FurmazzioniEducazione è culleghji

U fiume, dei in Italy

Fiumi in Italy ncridibilmenti bedda e pitturisca, si trovanu, lungo, i costi di i cità parlement, ognunu di li quali hà u so propriu caratteristiche, cultura unica, la storia e tradizioni. Dei, fiume, hè unu di i più impurtanti mammals di i capitali italiana - Rome.

Geografia dei

In i tempi antichi, ghjente sò sempre pruvatu à praticà fonte, acqua vicinu. U fiume, u culline Rumanu, troppu, è ùn eccessione. Hè statu postu beddu còmuda e raggiunevuli di un stabilimentu. U so urighjini lunghezza dei di circa 405 chilomitri, presa in u Apennins. Si trova longu u stradellu di numerosi gole. pista Lower curri longu la chianura Maremma. As liscia falata in bracciu putenti, montagna, sù cunvirtuti nta un spechju, fiume, chì scalava nna tanti affluenti e nichi ciùmura.

A parti maiò di a firmintazzioni di l'anticu canali Roman à Umbria è Lazio, e poi porta u so 'elimentu cilestu direttamente in lu mari Tirrenu. delta dû granni epistulariu hè circa 250 chilomitri quatrati. It podcasti i dei, fiume, soprattuttu i pricipitazioni, tsunami sò frequenti, qualle li voti veni a seria inundazioni. Dei River - un fiume, chi fu funnata capitali di l 'Italia, Roma.

ponti

Francà u fiume, micca solu palazzi muderni, ma dinò di un numeru di vecchiu ponti, à mezu à elli, ponte, parti cunsirvatu Sant'Angelo è Ponte Milvio, è laca in u so locu hè un ponte di Fabricius. À mezu à u novu - ponte, chjamatu in onuri di Regina Margherita, Pietro Nenni è Umberto I.

Perchè hè u nomu di u fiume, dei?

Lu nomu pò hannu drevneetrusskoe o urìggini Italic. Sicondu a legenda, u fiume, fù chjamatu dopu à u capu ligginnariu Tiberina Sylvia, chì murì in un fiume, incù u nomu di u Albula, chì fù tandu chjamatu in memoria di u gran rè.

Sicondu a mitulugia era u spiritu, fiume, guardianu, grazi à Jupiter, u capu donu cun a putenza divina. Per quessa, u fiume, hè tradizione dipintu in l 'imagine di l'omu à Diu-muscoloso in una pusizioni ghjustu medità di i so capelli è longa increspato ciumara' acqua, è in i so mani, hè un valve. versione scentificu di u nomu ùn hè micca cusì romantica. Sicondu à ellu, li ràdichi di a parolla "dei" hè traduttu da u Celtic cum'è "acqua".

Un picculu adopri da a storia

Una volta in u 1u seculu aC, u fiume, hè clogged pores è u muvimentu obmelchali nantu era difficiule, chì avia dinù un impattu negativu nant'à u sviluppu di rilazzioni cumerciu. In u 7-8 XX seculu dC statu seguita da provi à migliurà, fiume, sistema di navigazione. Di colpu era nfruinzata di i Papi, di u Vaticanu.

Digià in lu XIX seculu, s'avvicinò da seriu à u prublema di pulizia clogged pores fondu, è Routes cummerciu sò subbitu. Tuttavia, cù una carenza di a lu valuri di cumerciu di u vintesimu seculu, u fiume, paragunatu à i tempi antichi di u purezza cuminciau a pinzari menu è menu.

Dei hè famosu per a so tsunami, cum'è à spessu sangu so spondi. Soprattuttu suffertu da stu bassupianu appartement Campo Marzio, induve u fiume, dei sangu sempri. In 1876 hè statu decisu di custruì fece una bona distanza da lu embankments d 'acqua, chì ùn hà travagliu, cacciadore dei piena.

Parcu, fiume,

fiume dei parco na lunghizza di 50 km hè situatu in un attrattiva zona turistica di u paese - Umbria, i cusì-chiamatu lu cori virdi di l 'Italia. Stu locu maravigghiusu hè visitatu micca solu da i turisti, è viaggiaturi, scentifichi è circadori ani curputu vinutu quì à scopra i sicreti di un passatu scurdatu in cunnucennu scavi archeologicu e di studiari la funziunalità E. di u spaziu.

