Educazione:Scienza

Tempu Devonian da l'era Paleozoica

U periodu devonicu geologicu (420 - 358 millioni d'anni fà) hè cunsideratu u principiu di u Paleozoicu tardu. À quellu tempu, avianu parechji prughjetti biótichi, chì hà influenzatu assai u più sviluppu di a vita nantu à a Terra. U sistema devonianu hè stata stabilitu in u 1839 da i scientisti Adam Sedgwick è di Roderick Murchison in u cuntatu di cuntalli di u Regnu di l'Imperu Britannicu, da un nome chjamatu.

Flora è fauna

À a vigilia di i Devonian, era una estensione massima di u mondu orgànicu. Tanti spezii, antichi estensati in a Terra, simpliciamente desertu e spariu. In u so postu, emergenu novi gruppi di animali di pianti. È sò quelli chì stabiliscenu quale anu vistu a flora è a fauna di u parcu Devonian.

Ci hè una rivolta real. A vita hà sviluppatu solu in i mari è i reservori d'aigua fresca, ma ancu in a terra. Vertebrati di u Land è a vegetazione terrestre eranu spargiati. U periodu Devonian, chì a so flora è a fauna cuntinuava a evoluzione, era marcatu da l'aparicio di i primi ammonites (cefalopodi). I so brioiozoi cirtezze, erba corallo, certi tipi di brachiopodi castelli.

Vita in mare

U sviluppu di u mondu urganizatu hè statu influinzatu micca solu per l'evoluzione naturali, ma ancu da u clima di u tempu Devonian, è di mudelli tectonichi intensivi, impatt còsichi è (in generale) cambiamenti in l'ambienti. A vita in u mari hà diventatu più diversa chì a Siluriana. U periodu Devoniane di l' era Paleozoicu hè carattarizatu da u sviluppu principere di una varietà di spezii di pesci (certi scientisti anu chjamanu «u pezzu pezzu»). À u listessu tempu, l'estinzione di cistòidi, nautiloide, trilobite è graptoliti accuminciaru a scorri.

U numaru massimu attraversu u numiru di genera di brachiopuli. Spiriferidi, atripidi, rhinchonellids è terrethralidi sò particularment diverse. A ricchezza di spezie è a variabilità rapida à u tempu si distingueru da i brachiopuli. Stu gruppu hè più impurtante per i paleontologi è i giuloghi chì facenu un scattamentu dilettatu di i sedimenti.

U periodu Devonian, chì i so animali è i pianti eranu distingiti per una gran variità cù a paragione cù l'eras avanti, hà prova hè impurtante per u sviluppu di coralli. In cunstante cù i stromatopoidi è brioiozoi, accuminciaru a participà à a custruzzione di u focu. Eranu aiutati da una varietà di alga calcestani, chì erani abitati da i mari Devonian.

Invertebrati è vertebrati

Trà i invertebrati, i ostracodichi, rakoskresciti, tentaculiti, blastoïde, lysine di mare, aringhi marini, sponges, gastropodi è cunodontii sviluppati. Sicondu i ristritti di l'ultimi, l'experti oghji determinanu l'età di rocci sedimentarii.

U Tempiu Devonian era marcatu da l'impurtanza più impurtante di i vertebrati. Cumu l'anu dettu, hè stata l'"età di pisci" - u pezzu trasfurmatu, u bone è cartilaginoso hà pigliatu a pusizione di punta. Un nou gruppu hè sviluppatu da questa massa. Eccu eranu organi carnivori. Perchè andavanu sti vertebrati? Per esempiu, in i dinunciivi è di i molusciuti, a fronte di u troncu è a testa eranu cuprivati cù una cunceta podadora putente - l'argumenti decisive in a lotta per a survival. Sti criaturesi eranu carattirizzati per un stilamentu sedentariu. In u mezzu di u Devonian apparsu micca solu cartilaginu, ma ancu i marchi. Ocuparu a pusizioni dominante dopu - in u Mesozoicu.

Vegetation

À u turnu chì sipara u periodu Devonian da a Siluriana, a pruduzzioni di i pianti nantu à a tarra intensificate. Accuminciaru a so rispostamentu rapidu è l'adattazione versu una nova manera di vita di a terra. Primu è Mediu Devonian passava sottu u duminiu di rinuòfits di vascular vegetali primitivu crescenu in i pomerini. À a fine di u piriu sò stati extintii in tutta a scena. À l'impegazione media di i spondi Devonichi (artropodi, placenta è felce).

