News è societàCultura

"U più luntanu in a furesta, u più in legno." Valori è sò li pruverbi

Dapoi i tempi antichi, genti hannu amparatu à gnurari certi di i raporti trà finòmini differente è li analizà. E puru siddu lu tempu iddi ancora nun significa assai, ma ùn trovu u so spressione in una varietà di li pruverbi, ditti e affirmazioni.

Cosa hè u rollu di a saviezza antichi a vita l'omi

E parolle di a saviezza è cunsigli di tutti i volti, chì sò cuntenute in pruverbi, à noi viaghja tutta a nostra vita. E nunustanti lu fattu ca arcuni pruverbi di più cà centu anni, si sarà sempre esse ghjusta, perchè i leghji di basi di a vita ùn cambia mai. Ci sò parechje parolle sàviu, cume "U più luntanu in a furesta, u più in legno", "On a superficia hè liscia, è u dente hè micca, dolce," "Praise - maiò miseria", "hà da campà - vi vede, voi aspettate - voi à sente" e altri. All di li numaru di tempu è chiaramenti certa azzioni, raporti, evenimenti, furnissi impurtante cunsigghi a vita.

"U più luntanu in a furesta, u più in legno." Meaning pruverbi

Ancu in i tempi antichi, impussibile à ancu piglià pòpulu à custata certi mutivi. U più ch'elli appruduciunu caccia ghjocu salvatichi - in particulare per un longu tempu, i tribù ùn soffre da a fami, à u focu brucia cresce è più - .. L'aria hà da esse in una caverna, etc. u più luntanu in a furesta, u più in legno - hè dinù un fattu. At a riva, cum'è una regula, tuttu hè racolta, è à spessu in abissu, induve nimu era partutu un altru pede umanu - legna mila. Tuttavia, in stu pruverbiu significato si chjinò assai nfunnu. Forest e legne ùn deve esse pigliata iniziu, cum'è i rapporti di sti cuncetti populu spressu certi mutivi chì accade in a nostra vita.

U pruverbiu "u più luntanu in a furesta, u più legnu," u significatu hè chì i più deepens in ogni los o di guerra, u più u "pitfalls" a superficia. Sta sprissioni pò esse dumandatu à parechji cuncetti è situazzioni. Per esempiu, u nfunnu vi mittite à esaminà ogni quistioni, u più pussìbule circa lu voi canusciri. O di cumunicà più cù i persona - capisce megliu u prughjettu di u so caratteru.

In ciò chì situazzioni più à spessu usatu dicendu: "U più luntanu in a furesta, u più in legno"

Nunustanti lu fattu ca lu significatu di u pruverbiu chì permette di u so usu in parechji di situazzioni, lu spissu veni usatu quannu si veni à i difficultà adopru è Ripa in ogni casu, addirittura. No smaraviglianu u pruverbiu dici: si tratta di legnu. Ognunu sà chì a frasa "rumpia qualcosa" significa "di fà un colpu da fà un leca invechjà", vale à dì. E., Si hè trattatu in una manera disapproving.

Dumandà issu pruverbiu, hè pussibili micca solu in u rispettu di un particulare los principia. "U più luntanu in a furesta, u più legne" - chì pò esse dettu di un omu chì, per esempiu, sbaglià arricchisci altri, e chiddi ci tira in un cerchju cchiù curnutu, facenu tuttu novu e la nova minzogni. Or, per esempiu, un omu voli acchianari la scala striscia, è per issu prontu à fà qualcosa. Sè à ghjunghje u so scopu, militeghja cumeddia Benone, u sempri iddu salite lu "passu", u più u misdeeds ch'ellu hà à fà.

cunchiusioni

saviezza Folk implicit in pruverbi e ditti, prestu prestu, è succinctly carattirizza tutte e aspetti di a vita - rilazzioni umanu, attitude natura, dibulezza umanu, è altri aspetti. Tutti i pruverbi e ditti sàviu - un veru tesoru chì u populu riuniti in u maltu di più cà una seculu è passatu nantu à trasmetta. Sicondu a li pruverbi e parolle ponu esse ghjudicati à u valori chì sò stu mondu in diffirenti curturi. Hè in issi prucessi verbali cuntene una visioni di u mondu com'è un tuttu è in diversi situazzioni particulari. Hè difficiuli à uprate l 'impurtanza è nu rolu di li pruverbi e parolle in a sucetà. Iddi sò u patrimoniu spirituale di i nostri antenati, avemu sò ubbligatu a glòria è Cherish.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.