U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Temple Paraskeva in Butovo - quartieru Pearl

Moroni a cità di l 'Imperu Rumanu - u locu di u Sacru Great Martyr Paraskeva, calau ddà a lu III sèculu. Nati in una famiglia Christian Paraskeva incù tutti i so core ch'ellu fù cunsacratu à a religione, è si n'andò fora di u so martiriu è sarà sempre di stà in la memoria di cristiani. In u so 'onuri custruitu tempii è cappelli.

Santa Maria Velikomuchenitsa Paraskeva

Paraskeva Pyatnitsa cunzidirata la patrona di i travagliadori agriculu. Industrialists, cummircianti e viaggiaturi si lagnà dinù à esse sottu a so cura è scuntentu. In pri-rivuluziunariu Russia Ùn hè una sola zona di pruduzzioni induve ci era un tempiu a Saint Paraskeva, eranu in u listessu Moscow 4. Name Friday statu datu à i so parenti in memoria di u ghjornu di a Paulita di Christ. Paraskeva traduttu da i mezi Grecu "vigilia". In la chiesa ortodossa u ghjornu di a memoria di u Great cade in u 28 di uttùviru. Nantu stu ghjornu fà à l'altare di i consecration di i frutti è li magazzini finu à u prossimu racolta, assicurendu cusì à u so chì seguitanu abbunnanza. Stu santu prega cum'è i vindemii è u endurance di a perdita di u bistiame.

In cumpagnia, si hè sappiutu à guarì, seria illnesses - e 'anima è corpu. In più, i seculi-vecchio spirienza cuntribuitu à a furmazioni di i tradizioni di dumandendu li fimmineddi in lu santu assistenti a lu matrimoniu di diffusioni e successu. Pirciò, ogni tempiu Martyr Paraskeva pupulari. U zitellu santu suciale sò sempre mustratu cù una croce in a mani, è u focu di u mantellu. Idda era sempre quaterni è duri, è i dipinti riguardanti la Passioni di Cristu, ghjè Good Friday, u ghjornu di a Paulita di Christ. A Cità so ntrizzati cun Mokosh paganu Cristu, hè dinù a patrona di campi, e bistiamu, chì hè dinù didicatu à u vennari.

A nascita di Butovo

Temple Paraskeva in Butovo - unu di i tanti lochi di cultu dedicatu à stu martiri, in u territoriu di a Mosca. A ghjesgia hè una ricca di storia chì cuminciò più di trè centu anni nanzu u spuntà di u spaziu intornu à u tempurale North Butovo. Da u XVII seculu, ci era u cuncettu di "paesu" in Russia, chi hè una assai paesu, ghjustu un pocu cantieri. Ma u so struttura hè liatu à entre in una cappedda. In issu paisolu di cinque cantieri - 3 e 2 bobylskih viddanu, chi hè, senza alcunu allotments, è eranu di Butovo, chi cuntrullàvanu lu riz Samoilov. Hè prupostu in u locu di i paesi lampati falà Shcherbatov habitant chi purtava misa sti terri di lu XV sèculu.

A Cappella, chiesa, tèmpiu

U so duminiu hè una ghjesgia di lignu, ca brusgiatu dinù durante l 'invasioni Polacco-Lithuanian - in 1612. Anni dopu, à dì in 1694, ùn ci fù cunsacratu una nova ghjesgia petra, custruitu in u novu stile Russian da l 'architettu di l'uva. Temple Paraskeva in Butovo hè picculu, è in lu XVIII seculu, hè statu attaccatu à a cappella di a natività di a Vergine. Avà, ùn ci pudia esse à 400 befallen. In 1903-1904 u tèmpiu, fù aghjurnata. Vicina, in u paesi di "bi Znamenskoye", duminiu di Prince Trubetskoy, hè dinù una cresia, ma ùn hà firmatu. Insemi, sti dui palazzi arcu chi stati cumminata nta unu parrocchia, puis disconnected.

U nomu di u tèmpiu, Paraskeva in Butovo ricevutu da i cappelli route, tanti di cui da tempi antichi era chjamata in onore di u santu, è si era pupulare in Russia daretu à l 'èbbica pri-mònguli. Comu si pudaria essa altrimenti - parchì hà patronized viaggiatura e cummircianti! U so icona in u glassed-in Kyoto, un tipu di a cappella, hè quellu mumentu nant'à u fora di u tempiu. A ghjesgia hè assai bellu. Idda, nsemi a tempii didicatu à sta saint, custruita in l 'antichi Chernigov è Smolensk è sarvata a lu prisenti ghjornu, hè un munimentu di architittura. A tomba di i noms de abbati Nikolaya Bogoyavlenskogo si trova vicinu à l'altare di a lato.

Anni di i tempi difficiuli

At lu tèmpiu Paraskeva in Butovo schjaccià tuttu lu ncontru di lu 30s, quandu i ghjesgi distruttu è i so ministri. Hè statu chjusu, desecrated è sacchighjata. Hè tandu per parechji anni, era u Cantine, l 'attelli cusgitura, è dopu in lu tèmpiu, è brusgiatu à tutti. Ruvinatu, senza Windows, porte è u tettu, lu statu di mantene in u cullettivu 90 forze, chì hè statu spustatu, è in 1998 a ghjesgia fù cunsacrata Patriarca di Mosca. Cridenti purtatu suciale, i doni sò urdinatu novu. Quandu ci era un ternu quartieru maistria di u Nordu Butovo, a stu puntu ci era parechji paesi - Kiowa, Josef Bican, Katchalov. Per quessa, a chiesa, vennari in Butovo hà un antru nomu, tantu di parlà, un sinonimu - lu tèmpiu Paraskeva in Kachalov.

Hè assai pupulari ntra li pupulazzioni lucali, ma chjuchi. Per quessa, in a zona hè prevista à custruì una grande nova costruzione, religiosa, chjamatu in onuri di Elia u prufeta.

novi tinnenzi

À mezu à l 'anziani di u tèmpiu, a ghjente chì era in u passatu, è un capitanu di mare, è i militari, e dutturi di un i zitelli. Forsi lu attaccaticcia la vita attiva di u tèmpiu, Church. Sè si hà una scola Sunday, quale sculari, nsemi cu lu studiu di religione, di participà à cuncorsi sport. Temple dà Aiutu space a casi di i zitelli, impastughjata in temiz di alcoholics è addicts droga.

Ci sò un tali scaghjuli à mezu à i tèmpii tèmpiu, cum'è un 'icona di Parigghi à i apóstuli Nina (santo a), l' icona di a Mamma di Diu, "The Cup Inexhaustible", emblematicu di Serafima Svarovskogo.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.