U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Tempiu di u Lunalettuce in Danilov Sloboda affruntà, Oru di servizii, tèmpii

Principianu à discriva u ballò, storicu mannu issu zinzicu Turistica di Mosca, si deve esse rimarcatu chì u tempiu di i Lunalettuce in Danilov Sloboda hè unu di l 'pagine di a storia di l' antichi Sacru Danilov, monastère, chì hè unu di più sacru maraviglia, induve tù prufittà senza escia stanchi in i capitali. Stu tempiu fu funnata circa 1270-1280 Anni di u Great Prince Daniel - unu di i primi piunieri dû prìncipi Moscow, Rurik dinastia è figliolu alessandro Nevskogo, ca la chiesa ortodossa Russian canunizatu in 1791.

Daniil Stolpnik

U munasteru statu custruitu in memoria di San Daniel Stylite - saint patrona di u Great Prince Daniel Alexandrovich. In pà uttena la vita nurmale di u munasteru, fù fattu vicinu à parechji cantieri maistria è agricultori viddanu, chi appi urrìggini dubbed paisolu Danilov. Più di tempu, issu spaziu hè statu assai sviluppata è trasfurmatu in Danilovskaya burgu, ca si trova longu u fiume, a Mosca.

Prince Daniel in u tempu accettatu monasticism, vissutu in un munasteru costruì iddu stessu, unni iddu stissu accuminciatu davanti à u Signore, è fù intarratu in 1303.

désolation

Quandu in lu Kremlin Moscow, finìu la custruzioni di la chiesa di la Transfiguration, in lu 1330, lu prìncipi Ivan Kalita maggiuranza di monachi da Abbazia Danilov trasferì ci. Da ddu mumentu lu munasteru era desertu e fruste, ci hè tempu à la fossa. Temple Daniila Stolpnika addivintò na parrocchia (pricidentimenti facìani parte di u munasteru), e appoi lu cimiteru statu furmatu versu ellu. Sicondu a legenda, na vota lu re di Ioannu Groznomu hè una visione grotte - vinniru a iddu, Daniil Aleksandrovich. Dopu à stu casu, lu Re si messe torna à ricustruisce di u munasteru. In u 1560, ch'ellu era prontu, però, si trova ghjustu a nord di l 'ex locu.

chiesa aghjurnamentu

In 1699, fondi di a custruzzioni di una nova tempiu hà dedicatu un Tong ricchi Vasilev Fedor. In u 1722, l 'alta altare in onuri di San Daniila Stolpnika maritu digià micca cumparisce, parchì era didicatu à a gloria di u ripigliu di a ghjesgia di u Lunalettuce in Ghjerusalemme, Grimaldi Prunelli di Fiumorbu in 355. Induve hè accadutu è u so nomu - Alza, chì cuntene u scopu di fà a festa di lochi santu viniratu da cristiani ortodossa. L'altri trè cunfini vìnniru cunsacrati in onuri di lu santu revered di u ghjocu profeta Elia, i apóstuli Evangelical Petru è Paulu, St. Nikolaya Ugodnika.

novi testi

Avà esistenti, chiesa di u Lunalettuce in Danilov Sloboda rifabbricatu comu principiu di u 1837. I fondi dedicatu di u so patrone custruzzioni prughjettu Danilovskaya manufactory I. Rybnikov FM Shestakova.

Building Style definisce u stili tardu 'Imperu, hè duminata da cumpusizioni curripondentzia trip. A parti maiò di costruzioni, hè à forma di ghiaccio massiccia. Nordu è parti a sud di lu tempiu hè studiata cù sei-Colonna porticos Ionic è un cuvieriana bombé cun altu di luce. À punenti hè u Niculescu, è sopra à u purtonu, leva la campana, torre tri-chi tocca.

