U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Preghiera prima Rosa in i tradizioni, église, principiu

Circadori prima cumunità cristiana custata seriu diffirenzi chi significava lu Serra in i tempi ranneapostolskie è in quantu hè avà capitu. Ci hannu un significatu e preghiera differente nanzu cummunione. Per esempiu, ancu cunnisciutu-stòrici, chiesa Afanasyev è Alexander Schmemann, di venda u Atti è i Epistles di Paul, scrissi chi la stella hè u tempu di l'Apòstuli - una lode (perchè a parolla "stella" significa lode), o tardi memoriale quandu rumpiu lu pani "da a casa, a casa, "i cridenti, unni nsemmula si rammintò Cena di u Signore. u pane benedettu Christian Senior o più veteran, è tutti anu manghjatu u pane - "Rosa cu lu Signuri." Stu hè quantu à capisce e parolle di u Cristu chì si deve esse fattu "a memòria".

Di sicuru, u Atti di l'Apòstuli dì sparingly circa stu tema, ma ùn pò esse vistu chì u fidu incascià attornu a l 'apòstuli, era in cuntattu cun elli, u scundizà di u pane "cu cori cuntenti e ginirusu" e prieri. Chì hè, stamu parrannu di lu fattu ca mentri sti ospiti sò li prieri spiciali di cummunione. Sti canzuni, ca si rifirisci a la memòria di u Last Supper, addivintau poi la parti principali di u artìsticu di spiciali Eucharistic liturgy - anaphora (in grecu - Aveyron). Primurosu, u primu serviziu è anaphora, è era tali un pane ruttura sciaccanu cumune, chì occupanu à esse liatu à un certu "Day l'Eternu", chi è, u ghjornu quandu si rammintò di a risurrezzione di u Cristu, è cusì si messe à chjama ellu dumenica. T'ani a parolle di i prieri dinù chì u pane benedettu è pruposti à u Signore, è a ringraziari ellu per sta manciata.

In Atti rifirisci a un casu induve l 'apòstulu Paulu, essendu a Troade, joué un miraculu è guarì u zitellu avia carutu fora di la finestra. Ma l 'cacadiavuli, ghjunse à sta cità comu un tempu in u Sunday quandu tutti li fideli accolta di u stella, chì hè, a frazzione di u pane. E lu cacadiavuli guarì u zitellu, troppu, è tandu U u pane è parla à Paul finch'è accumincia a arrivare lume. Cusì, in sta storia, vi ponu vede tutti i grandi elementi di u Eucharistic liturgy di a chiesa, principiu - un piattu bruttu è u scundizà di u pane è a benedizzione. Perciò, u testu ùn pò scurdà la preghiera nanzu Rosa, ma sò impricata.

In principiu di u Cristianesimu di tali sciaccanu prichastitelnoy "Agape" (chì hè, a festa amuri cumune) u dirittu à un populu assai Pious chì sò pronta per stu casu à traversu una pinitenze difficiule è longu, in àutri palori, "dighjuni". U fattu hè chì à u principiu, église, battèsimu ùn hè solu cù acqua, ma da u Spìritu Santu, è cusì, era assuciata incù a imposta di e mani, e tutti li cristiani diventa un tipu di prete è avia a purtari 'na la vita didicatu à Diu. Per quessa, a stella statu fattu u maiò di i cristiani, è la chiesa, iddu stissu era ntisa comu l 'assemblea Eucharistic (no jitu a parolla "liturgy" significa "a causa cumuna" e la preghiera nanzu cummunione hè un appellu à u Spìritu Santu e lode di Diu, è dumandendu micca à lascià issa riunioni cù a so grazia.

Preparazione di cummunione purificazione di pintimentu, s'arrizzò è dighjuni cuntinuvatu in mudernu, église, traditionnel, - à tempu Orthodox e cattolicu. Preghiera prima Rosa in i tradizioni Orthodox custituitu di la casa e la chiesa, iddu stissu. A la casa Pious Orthodox nanzu Rosa deve leghje u cusì-chiamatu lu Service e canonichi (penitential, la Mamma di Diu, è Anghjulu guardianu) e inni. È davanti à i precetti si deve esse presente à u serviziu sera. In canzuni Cattòlica prichastitelnyh sarsa hè nantu a fede in Preosuschestvlenie, chì hè a vera cagione di Diu, e l 'omu a lu barquillo cunsacrati.

Hè bellu, chi tutti dui la forma e lu spiritu di u sciaccanu prichastitelnoy chiesa, principiu Christian per un longu tempu tinutu esattamente u muvimentu Christian chì a risistiri a ritualism ecclesiasticu e rinnigatu Rosa Preosuschestvlenie prelozhenie è u pane rumpia in memòria di u Last Supper è in lode. Per esempiu, u Cathars medievale, sicondu à i solitaria Dominican È Dondo, leghje solu fiera di u Signore, cum'è l 'na preghiera nanzu Rosa, chi hè, nanzu, mangiare, induve u so' cleru (cristiani fattu una vita santa) pane benedettu per i cridenti, "di la riunioni." In più, dìssenu: e parolle simile à doxology, chi è, u lode finali, chì hè datu da i apòstulu Paulu in u so Littra a li Curinzî.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.