FurmazzioniStoria

U emblema Statu di l 'Unioni Suvietica. Flag è stemma di lu USSR

Hè ghjustu cusì hè accadutu chì ogni paese deve avè a so sìmmuli, liati à u patriottisimu di u populu, a so ricchezza è u patrimoniu. E di lu stemma USSR braccia fù principia in 1922 quandu RSFSR TSFSR, Belarusian è Ucrainu Sucialista firmata un Trattatu di fissà l 'Unioni di Republics Sucialista Suviètica. Articulu 22 di u trattatu, è fù trovu chì u USSR hà u so segnu statu, naziunale, bandiera, è stemma.

How to sviluppà a prima stemma di lu USSR

Doppu la criazzioni di l 'Unioni Suviètica, creatu una permissione particulare, chì hè prumessa in u sviluppu di sìmmuli statu. Troupe Presidium élève l 'elementi principale di u stemma: la fauci, tratti di battagliu, u sole, spuntà. Esiste, fùbbenu chidi nant'à u simbulu di u RSFSR, chì pratindia ch'eddu VI Lenin.

Digià in a mità di ghjennaghju di u 1923 l 'artisti presentati nant'à una rivista di u ghjocu CEC di storia chì risponde à tutte e norme di stabilisce. hè stata scelta per u prughjettu, fatta VP KORZUN assemi VN Adrianov chì uffertu a acconcianu u imagine figura di u globu. À u travagliu nantu à u stemma hè dinù invitati II Dubasov chi si sviluppau disegni di Union banknotes. Chi sta pdf è compie u disegnu finali.

Per i travagli painstaking di l 'artisti attentamenti seguita u puteri. Sicritariu di u Presidium di l 'AS Yenukidze pruposta à rimpiazzà u cima di u stemma Francescuccio Ghissi "USSR" u picculu russu stelle cincu-nutari. Da u principiu di lugliu di u 1923 hè aduttatu una leva Custituzzioni di l 'Unioni Suvietica, ca cuntinìa una discrizzione di u novu bannera nazziunali.

U pariva lu stemma di lu USSR?

Sè l 'giuvintù di oghje a dumanda s'ellu ùn sapete cumu a taliari lu stemma Suviètica, braccia, dopu solu un pocu sarà capaci pi discrìviri lu. È in quelli ghjorni, ognunu si firmau pòpulu u carrughju pudia dì in tecnica tuttu di u so sìmmuli statu. Chì hè ciò chì patriottisimu!

U emblema Statu di l 'Unioni Suvietica cuntatu a maghjina di u globu pussutu esse vistu contru à l' industria di u quali u marteddu e fauci, è tutte e attornu a lu statu un quadru di li raggi di lu suli e 'aricchi. In stu casu, lu sicunnu stati entwined cun villutu russu, ca cuntinìa lu scrizzioni "upirara di tutti i paesi, à unificà!" In tutte e lingue naziunali di u republics suvièticu. At a cima di u stemma hè stelle visibili.

deciphering sìmmuli

Ogni tecnica di u stemma nazziunali di armi di l 'Unioni Suviètica nun rapprisintatu ghjustu parchì ci hè un sensu à tutte e cose, è i braccia di l' Unioni Suviètica nun c'è eccessione. U globu rapprisenta la vuluntà di esse aperta intornu à u mondu in termini di rilazzioni pulitichi, finanziarii è simpaticu. Hammer è Voilà fruttu di u fronti di i travagliadori, paisani è intellettuali chì sò lotta per un avvena luminosu. Rising Sun - un simbulu di a nascita di l 'Unioni Suviètica, custruenduvi na sucitati cumunista. Certi induvinà i raggi sole, cum'è a nascita d 'idei cummunisimu.

Cosa altru hè bravu stemma di lu USSR? U ritrattu cuntene una maghjina di u zitellu, chì hè identificatu cu ricchezza è crescita di u statu. Hè ancu cunnisciutu chì u pane - u capu di tuttu, è l 'Unione Europea hè capaci à crescia u megliu u pane in u so maiò, campi. Liti supra lu significatu di una stella rossa incù una fruntiera d'oru ùn sò subsidenza finu à avà. Certi vede in lu pentagram, altri avellu u disegnu cum'è un simbulu di l 'dea, Venus, è i criatura diri ca la stidda significa la vittoria e lu putiri. Podcasti dinù dà u numaru di l 'ex republics di l' Unioni Suvietica.

Cambiamenti in i simboli, statu

Sottu la custituzzioni aduttatu in u 1936, l 'Unioni Suvietica incluse 11 republics. Villutu nantu li vrazza d 'urìggini dinù hè 11 In settembre di u 1940, l' Unioni Suvietica Presidium di i cambiamenti pruposta à l 'stemma, per via di u fattu chì un numaru crescita di stati, alliati. Una volta dinò i travagli nant'à a maghjina di u simbulu statu. In u veranu di u 1941 hè statu aduttatu una leva travaddi di lu stemma, ma à finalize lu défendu lu scoppiu di la guerra.

