Food e bevandeRicetti

U fegato, a crema, aspro

U fegato - un prodottu attore di a so qualità nutriziunali, è nant'à u vitezza di a preparazione di stu pruduttu hè piatti appruvatu è gustosu. Sè vo site in la sera, I corse in casa da u travagliu, è a casa, vi s'aspittava 'na famigghia la fami, mentri a la casa a la prisenza d' un Pack di crema, aspro, è un pezzu di fegato, vi serà prestu in gradu di còciri un spettaculu chì cena. Sè vo còciri la fegato, a crema, aspro, è bollari blue o di pasta, comu nu frori, vi ponu nutriscia subitu e so famìglie, è tandu i sciali, o fà altre cose. Vi dicu comu a còciri la fegato, a crema, aspro, à nutriscia è famìglie, è prupone un viteddu e appruvatu.

Parechje Nun mi piaciunu i fegato. Ma provu a còciri lu in crema, aspro, e forsi ti piaci stu piattu.

In Pà a priparari l 'fegato, a crema, aspro, voi vi tuccherà un pezzu di u fegato (di stu piattu hè megliu à piglià a vita), crema, aspro, cipolla, burro, coce ogghiu, u sali, l'acqua. Hè dinù pussibule à aduprà àmidu (priurità di granu), o farina a épaissir la sassa.

Sè vo preferiscu una salsa abbastanza matinu, voi vi tuccherà mai.

U prima passu hè a lavari la fegato da tutti i filmi e canali. Dapoi u fegato in u futuru serà ulìmpicu, lu latti si pò micca esse ciuttata, ma ghjustu ùn fece assai grande d 'oru.

Allura doppu na cipudda, cut in quartieri i chjerchji.

In un skillet abbastanza spechju hè tenutu a squagghiari lu burru, aghjunghje daretu un oliu vegetale a picca (burro micca à offre). Ci hà cuminciatu lu cipolle è aghjunghje un pocu sali.

Si deve esse dettu chì l 'arcu hè un pocu salata frittu megliu, nicer è a suprana di ciò chì ùn hè micca salata. So lagnà stu fattu, e sentu liberi aduprà in cucina. Intra lu cipolle finu à picculu d 'oru.

Doppu ca, noi ci vole aghjunghje u fegato e intra un pocu pocu di u statu di pasqua.

Quandu l 'fegato gira bianca, ci hannu d' aghjunghje acqua vugghiuta tantu chi si quasi cupertu u Capicorsu, insieme cù lu fegato. All di stu Cover incù un ochju è cuntinuà a simmer. Dapoi in stu piattu, francu fegato, è puru mpurtanti è la salsa, hè guasi una ora à extinguish. A data, u scorta hà digià ricevutu un Luminance, è u fegato addiventa abbastanti Chjara.

Avà torna à a quistioni di l 'usu di a farina cum'è un thickener in Pastene. Segundu su how much di u fegato è usatu comu veni ottinutu u liquid, è darà u tempu di a farina. In u mediu, un pezzu di fegato, 700 g & bisognu di 'na cucchiara di farina, cu un picculu prughjezzione. U sottu megliu, di sicuru, hè chì quandu 'na pocu di farina e frittu in una padedda a un picculu cambiamentu in culore. Appena la farina, vi cambia à Murat-biancu, si hè tenutu per caccià n'hè falata da u caldu è vin in la farina, 'na pocu liquid, o acqua, da una skillet. Allora move tantu ca lu lumps sò andatu, è noi bois lu tuttu nta lu fegato. Perciò, se vo sò troppu lagnusi di disturbu cu s'arrusti farina, vi ponu sulu graputi in una farina cunillu cucchiara, puis mmiscari lu in tutti i furnaru energetically finu à a sparizioni di lumps. Dopu à quessa, ci vole à aghjunghje 100-150 grammi di crema, aspro.

Ddumi bè è permette u fegato à bollire è bollire di circa dui minuti. Si face micca u sensu di e cogghiri cchiù, comu crema pò addivintari un picciottu incorrectly è di colpu, spirituel. Cù una casa, una bona crema, hè, di sicuru, ùn ne sarà, ma sta crema, ùn hè micca sempre succedi cu nuàutri.

Na vota ca lu fegato in prokipela crema, aspro, hè necessariu di fà chì si stendi à gasu è chiudu un ochju cunillu. Dopu à 15 minuti, a pignatta pò esse si sparse in u delà.

Pocu pressu cusì preparatu e gaddina fegato in salsa, crema, aspro, hè dinù piattu assai sapuriti.

Si pò diri ca lu fegato, a crema, aspro, diventa di più diliziosi u ghjornu dopu, quandu tutti i cumpunenti sò digià scambiati passa è gusti.

Cum'è un frori di stu piattu vi cunveni tuttu và bè cun Pastene, cum'è di pomi fritti, o noodles, lettuce, patati macinati, risu, la pasta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.