U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Tempiu di Martyr Nikita su Staraya Basmannaya: Description

Di tutte e chjese in Moscow Church of Martyr Nikita su Staraya Basmannaya Street hè unu di i più antichi. U so funnazzioni risali a lu regnu di Ivana Groznogo babbu ─ u Grand Prince Vasily III. murs ancura sapere A. S. Pushkina, P. A. Vyazemskogo, K. N. Batyushkova, Marina Tsvetaeva è F. S. Rokotova. Cum'è ogni anticu munumentu, sta chiesa, hà una storia particulare.

Corner, vecchio, Moscow

carrughju Old Basmannaya era statu stabilitu in u pratu, dunni 'na strada, in rapportu incù i capitali di lu XVII seculu cù la riggiuni, village, Moscow Yelokhovo chì èranu in lu locu di l' attuali spaziu Yelokhovskaya, è avia strascinatu più in i casi riali gavàmi Izmailovo è Scar-Pokrovskoye.

By stu tempu lu veru, pecchè 'aducazzioni Basman, chì piglia u so nomu, sicondu à i circadori, da a parolla Tatar "basma", ca significa una pelle gaufrage, di metallu o di u pane. Stu permette à voi à custruì una varietà di iputesi circa l 'accupazzioni dâ Sicilia, pecchè' abitanti.

Santa Maria di Vladimir

Parente à a storia di a ghjesgia di Martyr Nikita su Staraya Basmannaya ci hè una tradizione solu parti stata ghjustificata à salvà u documentu. Sicondu a ricordiu stòricu, in lu veranu di 1518 a l 'aghjurnamentu Ancient hè statu purtatu da Vladimir icona miraculosa di u Madre di Diu, e cu lu imagine di u Cristu lu Sarvaturi. U travagliu pigliò un annu doppu ca lu dui relìqui carnificina daretu à Vladimir, ad avè almanaccatu per sta occasioni un cùarpu prucissioni.

Tradizione dice chì nant'à u listessu ghjornu previstu consecration di una chiesa di lignu, custruitu da ordine di Grand Prince Vasily III di i residenti Basman stabilimentu. A vue, un evenimentu cum'è momentous, una prucissioni tempu da i ligna prevista nanzu è si n'andò à u locu di festa.

tempiu Stone influinzatu da u focu,

Cù sta occasioni, la cresia di lignu, fù cunsacrata in onuri di l 'icona, Vladimir di a Mamma di Diu. Dapoi stu casu successa 15 (28) di settembre, u ghjornu di a festa di Great Martyr Nikita, in u prossimu seculu, quandu u so postu fu custruitu una ghjesgia petra, era aghjuntu à u cappella didicata a stu santu. Chistu fu lu primu, église, Martire Nikita su Staraya Basmannaya.

Custruitu in 1685, Antique fu malamenti guastatu duranti lu focu, avvinuta medità un seculu dopu. U dannu fu accussì forti chi, dopu i travagli rializati da ùn sò capaci di ritruvà cumplettamente u so anzianu aspettu. Soprattuttu molecular detti di u disastru recenti vitti fora contr'à costruiu in 1728. San Petru è San Paulu, ùn hè micca luntana, è prucessu in u moda di u tempu u stili Baroccu. Hè cridutu chì a custruzzioni di l'église fù rializatu u modu persunale di Petru I.

U scopu di fissà una nova ghjesgia

Nunustanti lu fattu ca la strata Old Basmannaya hè luntanu da a centru a cità, in u mezu di u XVIII seculu, era cunsidarata una zona assai rinumatu. Idda ci venenu micca solu marcanti ricchi, ma puru l 'nubiltà, per chì e chiese Moscow sò sempre stata un sughjettu di particulari. Sta nfruenza l 'religiosi a cuscenza è naziunali orgogliu. Chì a nubiltà nizziatu a custruzzione di u novu, chiesa di Martyr Nikita su Staraya Basmannaya. So boni ntinzioni Stà à mezu à ghjente strasurdinariu in u capitale.

