DrittuSpecialista regulamentaria

U matrimoniu Civil: u gruppu di a pruprietà

Ogni annu lu numaru di coppie ripudiata in u paese hè più numarosi, è più d 'iddi ùn ani circatu a accuminciari dinò u gruppu. Ancu di più tantu in un paese di i ghjovani, ùn circava à esse liatu da ogni rapportu furmali. A priscinniri di l 'ragiuni pirchì populu decide di matrimoniu civili, classa di pruprietà acquistate durante u web piriudu di Cento hè una sosula questione impurtanti.

imbusci Property sò divintatu un pezzu cascatoghja di parechje famiglie, a priscinniri di s'ellu si sò scrive o micca u raportu ficundanti. Ma u gruppu di a pruprietà in un matrimoniu civili ritrova un numaru salti di intricci alimenta ca truvà in u sboccu di u ligislazzioni. U fattu chì sparte a so pruprietà in rilazzioni ufficiali pò guidati da i normi di u famigliali o codici civili, chì sò assai chiaramenti discritta tutta a prucedura, è fatta la destra di tramindui Mariée. Mentri la rùbbrica trà Mariée civile, hà parechje pitfalls.

Cusì, rùbbrica a pruprietà ficundanti hè guvirnata da articulu 10 di u Code famiglie. Sicondu à ella, a pruprietà acquistate durante u matrimoniu hè ufficialmenti scrive, per esse divisu smetti trà i Mariée a priscinniri di u quali soldi statu usatu in u tempu di cumprà, o in lu nomu di unu di u coppiu hè arregistratu o di scrive.

Property acquistatu in u matrimoniu civile ùn hè ricunnisciutu cum'è u bè cumunu è, in pràtica, tali "Mariée" cunsequenze legale à truvà. In stu casu, u manghjà di i Code Family faci micca, ma solu regule di drittu civili liate à a pruprietà sparte cumuna, vale à dì, tali Mariée sò co-patroni di i pruprietà acquistate.

Piantà un matrimoniu civili, classa di a pruprietà pò esse fatta da serenità lu ntiressi in u bè acquistatu, vulè l 'accordu currispundente. Tuttavia, sta funziunalità hè pussibili solu quandu l 'accordu unconditional trà l' anzianu Mariée civili. Sè aanimi ùn hè micca pussibule, allura la rùbbrica ghjustizia di u duminiu hè nicissariu fari ricursu a lu tribunali.

Ma ancu in i corti quandu entrata si deve esse rammintai chì i risposti specifichi à tutte e quistione in a lege ùn. In più casi, u ghjùdice in facennu decisioni basatu nantu a pratica ghjudiziarie in situazzioni simile, chì pò in qualchi modu sfarente da i situazioni infurmazione partiti. Sè terminated un matrimoniu civili, classa di a pruprietà hè guasi sempre piglia postu in cunfurmità cù i viveri di l 'articulu 252 di u Codice Civile.

Dinù per i dicisioni bisognu di provi sustanziali su participazione giuntu in l 'acquistu di un tipu particulare di a pruprietà: avè ricivutu sales, head canzoni, carta CASCIANA ., Etc. Sicondu à issi ducumenti hè calculata parte di i benefici acquistatu.

More situazioni difficiuli hè quandu l 'uggettu hè una pruprietà rùbbrica. Comu regula, mentri forti raporta ind'a famiglia, picca genti pensu a chjamatu u Studio, o chì paese di u lati lu dèbbitu chirurgu, ma si pò avè un pesu impurtante in u la distribuzioni di sparti in lu futuru. Sè l 'appartement fu accattatu di soldi, tandu pruvà chi d' iddi era la pruprità di unu di i Mariée hè assai difficiule, in particulare s'ellu ci sò micca i ducumenti supportu.

situazioni nanticchia cchiù sèmplici è incù case o di case, acquistatu in u crèditu. Puru siddu l 'real estate è ricunniscenza di u ammubulata solu nant'à una conjoint, è lu secunnu unu primurosu paese u so costu, o parti di u costu fora di la sacchetta, i mezi di ghjustificà pruprietà di soldi è supiriuri a lu casu di prima. Conjoint chì repays intreccia u costu di u Studio, è nicissariu pi teniri lu avè ricivutu, banca, chì deve cumparisce quandu è da i quali u pagamentu statu fattu. Nant'à sta casa discugràfica vi ponu facirmenti neguzià incù cullaburatori l'banca.

Chì saria un ideale e attrattiva si pò parenu un matrimoniu civili, classa di prupitati avissi a èssiri tinutu a menti com'è l 'affari di sviluppu di u raportu è pruvà à pruteghje stessi è i so soldi, da u principiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.