Arte e spettacoliMovies

U film "A pelle in quale l'aghju vive": recensioni. "A pelle in quale l'aghju vive": attori

Pittura di Pedro Almodovar "A pelle chì vive in" hè unu di i travaglii più cuntruversi, chicchiate è piacevuli di u famosu direttore di film spagnolu. Un scopu statunitenu, prublemi di complexe è un dispunìbule in u cast prestu u film da seguita da a so liberazione in u tema più discuttu in u mondu di u cinema. U ritrattu addivintau u sughjettu di discussioni calde è ricivete rivisioni cuntradistò assai. "A pelle in quale l'aghju vive" ùn ùn abbandunà nuddu indiferente. E a film ha causatu l'udienza ugimenti ammirazioni è disgust. Per capisce quale hè a causa di tali calore di passione, facemu un pocu digressione in a storia chì Petru Almodovar presenta à u publicu.

Brief introduction to the plot

L'avvene di film "A pelle ch'e camparaghju in" (2011) in a vicinanza di Toledo. Quarchi mille vicinu à a cità hè a clinica privata di cirugia plastica El Cigarral. Una mansionu enorme, circundatu di una fasa di petra, hè longu di i clienti. Dunque, u Dr. Robert Ledgard hè di travaglià annantu à crià a pelle perfetta. Un ingegnu surgeu transgresse e leie di l'etica. L'obiettivu principali di i so spirimenti hè una ghjovana donna Vera, chjude à una stanza senza finestra sottu à a survegazione di camere.

In i chjassi di u dispramentu, u capu hè impegnatu in l'autorefutilazione, è ùn volenu micca altri viaghjà ind'è a situazione, salvu cumu offre à u duttore una vita cunivalente. Eppuru, ellu risponde frà fruttìvule à qualsiasi scatuli emozanti di una donna.

Tuttu chistu cuntinueghja, ma un ghjornu, dopu avè tornatu à a palazzu, Ledgard scopri u servitore Marilya, attaccatu à a catedra, cun un gag in a so bocca, è nantu à a schermata setata per osservà u capu, un omu chì abbiamente vera Vera. Rubertu camina caminari pianu à a so cammara è averebbi cun ellu di un pruduttu. Dui viulinu per andà in u rapistu, chì u corpu sciu corpite u sangue di a vittima.

Struttura di film: reviews

Un lamentu naturalisticu, repulsivu, pruvucanti, hà causatu più risultati negattivi. "A pelle in quale l'aghju vive" hè adupratu lentamente è ancu una picca prolongata, cum'è l'audienza nota. A prima parte di u corpu horrore, ùn parevanu senza assai entusiasmu, anu cunfurmatu cunfusione cun un gustu di disgust.

L'indignazione particulare hè statu causata da un rapide in un vistitu di tigre. U figliolu di Marilya Seca, un tipu di oblicu sulle cù inclinations claramente criminali, hà utile di l'attore Roberto Alamo, pò esse strufinatu. Un gran tigru, lamintà u screnu, cacciate i pantaloni in u minimu di a palazzu, hè un grotte, chì micca altri ùn piace. In ogni casu, l'intrigue creatu da u direttore, hà fattu u truccu: a maiuranza di kinomanov cuntinuava a vigilià è ùn era micca divintatu.

A pari passu intimu di Vera è Robertu, chì dà u Sindrome di Stoccolma, apre u stringe di retrocussioni chì anu diventatu un veru survitori di scossa per un visu di sfarenti. U fondu uccidintali di l'azzioni di Ledgard, revelatu in a culminazione, è u dizzying interchange of the thriller purtatu l'audienzia à a catarsi di emozione. Più di una simana l'amante di cinematograficu anu da digià ciò chì vanu.

Antonio Banderas cum'è Robert Ledgard

Cù u rolu di genius-psychopath Robert Ledgard in a film "A pelle in quale aghju vive", Antonio Banderas coped brilliantly. Ora accatatu maturu attraversu a l'imaghjini di un cirujulu pluralecchieru calculatore, senza esse di vendetta sofistikatu. Espressioni facial restringed, riunioni cinémicas, una razziunità pocu di a besta creata cun riferenzii à l'avvene tragicu di sei anni fà, un maniac attrattivement attrattivo chì uttenita à u visoru à u stessu tempu a simpatia, disgusto è admirazione.

L'eroi di Banderas hè stata sola da dui idee: a creazione di una prutea ideale in memoria di a donna difunta è vendetta per a morte di a so figliola predilettu. L'incuraghjanu in i sperimenti violenti nantu à Vera. Manna a sangue, manipule un bisturianu, crea a so pròpia creazione; Modifica a natura di a so pelle, trasferente di l'informazione genetica da a cellula di porci à l'umanu. Avà Vera ùn teme micca un corru di gasu o moschischi di mosquito. Questa moderna Frankenstein, in a quale Ledgard hà inviatu tutta u so talentu è l'odi, in una manera stra cumprenda in a Galatea, l'ughjettu di a passione distorta è l'amori di u cirujano.

Elena Anaya in l'Image of Faith

In a film "A Sognu Di staghjunu" Elena Anaya hà fattu un rolu psicologicu difficili per a Faith. Una donna bella chì hè sorprenente, cù una pezza cristallina stata è una carattere chjucheta, figurava l'idea conceptu di u diritturu annantu à l'inviolabilezza di l'anima umana, inturniatu in u corpu, una cunceta cù a qualcosa di qualchì cutiddulu cirvulienti è di a scienza. Questa hè l'essenza di a film "A Sognu Di Sta Salute".

