FurmazzioniEducazione è culleghji

The Republic of Karelia: la capitali. Petrozavodsk, Karelia: mappa, images

In l 'ovest di la Russia ci hè unu di i più beddi è miò core Russians Places - The Republic of Karelia, quale capital - la cità di Petrozavodsk, chì hè à tempu lu centru amministrativu di regione Prionezhsky. 6 di aprili, 2015 Petrozavodsk statu attribuitu u titulu - City of Military Gloria.

Storia di Education

A so nascita di u capitale di Karelia hè custrettu à Peter I, chì in 1703 messa vicinu à la bocca di u fiume, Lososinka, u riva di u lavu Onega, bella cità. Capu di un grande bastimentu à la custruzioni di un novu stabilimentu, Prince Alexander Menshikov. A prima impresa a cità-furmendu diventa una usina-appartenant statu, appartèniri a un gruppu di Russian mprisi métallurgique - l 'accussì-chiamatu opere minieri Olonets. Vergogna mprisi era la basi di la nnustria pisanti di Karelia à u tempu.

Cusì, ci hè Shumsky fabbrica armi, dopu rinuminata Petru 29 di austu, 1703. Digià à la fini di lu 1703 la pianta dà a prima pruduzzione ghjudicatu. È dipoi u principiu di u 1704, u so Furnaces squillu sò messi in piena pruduzzione. Cusì, u fabbrica braccia search fù cunnisciuta Russia. By ordine di Choruses & Catherine II firmata un decretu in 1772 nant'à a custruzzione di una calchi cannuni, dopu rinuminata u Alexander.

A cumpagnia porta micca solu i tecnichi di l 'armi. Hè statu lanciata pruduzzione di fusione artistica e trasfurmazioni di metallu. Falsi Alexandrovsky Plant avè pisu longu u settore azzaru Russian. Più di tempu, Petrozavodsk (Karelia) addivintau lu centru di la riggiuni Olonets e àvi u statutu di i cità, è in 1784 trasfiruta a categuria di i paisi dâ pruvincia.

Petrozavodsk mudernu

Oghje u capilocu di Karelia - hè una cità cosy è accuglienti, chì hè sempre di granni ntiressi di i turisti è di viaggiaturi curiosu. monumentu architettura è storicu sò assai cura cunsirvatu da pòpulu lucali, si sò una tradizioni fieru e antichi di la cità.

carrughji Local e piazze di i turisti curiosu micca tanta di scappari e plaques memoriale su palazzi stòrici in ch'elli vissutu e travagghiau suprattuttu pirsunalità di i tempi differente. È a so cità di più di un centu.

Cultura storica in Petrozavodsk

Cosa hè a capitali attrattiva di Karelia? Isca di a cità è assai di li quì, sempre i turisti ntirissati micca solu da a Russia, ma dinù da tutti nantu à u globu. Square Round, museu regiunale Karelian, Park guvernatore l', Museu di Fine Arts, lu salone, mostra di u museu "Kizhi" - stu hè ghjustu una piccula lista di destinazioni turistica intarissanti, chì hè famosu per Petrozavodsk, capitali dû Karelia.

cumpagnia

Di sicuru, u centru storicu di Petrozavodsk hè un mudernu Square Lenin. Hè in stu locu doppu la firmata di un decretu di Catherine II nant'à conferring u statutu di i cità di Petrozavodsk hè stata lu centru amministrativu di a nova cità, pricidentimenti canusciutu comu l 'Square Coaster. Anikita Sergeevich Yartsov ... Cù lu nomu di l 'omu hè duvuta à principiatu custruzzione di una grande cità.

Minieru ncigneri da a furmazione, A. Yartsov Prughjettu la custruzzioni di l 'avvene di a fabbrica Alexander. Tutti i studii di sviluppu territuriale di i cità chjamati Petrozavodsk (Karelia) hè assuciata incù u so nomu. A. Circular Yartsov spittaculu, zona locu, chì sò almanaccatu circumferentially palazzi ufficiu.

On a 100ima anniversariu di l'usina, Alessandro, in u mezu di u Square Coaster era un munumentu à Peter I, chì èranu nanzu u 1917, a Rivuluzione, a maiò parti di l 'annu. Avà u quatratu ducatu, leva lu munumentu granitu V. I. Lenina.

Square Kirov

In i 30 anni, ùn hà arristau sempri da l 'eventi storichi di Russia e Republic of Karelia. A capitale di u riva nordu di u paese, lungo, incù tutti i campa u "addilettu" di ripressione versu i staliniani.