The River Park hà un bellu locu, tra li quali - ncridibilmenti vulendu trota canyon, più chi Nebula è vulture Fazio culline in u Prodi e Titinyano, è ancu riserva artificiali in Corbara. Altronde trota quì, à causa di la custruzzioni di u matrali ingaghjati in a ripruduzzioni plat è Anguille.

U spaziu custeri di u Parcu è sempre truvà tracce di a vita di i pòpuli antichi - l 'Etruschi è Rumani. Most siti archeològicu hè situatu in sta attrattiva regione turistiche. È avà, ùn hè micca un dei, fiume, (Le Parisien sottu), ca veni usatu di cummerciu, hè una intigrata di u patrimoniu culturale di a zona di leia di Umbria.

U magnificu, vista da u fiume, u Isola dei

Una legenda dice chi appi urrìggini di stu locu ùn era l 'isula, è si hè furmatu da un bastimentu Y. À salvà a cità da a pesta in 293, u townspeople n'andò in Grecia, in l 'antica cità di Plaka, per mandà i so prigheri à i salute diu Aesculapius. Nantu à vultà in casa da un vasu granni sarpi adaggiu fora e spariu nta l 'acqui putenti. A barca a capsized è divintò un 'isula.

isola dei situatu in u mezu di u fiume, in u cori di a Rome, e un longu pirìudu di tempu, servito cum'è un locu di wading, è dopu nantu stu locu custruitu un ponte. Esiste, ci hè una fruntiera naturale trà i pussessi di i Etruschi, i Santa Teresa è terreni Roman. In Roma antica, ci hè statu un itinerariu Corsica Ferries ridditizziu, è durante u III cunflitti militari seculu aC. E. quì basatu strategicu strutture militari rumani.

vista, fiume, u attrazioni Rome

Supra a ogni latu di u fiume, ci sò larga. On a dritta pudete vede u bastimentu di u teatru di Marcellus, u so aspettu dignité un Coliseum Grecu. U front prupone una splendida vista di la Cattidrali di Santu Paulu, o piuttostu nantu à u so cupola. In u luntanu vi ponu vede i Palace di giustizia, cù un distintu Ortri a forma di u ponte, Ponte Umberto.

U più famosu limiti Roman sò dinù cuncintrati supra la zona, comu lu Mausoleum Maria di Leuca (canusciutu macari comu Castel Sant'Angelo). Dicinu chi ci si trovani i scanzari di i magistrati Roman. Micca luntanu hè bellu, da un puntu architetturale di vista di u Palace di Justice custruzzioni. È dopu ci un pocu di più, vi ponu vede una ghjesgia sfarente in u stili gòticu Corsu.

Météo longu u passeggiata di i dei

In parechji di i wharves dei stati custruiti, unni li navi cu beni racolta da numarosi culunii rumanu in lu Mediterraniu crisci. Poi lu statu incluse in sistemu Discovery i cità l'. Avà, pudete mandà à u centru di u fiume. Dei hà cusì significatu ecunomica.

Piglià un caminu lungo la terrapieno dei, si pò ancu se rendre à u stadiu "Olympic". Ma stu locu vi siducia più asèmpiu calcio, vulennu à fighjulà i cirina di squadre lucali. Ingorda Circhi visita hè megliu à visita altri lochi di ntiressi. Per esempiu, u listessu passeggiata, solu di notte. Ci hè pocu u stilu particulari, in u lume di numerosi Mark è spotlights si piglia una vista assimigliava, addiventa ancu di più misteriosu è attrattiva.


Avà i dei, fiume, in Italia hè una attrazioni degnu in la capitali italiana e veni usatu primura per mutivi turistici. A so 'amuri piscadori lucali è sportsmen-prura. À u locu, unni pari ca si firmau lu fiume, dei, tempu. Soprattuttu s'è tù fighjulatu i seguenti ritrattu: à u prima matina quandu praticamente nimu ventu, u celu hè chjaru di nuvuli, brume, è tutte e attornu a sò antichi, ponti è i palazzi. Assai simile à u principiu di l 'anni antichi rumani. Unu di i ricordi più vivi di Roma chì i turisti è i visitori livaricci cun elli, è pricisamenti lu parlement terrapieno di u fiume.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.