FurmazzioniEducazione è culleghji

Raghjunamentu-scrittu nant'à u tema "Man dItalia" di òpiri littirari

U prugramma di a scola include opere di i militari. Studianti discussioni è analizà i libri di scrittura suvièticu. E poi scrive un scrittu nantu à u tema "Man in la guerra." Cosa fonte pò esse usata in u funziunamentu di stu compitu criativu?

"Salvi vicinu Moscow»

Unu di l 'òpiri supra la basi di li quali li maistri cunsigliemu à scrive un scrittu nantu à u tema "Man a guerra" hè raccuntu Konstantina Vorobeva. "Salvi vicinu Moscow" - unu di li cchiù famusi libbra, diceva circa la difisa di la capitali suvièticu ntô 1941.

Prutagunista di u racontu - Aleksey Yastrebov. Lieutenant erbosu è selflessly cummattiu contru li invasori tedesco. Autore PATERNALISTISCHE e cose discritta a situazioni à u fronte, a lu primu pirìudu di la guerra. Statuina distingués l 'aspettu di li surdati, e so modu di vita. U Populu ùn hè facile di lotta per a so patria, quand'elli ùn ti serebbe abbastatu hunting è grenades hannu solu buttigli cun AVORIO è self-imbarcu fucili. L'eroi di Vorobyov avvirsioni e pi lu scantu di cuntinuari a tedesco. Dopu à tuttu, ci hè un omu chì ...

In u libru Vorobyov mostra micca solu una ft, ma dinò simplici umani: timore, cowardice. Yastrebov ci com'è miti, è disirtura. Un scrittu nantu à u tema "cumpurtamentu umanu in a guerra" hè a preparazione, chi è, leghji li vari travagghi di litteratura Russian.

Certamente, u militante di 1941-1945 oltri pussibili pò dì tistimoni è i participanti di u Great War Refrains. Chjami Vorobyov hè una guerra. Statu feriti dui fujeru da impastughjati. critichi Soviet chiamatu lu libru "Salvi vicinu Moscow" inghjuliosu. Ci era troppu assai a verità, è un pocu pathos. Un scrittu nantu à u tema "Man a guerra" hè necessaria à scrive sottu à u pesu di onestu, i prudutti sputichi.

"Sasha"

A storia chì mostra l 'ochji War Kondratieff di un giuvanottu da una sèmplice a famiglia in a Mosca. L'eventu purtau appoi a la libru hè u mumentu, quannu l 'eroi hà una scelta à fàlla à u tribunu o di stà un omu, ma di esse court-martialed.

Kondratiev chidi in qualchi tecnica i ditagli di a vita militare. Tutu cuncintràrisi patate raskisshaya Pane steɪl AGG - tutte e parti di a vita à u fronte. Ma comu ha statu dettu, ghjè l 'di culmination di u racontu vi aiuta in u baddu di un compitu tali criativu, cum'è u scrittu nantu "The Man in la guerra."

À u fronte, à tempu si n'andò catastrophically viloci. Eventi Military arrinata di na pirsuna, qualchì volta ùn mancavanu à ellu a scelta. By ordine di u tribunu battagghiuna Sasha hà à sparà u lamentu di u prigiuneru - lu stissu comu iddu era, u ghjovanu surdatu.

Essay-argumentu nant'à u tema "Man dItalia" scritti in parechji travagli di i militari. Parò, in a storia cum'è un Kondratieff mostra indocu incertezze suldatu suvièticu. Sè Sasha tombu da i tedeschi, a canciari lu so cundannatu murali. S'è vo ùn voli divintari un tradituri in l 'ochji di u diavulu li surdati.

"Sotnikov"

U tema di a guerra è u centru di l 'òpiri d' Vasil Bykov. Writer toccu à tematiche cume cuscenza, fidilità a turnu. Ma sopra tuttu ch'ellu era interessatu à u tema di heroism. È micca u so manifestazione esterni, è lu modu in cui l 'omi vene à ellu. Un scrittu nantu à u tema "Ft Human in la guerra di" deve esse scritti dopu à leghje u racontu "Sotnikov".

Longa vita in un tranquillo, tempu tranquillu volte ùn dà una persona a pussibilità à amparà circa quale ellu era - un eroe, o un chjami aghjalesi. War mette tuttu in u so locu. Si lassa nun c'è pùastu di dubbitu. Disclosure di stu tema filosoficu cumplessu hè una funzione caratteristica di creatività Bykov. Chì hè per quessa un scrittu nantu à a "Guerra in a vita di una persona" tema avissi a scrìviri in unu di l 'òpiri d' classicu suvièticu.

"U bughjone Here Are tranquille"

Stu racontu hè in qualchi modu particulari. War - u fenomenu di anti-umanu. Ma u più trimendu hè chì cunniscia da u so bè chì tomba uppusizzioni a sorti l'e donne. Un scrittu nantu à a "Guerra à u destinu di l'omu" argumenti, forse, pò micca esse scritti senza mente Vasiliev storia. In u libru "A bughjone Here Are tranquille" autore trasmissa u assurdu di un tali finòminu, cum'è una donna, in la guerra.