In u 1936, doppu la morti di S. M. Kirova, u scultore Matthew Manizer costruiu un munumentu à ellu, è u spaziu fù numinatu in u spaziu Kirov. Ora stu locu pò esse chjamatu, zona di l 'arti. Sicondu à u prugettu S. G. Brodskogo in dramma 1953-1955 l'è teatru musicale in lu stili classicu stati custruiti. Ottu culonni e una voûte, sopra à elli custituìanu la parti principali di u teatru. U voûte, rapprisintati, sculture, fatti da S. T. Konenkovym. Parechji tippi di pietra ha statu usatu pi sti èbbica: granitu, marmaru è altri.

U Costume National statu custruitu in 1965, è fatte da S. G. Brodskogo. Micca solu in signore Petrozavodsk lassò a so traccia storicu, ma dinò altre cità di Karelia doti lu monumentu. On a parte di u Square Kirov vi ponu vede l 'eroi di l' epupea mituluggìa Ilmarinen, chi creatu un destinu mulinu magicu.

U terzu teatru nant'à a piazza - pupi. custruzzioni Bright, furmazzioni dâ zona - hè un museu di arti, hè fieru di a Republica di Karelia. Territory Capital hà un museu, chì campagna unu di i più antichi cullezzione di suciale 15-18 seculi, frà più di dui mila analise. U museu si prides nant'à u so tutalità di i grandi artisti Russian cume Polenov, IVANOV, Levitan è Kramskoy. Quì pudete dinù prènniri cunfidenza cu l 'òpira di mastri Karelian. In u 1789, insignamentu l 'omi di stata trova in stu bastimentu.

terrapieno Onega

A locu favuritu per camminare i residenti è bravezza di a cità hè a terrapieno Onega. June 25, 1994, u ghjornu di a cità di Petrozavodsk, tinia u so apertura.

Ci hè una bona a tradizioni: quasi tutte e cità di Karelia hannu a so cità di la soru. Si parla di un populu assai simpaticu è hè un esempiu di a pace è bon neighborliness. Constant visite amichevuli arricchisce u pòpulu, u livellu spirituale, culturale è storica. Quì hè una idda - Republic of Karelia. A capitali di a rigioni sittintriunali di Russia, ùn hè micca una eccessione. Petrozavodsk in 1965-2011 francese gg. Iddu stabbilìu nu rapportu surella, a cità cu diciottu cità in u mondu sanu.

Nant'a u quai Onega val criazioni sculptor di u twin cities. American Duluth presentati struttura acciaio "nivula", "pannelli Tyube" a cità ricevutu cum'è un donu da i amichi tedesco. In u 1996, da a cità Svedese di Umeå Petrozavodsk I ricevutu cum'è un donu "Wish Tree". Quissa hè una spiigazione muderna di l 'antica liggenna di l' arvulu neri incù division d 'oru, e borse vole. In 1997, u terrapieno Onega apparsu canzona "onda d 'amicizia è" da a cità Finlandese di Varkaus. In più, a banca hè studiata cù sculture, "starry sky" è "A Sirena è i fimmina."

Mappa di Karelia

Mancavanu i turisti Petrozavodsk scuntrà cù u so bellu paisaghji di Karelia. fiumi e laghi Surprise, encadré falaises rocheux e fureste di n'àuta dinzitati, u soffiu.

Certi riggiuna di Karelia astonishingly variu paisaghji naturali. Assai di li sò di granni ntiressi turistica è più è siducia più curiosu viaggiaturi.

miraculu di lignu, Russia

Kizhi - unu di u 1369 isuli di la parti nord-orientali di u lavu Onega. Iddu eni cunzidiratu lu VIII maravigghia di lu munnu, e poetically chiamatu collana argentu a nord perle sittintriunali. Quì, nantu à una piccula isula cu lunghizza di 5,5 km a nord, ci sò dui maravigghiusu, chiesa, chì hè situatu trà i campana, torre.

A so bellezza hè storia. Stu picculu pezzu di terra, nun sulu nni presenta cù una maraviglia analise di architittura sittintriunali Russian, ma dà dinù una uppurtunità di sente a vicinanza di i nostri antenati. U miraculu di Kizhi Island, Transfiguration, église, un edifiziu di tramindui Peterhof è u so cumpleta cuntrariu.