Nanzu proceeding a custruzzione di u tèmpiu, è deve arrivare a lu cchiù àutu lu pirmissu. È in u 1745, u dumanda currispunnunu statu si vutaru a la mpiratrici Lisabetta. Dopu à sente u so accunsentu, u Imperatrici risolta a consecrate unu di i so limiti in onuri di Ioanna Krestitelya patrona di u hramozdatelya ─ principale, a prima avian gu guild Ivan Rybnikov, quale i doni sò divintatu u fundamentu finanziariu di u futuru custruzzioni.

Custruzzione di una nova tempiu Nikita

About lu nomu di l 'architettu chi creatu u tempiu di u prugettu è urdinò lu travagghiu fa da i circadori ùn ci hè nimu aanimi, ma a maiò parti di li sò abbuccatu à crede ch'elli sò stati in altu dumanda in quiddi anni, architecte, D. V. Uhtomsky. Altro attribuisci l 'onuri di Karl Blank è Alexei Evlashevu.

A custruzzione di a ghjesgia in u 1751. Mentri la cappella di lu statu cunsacratu in onuri di l 'icona, Vladimir di a Mamma di Diu, la chiesa, à mezu à a ghjente, cum'è u so udiatu, accuminciò a essiri chiamatu Nikita. Pi onurari lu architettu, ùn deve esse rimarcatu chì da crià novu, ch'ellu hà sappiutu à prisirvà rigurosu u patrimoniu di antichità. Sans Saridda l 'antichi mura, l' architettu Santi li rifabbricatu, criannu una sala sala cun dui aisles. In u punente latu di u palazzu, si custruzzioni un distintu tri-liveddu di campana, torre, criendu un traditionnel, misteri chi è arquantu fiducia cu l 'esigenze di u Petrine ebbica.

Un havia architetturale in u Old Basman Street

U fundamentu di u vulume principale di u bastimentu hè mette a tradizioni di u octagon cumplessu tempu cù sirvizziu lu latu est di l 'absidi (stanza di u Populu Corsu), è nant'à u uccidenti - la veranda ─ allargamentu situé à l' entrata. porte Lingua è u nordu di u tèmpiu, stati studiata cù porticos pieve. U successu undoubted di l 'architettu era una cupola studiata cù Windows, annata è tamburini finisci, cummigghiatu di un picculu, cupola.

L'uriginale hè u culore di a facciata di a decisione, costruzione, subitu u focu, da cuntrastu u decoru di stuccu, Bianco, muri rossi è splende in la cupola d 'oru di suli. Tempiu di Martyr Nikita su Staraya Basmannaya hè cunsideratu à esse un havia ricunnisciutu di u baroccu Elizabethan.

parisians incù

A nuttata u focu in Moscow in lu 1812, 'furtuna, sparagnati Nikitskaya ghjesgia è a sa crèsia, costruzioni, senza, pruvucannu li seria u male. In u principiu di u XIX seculu Staraya Basmannaya Street hè à mezu à u quartieru più aristocraticu di Mosca è ùn hè micca nfiriuri a la Arbat è Prechistenka in u so pristiggiu. Allora in l'anni siquenti a so stalla, è divintò parisians di Church St. Nicola da assai ghjente cunnisciuta.

À mezu à elli, l 'eroi di l' Russian-Turkish guerra, célèbre, cumannanti, lu Conti PA Rumyantsev, lu ligginnariu buttuna Prince AB Kurakin, lu patri di li tri frati di u Decembrists Ippolitu, Matthew e franc ─ Ivan Muravyov-Apostol, ziu di Alexander Pushkin ─ Vasiliy Lvovich, oltri ca comu tanti autri chi hannu lassatu tracci in a storia di u paese.

