U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Theophany Guventu, Kostroma in Kostroma

Guventu Theophany Oghje, Kostroma hè situatu in u centru di Kostroma, vicinu à Major attrazioni. Hè stata fundata ritornu in 1426. Allora ch'ellu era nant'à a periferia di a cità. Nikita Kostroma, chì ghjera un discìpulu è discèpulu di San Sergiu di Radonezh, cunzidiratu lu funnaturi di lu munasteru. Oghje u munasteru è di gran valori di u mondu ortodossa.

Pristoria

Difficiule tempu pricidutu di la basi di lu munasteru. In lu 15u seculu, Russia arricchisci cunquistata da i Mongoli-tatar. Prìncipi lotta tra d 'iddi. Cumenciu, tutti i palazzi di u monasteru era fattu di legnu. Si era piuttostu di dui cuncili: u principale Epifania è Nicola. In l 'abbati 16u seculu, di u munasteru a dicisioni di sustituiri la petra, cattedrale Epifania. Ci hè accordu a lu Metropolitan di Mosca è Tutti i Russia, Macarius. In 1559, custruzzione messe nantu una nova ghjesgia, grazi à i doni ginirusu cucinu Ivana Groznogo Vladimir Staritsky.

On a custruzzione di a catedrale si pigghiò sei anni. Custruitu u so patruni da Cadiz. Cunsacratu u munasteru in 1565. A ddu tempu era unu di i più maistusu e beddi palazzi in i cità.

U destinu di a nova catedrale

Dopu à qualchì tempu dopu à a custruzione di a nova catedrale Staritskiy assemi cu l 'ufficiali di u munasteru vinni sutta lu massacru di Riali. Staritskogo, abbati lighjia è parechje altre servitori di u munasteru tombu da ordine mpiriali. In u temperature di a catedrale hè sempre u loculu di Isaia. Bede f ùn lascià lu munasteru di un minutu. Parechje volte ch'ellu era attaccatu è arrubbatu u interventionists polacco, chì ùn solu arrubbatu, ma tombu l 'abitanti di u munasteru. Più di tempu, tutti i invasori vìnniru espulsi da a Russia. Kostroma Guventu Theophany, Kostroma messe à ritruvà è allargamentu. In lu 17u seculu, era tirritoriu già era piuttostu di diversi edifizii petra.

expands cattedrale Epifania

In 1618 u territoriu di a cattedrale di u Three Hierarchs custruitu furtezza. Custruzzioni accuminciau in 1607. U palazzu di a furtezza, ogghj u Niculescu, panatteria, stanza riznichnuyu è a pruvista u spaziu. In 1613 Theophany Guventu, Kostroma è fù circundatu da una galleria cunnessi cu tri Santi è la furtizza di Church St. Nicholas petra terra. In lu 17u seculu, in unuri di s'ala Sergiya Radonezhskogo custruitu fù custruitu è parechje camere utilitati. In ghjiru à u monasteru era una di scherma di lignu, unni macari canciati a petra.

GURY Nikitin è u Power Savin purtatu Murales munasteru dicurativa. Oghje, parechji Murales ornate i muri di i palazzi vicinu. Per esempiu, a pittura cù l 'imagine di u Icon Smolensk di a Mamma di Diu, hè oghje in ghjesgia Smolensk. Inoltre, hè u so sanctuaire principale.

volte difficiule

U munasteru 18u seculu, di l 'Epifania è ùn hè facile. U munasteru cascò in disrepair. U novu tempii è edifizii ùn hè necessaria. Ministri di l'église giovanni pocu luntanu comu nutili. So, fora di parechji cintunari di solu 17 pirsuni manca. A ddu tempu, era publicatu solu una piccula Chiesa di San Nicola, custruitu vicinu à a tomba MP Saltykov à u dannu di a so moglia. All appartinni a lu terri munasteru dinù scelti.

In u principiu di u 19u seculu, in u munasteru organizatu u seminariu Kostroma. In u 1924, unu di i turri, studiata cù afréschi di u Icon Smolensk di a Mamma di Diu, la cresia fu rifrabbicatu in Smolensk, chì opera oghje.

