HobbyNeedlework

U pannellu "Sistema Solar": una classa maestra

L'interessu di i zitelli in u cosimu è in a struttura di u sistema di u solar ùn hè micca più generalizatu quantu era solitu. Ma per spiegà à i vostri figlioli i principii di a mozzione di i pianeti attornu l'astresanu stanu per ogni principale. A manera più faciule per fà questu hè fatta cù l'articulu "Sistema Solu". Stu mudellu pò esse custruitu cù e vostre propriu mani. Fate cù u vostru zitellu per studià a struttura di i pianeti together and understand the basics of astronomy.

Articuli "Paneeti di u Sistema Solar" cù i so propriu mani

A versione simplice di questa mudedda hè di usu di plastica. U zitellu stessu pozzu selezziunate certi culurite di queste materiale è mischjà per pudè stu discu. Pruvate d'apre u ghjornu cù i zitelli un atlas di stella è fighjenu e dimensioni vera di i corpi celesti, nant'à i paraguni cù u Sun. Scuprite a diffarenza frà i pianeti di u gruppu terrestru è i gianti gasi.

Spiagnate à i zitelli chì u mapaggiu di u sistema di u solar in l'artighjanatu serà cunvalidatu. Infatti, grandi è pianeti sò assai sfarenti di l'altri. Leghjite di e diverse tipi di corti cossi cossi è discussi i so funziunalità principali. Pagavisce à u zitellu in a Terra, find the pictures with its real form. Pensate à culpa per chì u nostru pianu ùn hè micca in giru, ma più cum'è una poma di a forma incorrecta è pruvate per fà da a plasticine cù i zitelli. Lu piloti si pò ancu esse amparati da u sensu. Ma puderete bisognu à aghjustà a prutezzione di i vostri ditte per chì u zitellu ùn hè micca lasciatu mentre u travagliu cù una sbattula agulla.

Crafting with foam balls

Un travu travagliu cù i pianeti di u sistema di u solar pò esse dissenu in diversi modi: fassi nantu à una fila di pescaghja è aghjunghje à un perchè o posto l'articuli nantu à i pezzi di barbecina fina, cunnette cù una stella in u centru. I corpi celesti stessi sò spessu fatti di scamosi spumanti, perchè hè piacevule per utilizà è arrange this material. A bola plastica spuma hè lumera, è faciule per pittura in ogni culore, se utilizate l'acrilica, è i braccialetti sò fàciule à aghjustà. A manera più faciule per fà un "Sistema Solar" in forma di un telèfonu mobili.

I materiali necessarii:

  • Lampi spuma di tuli dimenisuni,
  • Piezzu longu di filu o filatu spessatu,
  • Pencil,
  • Cardboard,
  • Glue PVA,
  • Pesca in linea,
  • Hook,
  • Acrilica,
  • Brush,
  • Cesoie.

A creazione di u pruduttu pò piglià parechji ghjorni, postu chì i chjucchetti necessanu di essiri seccu benete dopu a pintura. Prima di principià, sparse tutte e scatuli spuma in grandu: ogni unu deve esse cumposta à un certu pianu. Piglia un scrittu annantu à a travagliu per u labellu artighjanu "Sistema Sistema", per ùn avè cunfunditu, induve hè u corpu celestial.

Cumu i scruscioli

Per di imaghjini sputichi, usa acrilica. U sole deve esse u più grande. Per creà un "spine" di l'effettu, sprinkle a superficia cù u pittura russa, aranciu è amarica. Pudete usà un pile è mischjà parechji sfumalli direttamente nantu à u pirou o pour u pittura nantu à un platu di carta è monofate a pratica nantu à questu, strung in u pizzu. Continue a spiriminteghja finu à carte tutte e planeti. Puderanu anu per Saturnu da cartuni è purtà pane nantu à a pratica.

Una altra manera di creà i pianeti

Una manera simplificante di fà un "Sistema Solar" artighjanali hè l'usu di a tecnica papier-mache. Per u travagliu avete bisognu:

  • Palazzi convenciali,
  • Tagliatelle di treppe,
  • Pittura è pinneddu,
  • U filu,
  • Needle,
  • Glue PVA.

Saptili si deve esse divisu in capasi è finamente chopped. U ballu hè da esse infautu à u mettimu chjamatu è attaccatu cù filamenti per dà una forma esfèrica, è pozzu affaccià parechje capas di servillone, secannu ognuna di elli quandu anu da appiecà a prossima. Quandu a pratiche secca, pierce a bola di gomma cun una agulla è sguassate. Pudete fà planeti di filamenti in a stessa tecnica. Per fà questu, avete bisognu di una mulina o filatu di cuttuni. Spread the globoon with cola and wrap the threads in un ordine caòticu, è poi di lasciate à siccà, pinnuluni nantu à una morsa o di robba. Eliminate u bulu per punzonate.

Unità di u pruduttu

Quandu i culuri sò secondu, pigliate una barbara di pezzi o aghja longa per trasfegghià e braccialetti attraversu. Sugnu a fila di pescaghja per i buchi è aghjustà. Aggiugà u filu di filu daveru in una spirale è attaccà i pianeti à unu unu, cambià a so altezza. Puderete chjappu quattru pezzi più di a catena di pescaghji è aghjunghje in modu chì tutti i parti sò equilibruti è sollati. Connette e pezzi è à scuzzulate in u ganciu o un altru prendore per fate u celu prestu sottu u tettu. Oghje nantu à e so mani, l'artighjanali "Sistema Solar" hè prestu!

E li piloti pò esse aghjuntu à i radichi ordinariu o di u filu, cunnette cù u centru, ma poi u pruduttu ùn pò esse colpi. Invece invece di filu, utilizzanu un colpu di corpusgiunale o metà cunzentativu, appuntamentu a linia di pesca cù i pianeti à a parti più nica. Aghjunghjite à i corbi cilesti in segni cù nomi o diversi fatti nantu à elli. Se utilizate a luminosu in u scuru pintura, allura u telefonu telefunu sarà più attrattivu à u zitellu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.