I primi gymnospermi I arbusti escevolucioni in tartare. Specially vigorously diffuse raznosporovye felce. In generale, a vegetazione terrestre sviluppata in regioni custiera, induve un clima cálido, chistoso è umidu. Eliminati da l'oceani di a terra in quellu tempu sempre esiste senza mancanza.

U clima

U periodu Devonian era distinatu da una zione di climaticità più clara in comparatione cù u principiu di u Paleozoic. U Pianu d'Auropa è Uraline eranu in u cinturione equatoriel (temperatura annu mediu 28-31 ° C), in u Transcaucasus - in a cintura tropicale (23-28 ° C). Situazione similà ha sviluppatu in l'Australia uccidintali.

U clima aridu (clima di u desertu) hè stituitu in Canada. À questu tempu in a pruvince di Saskatchewan è Alberta, è in a Bacinu di Mackenzie hè un prucessu attivu di l'accumulazione di u salu. Stu carattere caracteristicu in l'Amèrica Septentrionale fù partitu da u periodu Devonian. Minerali accumulate in altre regioni. I pipi di Kimberlite appareru nantu à a piattaforma sibirienne , chì diventò u più grande dipositi di diamanti.

Regioni umidi

À a fine di u Devonian in Siberia u Sibberu, u crescitu di l'umidificazione accuminciò, perchè e quali straggiati arricchianu cù l'oxidu manganese è l'idrossidu di ferru. À u listessu tempu, u clima climaicu era tipicu per qualchi spazii di Gondwana (Uruguay, Argentina, Australia meridionale). Era carattarizatu da una alta umidità, chì a quantità di precipitazione era più grande di quessa puderia sparse in u locu è si evapora.

In i regioni catalogati (ancu in u noreste è u sud di l'Asia) i massi di scoglii erani situati, calceti reefogenichi accumulati. In Bielorussia, Kazakhstan e Siberia, a umbritura variabile hè stata stabilita. In u Tempiu Devonian un gran numaru di bassilli semi-isolati è isulani fubbe furmatu, in u cunfini di quale eranu insulati complexi di fauna. A fine di u piriu a diferenza annantu à quelli di cumincià à frenu.

Risorse minerali

In i Devonian in regions cun clima umanu, i costi più antichi di carbone nantu à a Terra erani furmati. Queste dipositi includenu ipositi in Norvegia, è in Timan. U periodu Devonian includi l'orizzontali di l'oliu è di gasali di e Pechora è Volga-Ural. U stessu pò esse dichjaratu di ipositi simili di i Stati Uniti, u Canada, u Sahara è di a Amazonia.

À questu tempu in l'Urali è in Tatarstan, a riserva di minerale di burdineghja hà iniziatu a furmazione. In i regioni cù u clima àfferti u salottu potassiu putasti (Canada è Bielorussia). L'evuluzzioni volcanichi induci l'accumulazione di copre-pirituali in u Caucasus Nordu è in i piani di l'urali. Dipeniti di zinc di lignu è manganese di u Central Kazakhstan appareru.

Tectonics

À u principiu di u Devoniu in a regione Nordu Atlanticu hà sviluppatu strutturi di muntagnoli, è cuminciatu à ridge (Nordu di Groenlandia, u Tien Shan, Altai). Lavrusia à questu tempu si trova in a latitudine equatorial, Siberia, Corea è Cina - in latitudini tremendi. Gondwana era solu in l'hemisferu miridiunali.

Lavrusia hè stata furmata à u principiu di u Devonian. A causa di a so emergenza era u scaccionu di l'Europa orientali è di l'America di u Nord. Stu cuntinenti pussigliate una risurgenza intensa (a maiò parte di a ridge). I prudutti di u so erusione (in a forma di sedimentu detritale di culore rossu) accumulate in Gran Bretagna, Groenlandia, Spitsbergen è Scandinavia. Da u nordu u sudu è u sudu, Lavrussia era circundatu di novi strutture muntanati di muntagna (u sistema daveru di i Appalachi sittintriunali è Terranova).

A maiò parte di u territoriu di a Plataforma Auropeu Est, era una terra baixa cù cuncerti chjosi insignificanti. Solu in u nordu uccidintali in u spaziu di u cinturione mobila inglesa-scandinava eranu bassa muntagne è elevazioni grandi. In a seconda mità di u periodu Devonian, i più bassi da a plataforma orientali di l'Europa orientali anu inundatu da u mare. In i costi costi facianu disputantimenti fiori rossi. In cundizzioni di salinità diluisciutu, dipositi di dolomità, uviglia è salcia di roccia accolta in a parti cintrali di a bacinu di u mare.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.