sò birritta s'arrinniu.

In u puema "La Forest in l 'autunnu," Travaglini usa sulu 12 linii, si pensa sulu 6 storylines, avemu discrittu sopra. Ma cusì semplice è chjara di dì circa la caduta di un gran artistu pò chè e parolle.

Travaglini, "A foresta, in l 'autunnu": l' analisi di a puesia

Da u puntu di vista di anàlisi favella di stu travagghiu pò esse cunsideratu cum'è un esempiu di l 'arti puetica Russian. L'autore adopra Santi tuttu u percorsu artisticu, hè in u so cummerbund puema, quandu u mondu di a natura hè animatu, hà aggettivu è comparisons. Ma lu puema hè scrittu in lingua piaghja cusì chì tutti sti mètudi sò litturi unenlightened muvimentu, si vede solu a bellezza di mamma natura.

L'autore (turnatu, o micca) ricodda quasi à u capienza di u significatu di asistenza umana nant'à a terra. Parlà, ciò chì ognunu di noi à a nascita fu datu una vita? Micca in ordine per vede la biddizza di laburatoriu di u mondu divinu, è à pruvà Ùn a rumpiri lu. No smaraviglianu u puema discrivi solu di u mondu di a natura, u persona in lu, ma ùn ci hè solu i artistu chì admires la biddizza e discrivi a so favuri.

motives filusòficu masi Tvardovsky l'puema "The Forest in u vaghjimu"

In u puema "La Forest in l 'autunnu," Travaglini acchiana a lu prufondu sensu di cumprinzioni di l' universu. Iddu scie à picture of armunia universali di esistenza naturale. U prima di quattru partenze di i so puema hè un appellu di u celu è di a terra. U si dui antichi archetipu - u Diu, Patre, seduta, in u celu, è di Mother Earth, chì si trova sottu. Mamma è Babbu - i genitori di tutti li cosi. Sti dui archetypes trovu tutta la cultura umana, refracted à traversu l 'cultura russa.

Stu hè siguita di storia l'autore di quantu reaghjscunu à accustà di vaghjimu tutte e cose vivant. U mondu di a natura hè sottumessu à u putere di una lege cumpleta di e forze naturale francese: acelli in una cursa a vulari a lochi caldi, animali, mamma, su di l 'inguernu, i pianti sò prontu à scuntrà u prima lu friddu invernu. Ma tuttu in stu mondu di a natura hè bedda è bonu, ogni staghjoni hè unica.

A sani micca statu creatu da e mani umanu, accussì pòpulu li prufittà, ma putemu strive di u so distruzzioni.

Meaning travagliu puema Travaglini

Assai mi piace à dì à a mo picciliddi Travaglini.

Assai spessu l ' "Furesta in u vaghjimu" - hè u primu travagliu di l'autore, sò pràticu cù i studianti in una scola elementari. Stu hè seguita da un puema di più seriu, chì ùn hè micca cusi facile à capisce, è a mattina. E stu puema hè semplice è chjara à tutti. Ma megliu di tutti i so figlioli nzignarisilli perchè u puema hè più vicinu à pircizzioni l'i zitelli di u mondu.

È ancora stu travagghiu insegna un zitellu à amuri. Parchì hè sparsi da u lamentu di l 'universu, u nostru pinsirusu patria sèmplice è bellu, di a natura, u so ani più chjuca è chì pari tongueless, tutte e cose vivant à a terra.

Per quessa, s'è u vostru zitellu vene in casa è dice ch'ellu fù dumandatu à nzignarisilli qualchi versu, e poi clarify chì sta ditta hè "Furesta in l 'autunnu," Travaglini scrisse in particulare di zitelli, è ghjè cusì picculu, è u insignà un cortu tempu, cu la cuntintizza apartu un libru di opere di un pueta è leghje lu cù u vostru zitellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.