News è societàPulitica

Traian basescu uranium, Biography

Traian basescu - Prezident Rumynii da u 2004 à u 2014-di marzu, hè avà spugliata di citadinanza moldavu. U appena elettu presidente moldavu I. Dodon dettu chì basescu in ottenimentu citadinanza viulati u ligislazzioni di u Republic of Moldova.

Traian basescu: biografia

A cità Romanian di Basarabi induve in u 1951 4 nuvembre hè natu lu futuru prisidenti, ora rinuminata in Murfatlar. babbu, l'appui hè una marina militare.

Dopu à fratellanza, a navigazioni civile (Constanta) in 1976 Traian basescu c'era u ponte, di un grande-nave palumbo agenzia "navreno".

In 1987, fù numinatu cum'è u capu di l 'agenzia in Anvers.

In 1989, si pigghiò li citati comu CEO in u Statu Inspectorate di navigazione civili, creatu da u Ministeru di Trasporti Romanian.

In d'aprile 1991, basescu fù numinatu Ministru di Trasporti. Cù dui brisure ch'ellu guidatu u Ministeru di u trasportu di Romania, finu a mità di u 2000

A vittoria in u lucale elettorale in u 2000 parmissu di-mese in June à divintà u merre di u capitale Romanian.

Elezzione di President

12.12.2004 Mr. Traian basescu, quale foto hè u pagine, fronte, di tanti periódicos differente, vinciu lu campiunatu di alizzione presidenziale.

Era un partigianu di Casa di integrazione è panrumynistom European. Ùn aspetta nzinu Romania joins in l 'Unione Europea, in u 2005, si fici un pianu di riunificazzioni cun Moldova. Perciò, i capi moldavu era scetticu di u prugettu.
1.01.2007 Romania intro l 'Unioni Europea.

In d'aprile 2007, un statutu cummissioni parlamintari hà palisata u facts, di più u capu Romanian di putenzi statu ellu accurdata da a custituzioni.

A prima uranium

Basatu nantu a li scuperti di u Teatru, Parlamentu hà dichjaratu uranium l'prisidenti. Trè centu è trenta-dui deputati è voti sinatura 'stati attaque per uranium, puru siddu chistu avissi a partitura solu 235 voti. ùn pussede u uranium di 108 membri vutari in Parlamentu.

19.05.2007, u scopu di dimissioni di u prisidenti di statu mandata à un referendum. I risultati Ammustrau ca lu 75 pi centu di i citadini Romanian vulsutu à lascià u presidente in ufficiu.

Rè-elezzione in u 2009

In di dicembre di u 2009, Trayan Besesku andò à u secondu giru di elizzioni presidenziale, chì scored 50.33 centu.

À a fine di u 2010, hè statu annunziatu chì u scontru incù Moldova pò duvuta a lu prossimu piriudu vinti-cincu annu, ma più tardi sta frasi, fù disavowed.

Duranti lu 70th anniversariu di l'anniversariu di u principiu di u pianu "Barbarossa", u presidente Romanian difesu u briganti Antonescu, stabilì a so azzione di settanta anni fa. In particulare, iddu scigghìu lu decisione di Antonescu nant'à u pesu di l 'ordine su 22.06.1941 First, nant'à u fundamentu di u quali hè statu bisognu di u fiume, Prut è i cunfini ruttu trà Romania è l' Unioni Suviètica.

un tali affirmazioni cundottu à una fila diplomaticu trà Belarus è Romania in fini di ghjugnu di u 2011.

In ghjennaghju di u 2012 à u pòpulu Romanian sapere prutesti di massa, ripurtava dissatisfaction cù i pruposti riforma cura salute. U slogan di l 'ammazzati era chiama per i dimissioni di u guvernu è lu prisidenti.
U risultatu di isse azzione hè u rassegnazione di u guvernu, E. Bock.

A seconda uranium

6.07.2012 Romanian Parlamentu has been sunari-mandata u uranium di u presidente. A decisione fù fattu 258 sustitutu voti. Centu è quattordici deputati e sinatura fora di 432 vutatu contru.

Essa presidente di u temporaneamente numinatu Sinatu President Crin Antonescu, chi purtau l 'National Liberal Party Romanian.

Un référendum nant'à u uranium si tinia 29.07.2012. On a vigiglia di Trayan Besesku chjamatu u Rumeni di boicottaggiu urganizzatu u referendum.

Uranium statu sustinutu da 87 pi centu di elettori, ma dipoi u turning hè bassu (solu 46 pi centu di a pupulazione), i risultati s'iddu stati invalidated.

Dopu à a ricunniscenza di u Court custituzzionali Romanian invalidated i risultati di u referendum, basescu addivintau prisidenti di novu di fà u so òbligu.

In l 'istati di lu 2012, l'Traian basescu anzianu King Michael fattu un manifestu, "Lackey Russian" per the termination in lu 1944 di cullabburazzioni cu Hitler, arrestu di Antonescu è l' apartura di u fronte, di i truppi suviètichi. U presidente ùn hà ghjuntu à una quistione di parlamintari da Mihai nant'à u so anniversariu. U parti di la casa riali, dopu u cunflittu hè spessu voci critica stati intesi in u rispettu di a pulitica assicutatu da lu Prisidenti.

In u 2013, President basescu palesa un sustegnu di l 'idea di a terra un referendum nantu à u ritornu di a munarchia.

À a fine di 2013th hè statu annunciatu a so voglie à crià un statu unificatu cun Moldova, chì dinò micca statu sustinutu da u puteri moldavu.

10/05/2014 Romania senza alcunu spiegazione hè airspace chiusu, pruvucannu lu iocu di guvernu cu Russian deputati State Duma guidatu da Vincenzo Rogozin ùn pò vulari da Transnistria dopu à l 'striscia nantu à l' occasioni di a celebrazione Victory Day.

21.12.2014 Romanian President Klaus Johannis ogettu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.