U heroine & di u racontu cum'è principiu à campà. Maternità - u so scopu principale à a vita - a sapiri hè solu unu d 'iddi. Young Gunfire anti-apparechju da u rumanzu more Vasileva, chì prutegge u patria. Si fà lu feat. Ma ognunu d'iddi avìa la so spiranzi è sonnii.

U puntu fundamintali in u libru hè u Lacu di l 'ultimu mumenti di a vita Genis Kamelkovoy. Idda pigghia più di un tedesco mittissi chi a morte hè vicinu, è si mittissi colpu cumu pazzi è girò à more in diciottu.

A storia di a Gunfire anti-apparechju tombu in e fureste Karelian aiuta à capì a taliallu di a guerra à i zitelli è campane chì nascinu dopu à più di un mezu seculu dopu à u Great Santa Vittoria. So leghje u libru Vasilieva deve esse micca solu a scriviri saggìstichi nant'à un datu argumenti.

"Statu nant'à a lista"

Milioni di nuvelle di circa lu exploits militare di tistimoni veri. Listessu - scurdatu. Duranti la guerra, tombu circa vinti-di cincu miliuna di pirsuni suvièticu. E la manera cchiù tinta chì hè cunnisciuta circa lu distinu di tutti ùn hè micca. In u racontu "ùn hè micca nantu à a lista", l 'auturi dittu di un omu, chjamatu hè scunnisciutu. Iddu cummattiu in i primi tempi di a guerra. Idda tinia in a furtezza Brest di quasi un annu. Ghjesù ùn riceve lettere da la casa, è u so nomu hè incisa nant'à unu di i sepultura di massa, chì in u nostru paese hè troppu assai. Ma ellu hè.

Nikolay Pluzhnikov - libru eroe Vasileva - un imagine cullittivu. Ùn cambia ciò rangu ch'ellu era, comu si vutau a lu principiu di l 'anni, a guerra, è chì erani i so parenti. Era un suldatu Russian è di i so exploits hè dettu Wall di u fortezza Brest. esse sicuru di leghje "ùn hè micca nantu à a lista" prima di scriviri saggi. Hè vò bè cunfidenza cu la storia di la difisa di la fortezza Brest.

"The Living e lu Mortu"

Trilogie Simon - un altru bagagliu nant'à a lista di litteratura ubbricatoria circa la guerra. Stu scrittore - fundatore di u panorama, di u rumanzu Secunna Guerra Munniali. "The Living e la mort" - un libru chì hè differente corde, raffigurante vari vita. L'omu in a guerra, - u tema centrale Romana Simonova. Ma lu mèritu di issu scrittore chì ùn hè solu l 'imagine di ghjente in u tragicu piriudu di la storia naziunale. Autore di "The Living e lu Mortu" hà pruvatu di risponde à i seguenti dumanni: Cosa hè a causa di lu fallimentu di l 'esercitu Soviet in i primi anni di a guerra, cum'è u cultu di impattu di Stalin su destinies umanu?

"Maladetta e ammazzatu"

U evenimenti militari Astafjevs dittu anni dopu. U libru "Maladetta e ammazzatu" hè statu creatu in u principiu di nuvanta. Stu travagliu - un tipu d 'Cù l' anni. Tuttavia, splendore è a sputichezza di italiana, nunustanti lu remoteness di anni, in u libru ùn ci. L'autore immerses lu litturi in l 'atmusfera di lu friddu, di la fami, pi lu scantu e malatia. studianti Modern avissi a aviri lu scopu di destra di la guerra. Dopu à tutti i so cumpunenti - micca solu una ft e curaggiu. Astafieva libru di leghje hè micca facile, ma necessariu.

"U distinu di l'omu"

critichi Modern sò interrugati la pricisioni di u racontu Sholokhov. Comu si sapi, l 'armata Soviet dopu à i prigiuneri ùn avia statu capaci di a speranza di leniency. Sicondu à una varietà di dati stòrichi, l 'eroi di u racontu "U distinu di l'omu" putissi èssiri na badda in lu primu ghjornu di vultà in a so. Ma Sokolov dopu Sfrancassi vivu.

Nunustanti lu uncertainties cunfusione è, à e parolle di scrittore è anzianu Dissident Alexander Solzhenitsyn, "munzignarii", un libru Sholokhov hà altu valore litterariu. Leghje è propriu nicissariu nanzu scrivennu Franchisee scrittura.

Cù lu straordinariu a tragedia di cantu a guerra hè disclosed in "u distinu di un omu" Sholokhov. A scrittura pò esse scritti nantu à u fundamentu di a seconda parte di i travagli. It mostra u effetti di la guerra. Dopu à tuttu, ma ùn finiscinu cu la dopu à l 'annunziu di vittoria. U so effetti è sentu forti in lu cumbattu, è ancu i so figlioli.

À appruntà di lu scriviri scrittu sò dinù anu a prènniri cunfidenza cu l 'òpiri di Bondarev, Grossman, Adamovich.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.