In 1847, u munasteru di novu colpu priculu. Lu gran focu, quasi luvatu cumpletamenti cumandatu da tutta a cità. Abbazia Epifania dinù malamenti guastatu. I muri arristau sanu, ma tuttu chiddu a grana hè cumplitamenti abbruciati. palazzi di lignu sùbitu. In 1848, u munasteru a dicisioni di st'articulu, è in u so postu à urganizà un seminariu. Ministri uffertu a terra move à un altru munasteru situatu vicinu à Kostroma.

In fa 'anni, l' edifici, monastère disassembled brique par brique. Tre Santi, église, fù cumplitamenti distruttu. U listessu distinu befell u campanile è una galleria, e la Chiesa Santu Nicola. A catedrale dinù stati distrutti. Ma i citadini search canta a so difesa, è u tempiu era salvu.

A risturazione di a catedrale

Abbazia Epifania dicisi à unificà cù Anastasiinskim Krestovozdvizhenkim. Dapoi tandu, a cattedrale, accuminciò a essiri chiamatu a siguenti: Kostroma Theophany Guventu, Kostroma. Bishop Platoni, chi a lu tempu guidatu u dipartimentu di Kostroma, è u Mother Superior Maria Santucci di u cunventu Anastasiinskogo, pigliò una parti attiva in u merger di dui palazzi. In 1864, un novu munasteru passatu u primu serviziu.

A risturazione di a catedrale ùn hè senza u so curtzu. U vechju, église, dicisi à locu l 'altare. In u 1869, una nova Guventu Theophany, Kostroma s'aprì. Si facianu u primu serviziu fata. U novu cattedrale sò dui regni cunsacratu à l 'Epifania è Anastasia.

Àutri edifici munàstici hè pocu di mantene. Da l 'turri a ovest fù custruitu u campanile. Mantene e chiesa, Santu Nicola. È ancu custruitu parechji Duilio di i servitori munasteru.

Certi di a vita di u munasteru

In u 1887 torna guastatu da u focu in Kostroma. Bogoyavlensko-Anastasiin cunventu, furtuna, quasi hà micca soffre. In u 1889 si passava luntanu leali prioress di u munasteru - Maria. A so tomba hè situatu in a cattedrale.

U tempiu hè spessu visitatu da i membri di a famiglia imperiale. In u 1913 ci fù cilibratu u 300th anniversariu di a dinastia di Romanov. In italiana, i muri di u munasteru sirvuta comu nu spitali. In u 1919, u monasteru era à esse chjusu. In u so locu cresce un paesi travagghiannu, ma a catedrale di lu cuntinuau a travagghiari di un altru 6 anni. In u 1925 fù trasfiruta a lu Archives Statu di Kostroma.

A nova la vita, monastère

In u 1990, u munasteru si messe à campà tornu. In u 1991, ci fu datu un miraculosa di Tiadoru, icona di a Mamma di Diu. U tarritoriu di u munasteru statu trasfurmatu prestu. Hè custruitu nova, costruzioni, mantene i muri, monastère, è ancu custruitu un pocu alberghi di ministri è i visitori rigularità di i munasteru. Apertu ricoveru. Anastasiin Epifania Guventu in Kostroma dinò pieni di a vita. Cintunari di pilligrini, i turisti è abitanti di a cità fù à i muri di grazia di Diu. Stu hè cambiatu in un locu santu, piena di felicità spirituali. Visità Kostroma, esse sicuru di inspect è munasteru. Classi dirigenti energia spirituali furnì campanu.

Sacrari Theophany Guventu, Kostroma

Duranti l 'internet' esistenza di u monasteru era tèmpii assai stupente ind'a so 'mura. Ci hè una fresque - icona di u Smolensk Mamma di Diu. favuri Special pò esse acquistatu da toccanu li relìqui santu di Santa Maria Nikita Kostroma. Quì sò li relìqui di San Timon, Nadeevskogo a più vechja. 278 relìqui di santi purghjiti Bogoroditskoe monastero Igrickii è u restu in u munasteru oghje. Quì u particeddi sò trove cullucate Lord Robe, Cinture è panni, Virgin, trasmessi da a Santa Trinità Hypatius Friary. Sanctuaire principal - Tiadoru, icona di a Mamma di Diu.

Theophany Guventu, Kostroma (Kostroma) hè nantu à u carrughju. Simanovskiy, 26 From trasportu publicu per andà trolleybuses №№ 2 e 7 e limusinas №№ 1 è 2. ferma - "Street Pyatnitskaya" o di "usine-cucina".

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.