U friscalette, corti ducali di Kizhi fù custruitu più di 170 anni, da parechji sèculi di i craftsmen più abili è Venezia, li cui nomi fermani scunnisciutu. Invece funtani gratitùdini versu di Peterhof quì si stendi un liscia a superficia specchiu di u lavu Onega, liati à u celu in e so varietà nfinitu. Invece di una facciata, imparu, studiata cù moldings cumplicata - cartilluna neri sanctuaire sittintriunali. Cùpuli di Transfiguration, chiesa, comu biddizzi Russian kokoshniki, cupertu cu scagghi argintati plowshares. Quellu chì hà mai visitatu ste piazze in i rigioni sittintriunali, ùn vi scurdeti di li sèculi.

Flat cascata Kivach

Karelia Tourist Mappa di cunduce à sempre un altru locu grotte - la cascata Kivach. "Kivach" riserva naturale chjamatu Karelia in miniatura. Ghjè unu di i più chjuca riserve Russian. U so spaziu - 11 ettari. Quì si pò vede tuttu ciò chì riprisenta a cumprènniri flora, fàuna e giulogica di stu parlement regione.

A parte più impurtante di u paisaghju lucali eni cunzidiratu à esse una cascata chi viaggiaturi veni à tastà ancu di trè centu anni fà. Kivach hè situatu in u quartieru Kandapozhskogo. Sta a nord-ovest Karelia, chì hè a capitali 68 chilometri. Kivach cascata veni chiamata, e cci detti lu nomu a la riserva, fundata à u principiu di l 'ùrtimu sèculu.

Scentifichi crede chì u cascata diriveghja da u ", kiwi" Finlandese, chi significa "petra", o "kivas" Karelian - "neve muntagna". Infatti, la schiuma di u stadiu, comu 'na picchi, neige-capped,. Kivach eni cunzidiratu unu di i più grandi pianuri di cascate, Russia. Water frombu da una altezza di deci metri, furmendu parechji bella uparazioni à u fiume, Suna. Cumèntzat vicinu à a fruntiera Finlandese e sfocia in u lavu Onega, passava ghjira strada di quasi 300 chilòmitri.

Suna chì sboccani longu lu lettu, rocheux à traversu u grande è picculu laghi. In ligna incù u so - più di cinquanta rapide è spisci, ma Kivatch attraeru sempri viaggiaturi dû tempu i più antichi. Unu di i primi ricordi di la cascata, si trova in i media di u 16u seculu.

Kivach, un locu di ispirazioni

Tuttavia, la storia Kivach comu un centru citta hà iniziatu in u 18u seculu, quandu ci visitatu u famosu pueta Russian Gavriil Romanovich Derzhavin, chì fù numinatu da u guvernatore quì. A bellezza di u cascata inspirati Derzhavina su scriviri puisia, ca glurificatu stu santu di la natura Karelian di u tuttu di la Russia. In quiddi anni, quandu Kivach avianu pulitu lu putiri naturale in Karelia sò viaggiu lu populu più influente di lu Statu.

Imprissioni la cascata, maravigghiusu vinni puru lu mpiraturi Alexander II. Si hè dettu chì i medichi li ordinò lu rumuri di l 'acqua à lampassi. Di l 'altra di lu mpiraturi nant'à i spondi di i Suna ch'elli eranu armati cù piacè gazebos di lignu è ponti chì ùn sò firmatu à u prisente ghjornu. Attribuée volte differente à i turisti muderna pò ancu dì: pietre.

massi Enorme tene u ricordu di quelli chì sò stata cusì impressiunatu cù i capelli di Karelia, chì ùn hà pietà nè forza nè u tempu à orsicm u so nomu. èbbuca Ancient pò esse vistu passava longu u riva destra di lu fiumi, induve l 'asfaltata facili chjassu chjassi. Ma u più lambiccu punti di i scogli è u cascata, si apre direttamente da a l 'acqua.

À u pede di l'acqua si pò s'avvicinò da u un rames gomma. imagine Deep, canyon, cascata di anticu scogli di urìggini vurcànica. Sta petra hè riccu humanité-coloured chiamatu diabaze. È hè assai duru, quasi duie volte cum'è forti cum'è granitu. Per quessa, hè à spessu usatu di paving carrughji. U scogliu riserva diabase hè lati da una cascata, è sparte lu in duus. Tanti anni fa Kivach hè assai più chè lu hè avà, u so bottu statu intesu cinque chilometri.

Welcome to Karelia!

Accuglienti Karelia apre e so porte à tutti quelli chì vulete arrivare a cuntattu cu lu maravigghiusu bellezza di u so riva. A rigioni hè fieru di Russia - Republic of Karelia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.