À a fine di ghjugnu di u 1946 fù campavanu iniziatu una nova versione di u stemma nazziunali di armi. U muttu nantu hè digià statu ghjucatu in 16 lingue aghjuntu Moldavianu, Finnish, Latvian, Estonian è lituanu.

Dicretu di u Presidium di l 'Unioni Suvietica su September 12, 1956, in numeru sidici cassetta cuntenendu u scrittu in la lingua finlandese, hè statu cacciatu da a lu stemma oltri la Karelian-Finlandese Sucialista fu ncurpurata a RSFSR. In d'aprile 1958 è hà cambiatu u testu di a scrìviri lu muttu in la lingua Belarusian. "PRALETARYІ ЎSІH KRAІN, YADNAYTSESYA!" - accussì accuminzau a sonu in una nova cuntestu. Sopra à tuttu fighja travagliatu artisti Goznaka: SA Ray, IS Krylkov, SA Pomansky è altri.

Hè duratu 15 nastro simbulu davanti à u crollu di l 'Unione Europea cum'è un risultatu di "Gorbachev" perestroika. À u mumentu, lu stemma di lu USSR pruibita manifistazzioni publicu. usu degne di sìmmuli Soviet sò per mutivi nfurmativu e museu.

Un altru simbulu di u Statu: u bannera

Soviet Union Flag ùn hè micca cum'è cunsiderà cum'è l 'stemma, ma chì ùn facenu menu impurtanti simbulu di u statu. Insignia Red sìmili di parechji di u passatu Suviètica, ma la bannera nun era sempre fàciule russu.

In u 1923, u drittu assicurati la bannera e stemma dû paisi di l 'Unioni Suviètica, chì aghju suppurtatu assai di cambiamenti duranti l' esistenza di u statu. U prima, bandiera, cuntatu a maghjina simbulu situatu in u centru di u Web. Hè prisenti in avanzu di nuvembre di u 12, 1923 (in avanzu à u terzu a sessione di u CEC). Nant'à sta data in articulu 71 iniziatu una penalità chi la bannera li cumposti di un rossu (pussibili rossu) Insignia cù l 'imagine di u sqoat in la munnizza, cima destra di lu marteddu è fauci di culuri oru, è sopra à elli una stella lati cunfini di culore d' oru.

April 8, 1924 statu accunsentitu da una discrizzione info di lu Soviet Union Flag incù un rapportu di lunghizza e larghizza di tutte e imagine in u simbolicu. Dinù prisente nant'à u striscia d'oru Beni furmazzioni Kryzhi, ca si trova dintra lu marteddu è fauci.

Ci era senza suffissi

Comu lu stemma dû paisi di l 'Unioni Suvietica, la bannera fu canciata tanti voti. Digià in dicembre di u 1936 da a discrizzione di i Beni statu di Kryzhi cacciatu incù un mulu d 'oru è culore di novu pussutu esse micca solu rossu, ma rossu. Dapoi tandu, bandiera, armenu praticamente ùn hà cambiatu, solu certi corrigée détails fina. Per esempiu, si curputu s'allungavanu, Accurtatu la fauci, puis cambiatu u so àngulu di Intersection cù un marteddu.

Solu in d'aostu 1955, i puteri di u USSR appruvata la "i rigulamenti di u Flag Statu di l 'Unioni Suvietica." It legislatively arregulà quandu, induve e comu avia a acchianari un simbulu di lu putiri statali.

Un pocu u Regulation in 1955

U dettu di l'insignante chì hè sempri righì la bannera deve esse solu nantu à i palazzi di i Presidium di l 'Unioni Suvietica Supreme Soviet e lu Cunsigghiu USSR di i Ministri, oltri a la maggiuri urganisazione subalternu. Stipulate righìannu lu in su l 'edifici, induve u Cungressu dî Soviet di l' Unioni Suvietica, o l 'a sessione i CEC di l' Unioni Suvietica. On vacanze publica, com'è di marzu 8, 1 di maghju, 7 nuvembre, u dirittu à addivà i Beni nantu Duilio. Cù bannera Soviet supra li navi di la tarra hè stata dinù furnì, ma solu per robba a vela u mammals ind'a USSR.

Lu valuri di la bannera statu di l 'Unioni Suvietica

L'URSS era nu statu putenti, è u pesu simbolicu di parla di iddu stissu. La bannera significa l 'unità di l' a nazione, u so forza, è fermezza. Fauci cu lu marteddu stati identificatu cu la fratellanza di u pòpulu, u travagliu di tutti i paisi di u paese, chì anu custruitu una altura, indestructible avvene Cumunista chì hè veramenti luminosu, ma, purtroppu, in u 1991, l 'Unioni Suviètica, hè partutu, è cun ella una cosa di l' estate, e li sìmmuli statu. Chì la giuvintù di oghje ricorda u so storia è si scorda di u pesu simbolicu di u gran lu crollu di u paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.