A trama di a film hà obligatu à u visor per a cambià a so mente annantu à u caratteru principale più d'una volta. A so imaghja hè a più cuntruversia. Contene u misteru principalu di a creazione di u cineurista spagnolu. U corpu di a fede hà sappiutu tutte e pussibuli trasfurmazioni. Ma l'operazione violenta, a sala chjesa, a desesperazione di a situazione ùn ùn micca rumpia a so persunità. Chjucu in una casgera, ella cunta i ghjorni, gràzia di un cartafettu cosmeticu nantu à u muru di città, circate di micca per perderà u restu di a mente in una rialità chì hè insana à u puntu d'assurduzza.

Era ella imbuvedda di simpatia per Ledgard o era ruleva solu da u stintu di l'autoreervazione? U visoru ùn puderebbe guess. Almodovar hà fattu scena magistralizate a relazione cumplessa di i caratteri in u film, quandu sta dumanda aperta.

Marisa Paredes è a so heroina Marilia

Hà participatu à u filmi di a pelle "A pelle ch'elli campanu in" Marisa Paredes, ghjucanu à u rolu di a criata di Marilya. U so caratteru ùn hè micca l'ultima figura impurtante in a film. Hè un tesoru di a famiglia Ledgard. Hè incù i so labbra à volte di ricunniscenza, revelendu u vechju di parechji raggiuni di a degradazione emutiva di Rubertu.

Marilia hè un cumpiacente in l'atti insulatori di u cirujianu. Hè u so protettore è u tutore fidu. A fede, in a so intelligenza, hè una fonte di periculu, un risulte incontrullabile di un sperimentu chì hè megliu distruttu prima chì a catàstrofe ocorre.

Ùn sape micca u cuncettu di a moralità. A vita di Marilya hè subordinata à a cura di Rubertu. Ellu viaghja bisognu à l'assassini e a violenza si averebbiati da a so sala. In ogni casu, i sentimenti di Ledgard à Vera si sò scontri cù una reazione negativu negativu da u so nomu, cum'è qualcosa di distruzzioni è periculosa.

"A pelle in quale l'aghju vive": "un show of moral freaks" o una storia per a tragedia persunale di l'eroi?

In a pelicula "The Skin I Live In" l'atturi amaru a varietà di l'immubiliata di stampa. In ogni casu, nimu di elli ùn hè l'embodiment di u bonu assolutu o u male. L 'ispettazione perceive l'eroi o monstru murali, chì i so azzioni ùn sò micca ghjustificate, o cum'è pirsuni, rotulati da innuvate tragedia di vita. In ogni modu, spessu ci sò stati valori, mischjanu una retazione di scuccu, chì eserciteghja à riprizzà in principi di definizione stampata. Comu a relazione à a ternera di Ledgard? Hè cusì innocent la fe fràfica? Perchè Marilia cumbere l'atti horrible chì Robert stava in El Cigarral?

A vendetta hè justificata?

E, finita, a quistione più impurtante: hè justificata a vendetta di u duttore Ledgard, incodata in a film "A pelle in quale l'aghju vive"? A trama, in detail chì riflettendu l'esencia di l'avvene sei anni fa, hè capaci à fà chì u visitatori simpatizza cù u circhju, è chì hè più surprisante hè di pruvucà una reazione diametralmente oppostu. Finu a fine ùn ferma chjaru chì in questa storia hè una vera vittima. E persone perceive l'avvenimenti di a film in dui maneri. Cusì, ci sò parechji opinioni. "A pelle in quale l'aghju vive" vi conduciu à longu riflessioni è disputi serdi nantu à u partitu puliticu di a materia.

Thierry Jonke v. Pedro Almodovar

U ritrattu stissu fu filmatu basatu annantu à u travagliu di l'scrittore francese Thierry Jonke "Tarantula", chì hà prumessu popolarità graziu a criazione sensacionale di Pedro Almodovar.

Ci era parechje persone chì vulianu comparar a film cù i so fundazioni. U naturali scandalizante di a storia di tabloide custituita parechje per ricanuscià a so supranità nantu à l'utta mossa di a pelicula. In ogni casu, ci eranu autri risposti. "A pelle in quale l'aghju vive", sicondu parechji pari, hè quellu casu excepitu quandu a film sopra u libru. In ogni casu, videndu a stampa di Almodovar è lighjia a storia di Jonka - l'azzioni sò cumplementarii, perchè sti creazioni anu qualchì differenza significativa di a trama.

La quintessenza di l'opara di Pedro Almodovar

In generale, i critichi è l'audience eranu entusiassi di a scena. A scola no triviale, eleganti primi, e cumpusizioni musicali di l'ambienti di Alberto Iglesias, hà disfunutu hà fattu scelta è scenery hà fattu una verra capedda di a pelicula d'Almodovar "A Sognu Di Prima I Live in".

L'atturi di u 100 per centu. Erode Bandiere, Anaya, Paredes vulete crede. Sò causanu una mistura riflittenti di emozioni cunflitti. A basa hè stata creata da l'amazing game Blanqui Suarez in u rolu di Norma Ledgard è Khan Cornet in l'imaghjini di Vicente.

I cume chjave di a film sò accumpagnati da a voce piercing di a cantante Concha Buica, realizendu a cumpusizioni quivering Per l'amor de amar about sueci brillanti chì longu murru in u cori di i caratteri principale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.