In più di i trè fora, à a sala statu aghjuntu u quartu - in onuri di San Ioanna Zlatousta. Summer almshouse 1845 di e donne statu rapiu quì, chì si componi di 12 mònachi è a scola parrucchiali.

iju

In u 1917, u tempiu di i Lunalettuce in Danilov Sloboda mette in u listessu quì cù i mònachi, monastère Danilov fù cummossu è i reliquary di San Daniel di Mosca. Temple ùn tocchi nzinu a lu 1930, allura si hè sempre chjusu, u friscalette, stirà chiesa sacchighjatu, è li relìqui santu di San Francesco Prince spariti senza una prisenza. Interni è capu di a ghjesgia cù croix stati quasi cumplitamenti distruttu. U bastimentu era datu nantu à i spazii di pruduzzioni induve l '' associu Moscow tempu hà travagliatu nantu a pruduzzione di Usines.

tempu di un cambiamentu

Però, dopu à tanti anni sò ghjuntu è bonu i tempi di l 'monastero Danilov, chì era in 1985, infini turnaru a la patriarchy Russian, parò, mentre ch'ellu era sempre à u gestione di u pasquale. Furmalmenti, lu Tempiu di lu Lunalettuce in Danilov Sloboda diventa u solu attu in u 1989, dopu à l 'consecration di a cappella, in onuri di San Nicola e la Wonderworker. À ringrazià à a cura di l 'abbati di u tèmpiu, Dizionario дворецкий Gennady Borozdina, in 1998, fù cumplettamente finìu la recette e risturazione di la cresia, ci fù ne turnonu à l' apparenza storica, recreated iconostasis e Murales-stile Imperu aghjurnata.

In a mità-di austu 1998 li cunsacratu lu tèmpiu Patriarca Russia Alexy II. In memoria di issi evenimenti carrabbinera, cci detti 'na gran icona di St. Pitirim di Tambov.

Tempiu di u Lunalettuce in Danilov Sloboda address, arabu e ghjornu a festa

Adresa Guventu in Moscow: Lane . Average Old-Danilovsky, 3, pagina 1.

ghjornu a festa Patron di san hè celebrata in lu tèmpiu;

  • 26 di settembre - la Lunalettuce;
  • 27 di settembre - rapprisintazzioni Ioanna Zlatousta davanti à u Signore, è u 26 nuvembre - u ghjornu di a so nascita;
  • Feb. 9 - terra move li relìqui Ioanna Zlatousta;
  • February 12 - u ghjornu di u Cunsigliu di l'insegnanti Ecumenical è Hierarchs;
  • 22 di maghju - U ghjornu di u trasferimentu di i santi relìqui di Nikolaya Ugodnika, è u 19 dicembre - u ghjornu di a so memoria benedettu.

Tempiu di u Lunalettuce in Danilov Sloboda so piaci santu e onori in permanenza. À mezu à i chiavi: la Mamma di Diu, chiamatu "Netik Joy", "Kazan", "sorti", è l 'icona di St. Panteleimon è San Giovanni la Russa.

Tempiu di u Lunalettuce in Danilov Sloboda: Départ adurà

serviziu sera, u sabbatu hè sirvutu in lu tèmpiu, è akathist 16-00. Fratelli di alternativa differente suciale di a Vergine, oltri a fronte di u suciale di Santu Nicola e Panteleimon i Rom.

U liturgy sabbatu è dumenica matina, principia a 8:30. Sicondu à u gran festa di i bimbi hè tenu à 17-00 è 9-00 - Liturgy.

On weekdays, u tempiu di i Lunalettuce in Danilov Sloboda Oru di servizii ùn quì. Dumande in stu sughjettu pò renseigné nant'à u so situ, o da telefonu: + 7 codice (495) 952-02-01.

'nveci di un epilogue &

Ferma à aghjunghje chì a storia di riliggiuni Russia ùn pò fà senza l 'fetta di li relìqui almenu perchè hè assuciatu cù i nomi di Nikolaya Chudotvortsa è Ioanna Zlatousta. Nutate bè chì ancu i rè di Ivan IV lu terribbili, cridete, però, comu hè oghje cunsideratu da a natura hè una abominate. Cusì, a visita à stu locu unicu hè tene ogni Luna timendu, perchè micca solu dà un'immersioni in termini di evenimenti storichi è u sviluppu di u Cristianesimu in u mondu East-europea, ma dinù un sintimu di paci. È s'è tù piglià in contu l 'architittura di u tèmpiu, pò esse stata attribuita da renda a li caputravagghi.

Infine, i servizii permissione dinù ùn lasciarà qualchissia hà primura perchè i visitori accede à apre tutte e lu tempu è na preghiera, comu sapemu, hè u salvamentu di u peccatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.