Nikita fù cunnisciutu tèmpiu, è a so ghjente. À u principiu di u XX seculu, unu d 'iddi era la Archdeacon Michael Kholmogorov, hà una tale voce Bass maraviglia chì ascolta à u sempre ghjente di populu. Fans chjama i so idola seconda Chaliapin.

A tragedia di u XX seculu

In l 'istati di lu 1905 in la chiesa, ci hè statu un focu in u focu, chì tombi imagine assai rispettabili parisians di Vasiliya Blazhennogo. Macari lu fattu da ministri sbagghiu in i veni anni, u focu, ricurdatu comu na speci di foreshadowing di disastru chi befell Russia dopu à l 'bulscèvica vinniru a lu putiri.

Dopu à u tèmpiu, October Revolution Nikita hè à difende à Diu, è l 'omi solu quindici anni. In u 1933, secondu à u pianu, appruvata da u Moscow City u Cunsigliu, in u so locu avemu avìa a assassin un ufficiu custruzzioni. In stu riguardu, ci era una decisione nant'à a nostra campagne è figure di u tempiu. Service ci foru discontinued, è tutte e pruprietà sacchighjatu mercilessly. À u listessu tempu u spaventu di l'autorità eranu sottumessi à u raprisintanti di u cleru, è parisians strasurdinariu. Parechje di elli in quelli ghjorni, eranu tumbatu à i Fratelli Butovo.

Anni di Atheism tutali

Par furtuna, i dicisioni pà u figure di u tèmpiu, fù prestu rimessu, è tandu Ghjesù u più di l 'anni, hè statu usatu pi diversi bisogni soi. Englisch tutti li mura di ornate elli cun stuccu è distrutte da parti di l 'histoire circondu, i novi patroni fattu un vivono in lu di difisa' aria du centre serviziu furmazione. Più di tempu, fù sustituitu ogghj ind'a li mura di lu tempiu di lu Insegna di u Ministeru di a cultura, poi foru ciduti di u so postu di u rurali a travagghiari.

In u 60s, malgradu i sforzi di campagna di anti-religiosa di u paese, Nikita arriniscìu à entre in lu tèmpiu in un numeru di monumentu di u patrimoniu culturale sottu a prutezzione statu. À u listessu tempu era anda u primu tentativu di u so ritornu. Perciò, i risultati impurtante era statu raghjuntu, à causa di lu fattu ca la custruzzioni cuntinuau a essiri usatu pi àutri mutivi.

A risturazione di a ghjustìzia storicu

Parte di u travagliu risturazione subbitu in u 80, ma in piena avièvanu arrinisciutu a usu solu dopu à u 1994, tempio di Martyr Nikita fu trasfiruta a la chiesa ortodossa Russian. À u listessu tempu era rededication amu.

Oghje, ci hè a parti di u deaneries di l 'Epifania, cumminari i municipi situatu in u territoriu di Krasnoselsky, Basmanny è u District Administrative Central di u capitale. Stu ùnica cresia-amministrativi statu creatu in u 1996. S'arricorda Bogoyavlenskoye Deanery guidatu da a su retore de Chiesa Nicholas St. in l 'aiutu, Archimandrite Dionysios (Shishigin).

Torna a radiche spirituali

Accussì comu tutta la Russia, a maiò parti di i tempii di a Mosca diocesi di u chiesa ortodossa Russian sò oghje duttrina è centru educative, quale compitu hè a chini chì in u campu di a cunniscenza religiosi chì hè ghjuntu in i pupulazioni duranti l 'anni di lu putiri suvièticu.

Is ùn foras e lu Tempiu di Martyr Nikita, induve l 'Sunday a scola. Si hà l 'uccasioni pà amparà i principii di Orthodoxy micca solu i zitelli, ma dinù i so parenti. Giustu sistema di pensamentu-fora di duttrina permette à i studienti di capisce u urìggini di l 'a vita spirituale di a so patria.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.