Arte e spettacoliMovies

Agniya Ditkovskite: Filmografia e roli in u cinema

Agniya Ditkovskite hè a figliola di a bella attrice Tatiana Liutaeva, l'interprete di u rolu d'Anastasia Yaguzhinskaya in u "Nannini". Ella hà herdita da a so mamma a sutilevuli è a postura noble. Oghje, Agnia hè cunsiderata unu di i più belle attrici di a pantalla russa.

Atnia Agnia Ditkovskite: Biografia

Agniya Ditkovskite nascìu l'11 di maiu, 1988 in a SSR lituana. U so babbu hè u direttore Olegas Ditkovskis, è a so mamma hè a famosa attratore russa Tatyana Lutaeva. Agnia era u primu zitellu in a famiglia. Pocu dopu a so nàscita, u primu fratellu Domenik hè natu. A zitella è l'adulescenza Agnia passò in a so Lituania nativa, ma in u 2004 traspenda cù u so fratellu è mamma in Moscu.

Modu Creativu

Dopu a graduazione, Agnia hà sceltu a professione d'una attrenda è intrì in VGIK, ma dopu studià per un annu, hà partitu u stitutu. Si abbandunò a famosa università ùn hà micca affettatu a scelta di a so prufessione, è ancu in u 2006 hà starratu u rollu principalu in u filmu di filmu completo "Heat". In u "Filmati cù a participazione di Agniya Ditkovskite" sta film hè a prima linea. A zitella hà guidatu cù u so rolu bè fine è hà guadagnatu a simpatia di l'audienza. In più di u fattu chì sta film hè stata per ella u principiu in u mondu di u cinema, nantu à u ghjocu chì a zitella scontra cù u ghjovanu actor Alexei Chadov. Questa reunione era fateful. In ogni casu, prima di marità, a coppiu hà cumpleu durante sei seculi. Duranti stu tempu, spessu si cunvergentanu è disputuscianu, è solu in u 2012, sei anni dopu à l'amici, l'astresciana decidenu unificà in u matrimoniu. È in u 2006 Agnia, anche era in amore, ma i so pinsamenti eranu assuluti sanu in u principiu di a so vita creativa. Allora, in un cielo di u cinema cinematograficu, a nova stella - Агния Дитковските hè statua. A so filmografia nant'à u stessu annu hè stata riflette à trè paintings più parechji: "A morte per Will", "Signs of Love" è "Gentleman of Detective Ivan Podushkin". Dopu una invasione triunfalica di u mondu di l'arti di cinematograficu in u 2006, l'annu dopu per a picciotta era un tempu di calma. Per 12 mesi ch'ellu ùn hà micca fattu cumerciu in u filmu. Ma hà avutu tempu per l'autore millenamentu. A zitella lettu assai, studiau, hà vistu u ghjocu di i culleghi anzeddi, ancu a so mamma.

Caminu versu a glòria

Un annu dopu, e propostu novu venenu traspieghjatu nantu à ellu: i direttori di cinque pelle era impaciente per vedà in i so filmi una nova attrice di bellezza chjamata Agnia Ditkovskite. Filmografia d'ella per u 2008 replenished with five projects. Sò quelli dipinti "Vettori d'autunno", "Dui storii nantu à l'amuri", "Alpinista", "Eri di un anghjulu" è a serie "Vorotily. Per esse inseme ". In più di l'attu, Agnia voli à cantà. A so voce ponu esse intesu in l'annuncia di publicità "Danissimo", ella also starred in un video musicali. A zitella hè stata premiata da "MuzTV".

Agniya Ditkovskite: filmografia è roli (da u 2008 à u ghjornu)

Ùn avemu micca ripetitu è lista di e filmi chì Agnia hè statu sparatu da u 2006 à u 2008, è seguemu a lista da u 2009. In u filmu "Rejection", libbiratu nantu à i scrini in u 2009, Agnia jugava u rolu di Bella, è in a film "Da u ghjocu" (2009) - u rolu di Lena. U terzu rolu di Agnia in u 2009 era u rolu di Kira in a film "Dui storii di l'amore". In u 2010, Agnia starred in a continuazione di u cartulare "Da u ghjocu" - "Da u ghjocu: un novu nivulu" è in a serie "Robinson" (u rolu di Natasha Robertson). In 2011, hà participatu à a filmazione di u filmu storicu "Boris Godunov", ghjucatu un rollu difficiule per Maria Mniszek. I so cumpagni in a stampa erani Maxim Sukhanov, Mikhail Kozakov è altri célèvuli. I critichi di film criticau u so riputerà in questa film. In u stessu annu hà pussutu à ghjucà à dui filmi più: "Sì solu" è "Tadas Blinda. Start "(" Corazon Cume "), induve ghjucò u rolu d'una ragagna rilana, in amore cun un ribellu. In u 2012, i film cù Agniya Ditkovskite aumentu u so numeru da dui pittimenti: "Felice, l'annu, Mamma" è "Sante ghjente". Ma in u 2013, Agniya Ditkovskite, chì in questu tempu era già diventatu a moglia di u prughjettu Alexei Chadov, hè avutu cun proposti novamente da cinque guardii: Georgy Gavrilov, Alexei Chistikov, Sergei Oldenburg-Svintsov, Yuri Vasilyev e Kirill Kozlov - per stella in li films "Agent "" A materia di l'onore "," Se sex, coffee, cigarettes "," Sante ghjente "è" Island of Luck ". In u pittura "U Casu d'Honor" Agnia tene cù u maritu novu fattu.

2014 anno

Stu annu, a ghjovana attrestra hè dinò roles in quattru pelle: "Viy" - a famosa pittura da Oleg Stepanchenko, in u quale u gran Valéry Zolotukhin hè statu sparatu; In u dramatic militare "L'Euru di Major Sokolov" cù Andrei Panin è Sergei Garmash; In juncìu cù Chulpan Khamatova, in u filma Ruso-Allemand "L'Aghjone o Tails", ancu in u pittura "L'Esperienza di Reconstruczione". L'ultima fotografia hè sempre in pruduzione è hè prubabile di esse liberata da a fine di questu anni. In i créditi di tutte e film di più indicati ci hè u nome di a figliola Tatyana Lutaeva, in tutti quelli ghjucassi a bella Agnia Ditkovskite. Speremu chì i so films se rimbursu cù novi imagine in u futuru vicinu. In più di rolli in u cinema, Agnia hà ancu participatu in produczioni teatrali, in performances à u teatru di Yuri Vasiliev. Allora, hà ghjucatu in "Toy Seller", in a classic Schwarz play "Dragon" è in a dramma "Veronica decide di murià" in a trama di a nova da u scrittore brasiliano P. Coelho.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.