FurmazzioniScienza

U principiu scontrani: lu circulu di u

Quissa hè abbastanza difficiule à capì u principiu, era poi suprattuttu comu un argumentu di spiigà certi di u cumplessu rilazione trà u fenomenu maiò in u mondu, cù una spiegazione di u fattu di u so nascita è u sviluppu. U ipotisi nizziali pi spiegari hè u vulè chi u mondu pare à noi hè esattamente u listessu comu avemu a vidiri, perchè in lu avemu svighjatu è sò prisente cum'è un usservatori. Da u puntu di vista di scienzi naturali principiu scontrani hè stata fatta à spiecà ciò chì deve truvà u rapportu trà i paràmetri di fisichi è chimichi fundamintale in ordine per prumove a nascita di a vita intelligenza.

Lu tèrmini "principiu scontrani" statu usatu prima in u 1973 da fisicu britannicu B. Carter. Però, dopu à u so pubbricazzioni, e tanti studiusi hannu nutari chi un 'idea listessu qualchi altre spiigazione fù poi prima. In particulare, prima di tuttu, hà statu annunziatu cum'è u principiu scontrani in ntirsizzioni in 1955 a l 'Unioni Suviètica, à u cungressu scentificu in u astronumìa extragalactic. À mezu à i scentifichi chì pruponini stu scopu, era scentifichi Soviet G. M. Idlis, A. L. Zelmanov, American Robert Dicke.

Ma hè statu u travagliu di Carter diventa u sughjettu di attinzioni generale è mossa un info intelligenza scentificu di stu principiu è u so rolu in a mitacugnizioni. À u listessu tempu, a cumunità scentifica ùn truvà un puntu cumunu di vista, nantu à a pussibilità di entrata in u idei in scenza pratica. Solu tinia un cungressu in Venice, induve per a prima volta una maiò parte o in lu 1988 fu lu principiu scontrani, è hè attrattu da l 'attinzioni di nu assai larga gamma di interessi - da a fisica di li filòsufi religiosa. Dopu à quessa, u tema statu discutitu in numerosi reunione à prupiziu, è unu modu o un altru, ancu à l 'o cunfarenza nant'à u strittu Affare scentificu, una discussione di l' edizzioni intarvena chì ùn esci da u principiu scontrani. Oghje u so usu si decise à una assai larga gamma di tematiche - da tiuluggìa à ekstrapolyarnoy ntirsizzioni.

B. Carter, in u so famosu articulu distingue dui varianti di e manifestazione di u principiu - forti è debuli. versione scintìfica pigghia chì in l 'universu ùn ci sò certe constants chì ponu furnisce una persona appena perchè hè culà. È u cuntrariu: ùn ci sò differente da quelli chì pràticu à noi, i valori di u constants universale, induve l 'ussirvaturi (persona), ùn ci hè più hè attivu. pircizzioni intuitive è privati di stu principiu à qualchi saviezza cunvinziunali palesa da dicendu: "bè, induve ùn ci fà."

Forti intelligenza di u ozzione Pifania di u principiu di nicissità seguita u cunchiusioni - l 'universu di Prepaid hà parametri chì permetterà di sviluppà a nurmativa.

U principiu scontrani in un forti e manifestazione di u bè da poi G .. Wheeler, affirmannu ca "assirvatura sò nicissarii à ognuna l 'universu di fari."

A sfarenza trà versioni forti è debuli hè chì u forte si carattirizza u mondu à tutte e tappe di u so esistenza, è solu quelli induve i menti pò esse cuncipitu solu hypothetically i debuli.

L'espressione pratica di u principiu scontrani hè u pensà chì a rialità è i so codici avemu osservatu ùn sò u solu chì sò, ma perchè ùn ci hè una prubabilità di l 'asistenza di realità cù altre liggi. À u tempu, u principiu scontrani in sta spiigazione fubbi à l 'apartura di geomitria non-euclidea, induve i leghji ùn sò classica. A manifestazione di u scontrani pò esse capitu in lu situazzioni discritta da Einstein: u passaghju di u tempu dipindenti à a vitezza.

Fisica chì hanu studiati varianti di u hypothetical esistenza in tempu è u spaziu di lucca univessa, ghjuntu à i seguenti cuegghiè:

- in i cambiamenti custanti chì accade in l 'universu, u so login sò dinù arricchisci cambià, è dunque ùn ci ponu esse na cumminazzioni di sti parametri, in chì a nascita di a vita intelligenza hè sbaddi;

- u listessu pò succede à una sola universu, in quelli lochi induve u so proprietà da sviluppà in un rapportu favurevuli;

- ùn si pò ricusà u ipotisi di l 'esistenza di na speci di "multiverse" nant'à i tarreni chì noi ùn osservanu lu.

Cusì, una prova hè fatta usendu u principiu scontrani di allargamentu di u campu di a cunniscenza scentifica, purtannu lu cavallieri i leghji attuali di a natura è u solitu methodologies di a so spiegazione.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.