News è societàCélébrités

Tarquin i Muvrini: 'urighjini è poze

Lucius Tarquinius and hè u settimu è noms de re di Roma antica. U so regnu hà duratu da 534 da 509 anni aC. End dicenu Tarquin misi lu pupulari chi purtava à u stabilimentu di u populu corsu. I surghjenti, narrating l 'eventi di chi éra, u facts, sò ntrizzati cù i lighjendi. Tarquinius and hè cunsideratu à esse u figliolu di u quintu re di Roma Tarquinius Prisca. Si te lu tronu di l 'assassiniu di u so udiatu. U regnu di Lucius Tarquinius discrivutu comu la tirannìa, fu lu mutivu di l 'abbulizzioni di la munarchìa.

spargimentu cunciura

Doppu la morti di Tarquinius Prisca vinniru a so putenza, u maritu di una di e so figliole, Servius Tulliu. In ordine per impedisce una scusa à lu tronu da u figliolu di u rè di prima, iddu pruvatu à i purtemu à ellu. Servius Tulliu dete a so figliola moglie di l 'erede à lu tronu di Lucius, Jr. - u so fratellu Arun. Tuttavia, stu tintativu di creà ligami u sangue hà purtatu à tragicu cunsequenze. figlia più ambiziosu è ambiziosu, chjamatu Tullia 'ntisi chi Arun hè troppu indecisive è risicheghjanu in u futuru lotta per u titulu. Trà i so e Lucius na cunciura. Iddi tombu u so Mariée è moglie di ogni altra in Courtroom di a vulintà di u munarca.

Acchianata ô putiri

Tulliu, priatu lu fattu ca lu patri supra troppu longa cunvintu Lucius ellu rimbarscià e pigghiari lu putiri. Patricians e sinatura stati cuntrari a lu munarca chjamatu. In ordine ricorra à l 'aiutu di li Baruna, Lucius datu li doni cari è agitu incù critichi di e pulitiche di Servius Tulliu. Aspittannu u mumentu dritta, Ghjunse à u bastimentu Sinatu cù un gruppu di dédié armati, si messe à u so tronu, è parturì un discursu. Lucius indetta chì Servius Tulliu accupa illegally lu tronu. In più, ci accusatu u so babbu-di neglecting l 'interessi di i classi aristucratica di a sucetà. Quandu Servius Tulliu ghjunse à u Sinatu cu lu voli à espelliri un impostor, Lucius ellu cacciatu incù una scala petra. U carrughju tombu u rè dédié Tarquinius. Tullia falava à u Sinatu, u primu à pagà omaggiu à u so maritu comu lu munarca e la strata si stalla u so carru corpu mortu di Servius Tulliu. A strada, in u quali ci hè un delittu, fu chiamatu "criminali".

bordu

Tarquinius and accuminzau lu so 'regnu cun u fallimentu à una manera dignità à intarrà Servius Tulliu. Allora, u novu munarca urdinau l 'esicuzzioni di nu certu nùmmiru di sinatura, quale ellu fussi suspittatu di fidilità a so udiatu. Cuntrariu di a tradizioni, Tarquin solu puntu la pena di morti, senza fa rifirimentu a lu cunsiglieri. Stu asìstinu pi lu scantu diffusu. No unu anima à oggettu di u rè.

Tarquinius and, micca solu di calà u numeru di Sinatu da riprissioni è executions, ma hà cessatu di convene à dumandassi 'affari publichi. Ci he l 'patricians è ùn àbbia a so prumessa di vultà à elli la libertà cunquistati da Servius Tulliu. U plebeians si 'ntisi puru lu brunt di u Cunsigliu di u novu re. Iddu li cuncede in ogni taglia è stallà in vendita in a scrittura rumanzesca di debbitu. Lucius Tarquinius ellu stessu, entouré lictors (bodyguards, à fà lu duviri di e guàrdie, s'ellu vole). Numarosi li spìi d'u rè di i ostili à u so pòpulu. Suspittatu di unreliability prucessu o cacciati, i so bè cunfiscati. Patricia, chi cumenciu trovi u ritornu di i so aiuti falsi avvisti chì sta Tarquin i Muvrini. In Roma antica, si cuvirnau cum'è un tirannu Grecu, teniri lu putiri pi menzu di l 'bodyguards leali distaccu.

epopea

Tarquinius and cù metudi di ghjente, ma u puteri di u Statu duranti u so regnu arrivatu tupizzola esigenza. Ci hè stata una fidilità di la putenza di Roma più di i cità latinu da distruggennu u dispusitivu ribbelli e nozzi pulitica. Tarquin dete a so figliola in matrimoniu a unu di i putenti magistrati in stu rughjonu. Cù u novu, parenti di u rè di cunvince i Latini di ricanusciri l 'auturità di Roma.

Tarquin hà missu in anda una campagna di n'aggrissivu in u paese di i libertà Volscians. Riniscìu a cunquistari certi di a so cità. Nantu u tarritoriu occupatu di u rè Tarquinius and trouvés dui Colonie: Signe è Circi. Sta guerra marcatu u principiu di esercitu frà i populi di u Volscians è Rome, ca durau circa dui seculi.

custruzzione

An intigrata di a biografia di Tarquinius and hè u so gran cuntribuzione à u migliuranza di a Cità eternu. Si circava di fà Rome un capitale degni di u so regnu, è ùn hà rigrettu si significa. Lucius Tarquinius purtatu davanti à u fini di la custruzioni di lu Tempiu di Giovi, iniziatu da u so babbu, di più. Fici custruiri un sistemu impianti, cumpostu di una reta di pussedi sigretu. Comunqui, nunustanti la prisenza di nu granni pruduzzione militari, i soldi di u baddu di prughjetti grande-scala ùn hè micca abbastanza. U rè di custrincìrila a plebeians à travaglià in a custruzzione o di pacà u tributu spiciali pi finanziari lu.

Storia di Lucretia

In u 509 aC, Tarquinius and organizatu un spidizzioni militari contra lu pòpulu rwa. Aviva la spiranza a catturà e so terri ricchi è duvuta a lu à casci di u so castigar. Rumani, hà fiascatu à piglià la capitali da burrasca rwa Ardeyu. U rè di a dicisioni di ripone assediu à a cità, è fà si capituler smuntari. Rutuls parò stubbornly senza vulìrilu a rinunziari, è l 'esercitu hè parò.

Sicondu a legenda, duranti sta spidizzioni disegni di unu di i figlioli di Tarquinius chjamatu Sextus, lascendu u campu di l 'esercitu rumanu, ghjunse à a casa di u so cucinu, è a so moglia furzate Lucretia, chì era cunnisciutu per a so buntà eccezziunale. Ch'ella ùn pudia purtà disunori è suicidiu. Parenti fattu nantu à u corpu mortu di Lucretia espelliri u rè è a so famiglia da a Roma.

rivota

Abusu di putere, u esicuzzioni di sinatura e li tassi cuvernu asìstinu malustari regnu di Tarquinius à mezu à tutti i corsi di a sucetà. E lu patricians è plebeians imbued cun furore, quandu u parentatu di Lucretia purtatu u so corpu à Roma è dittu circa lu riatu ingagiatu da figliolu di u rè di Sextus. Hè statu convened da l 'assemblea naziunale, chì avia decisu à privà guvernu Tarquinius è u espelliri. Moglia di u rè di Tulliu fretta lassò la cità a scappari la zerga publicu. L'abbitanti di Roma aghju dicisu di dà una forma ripubblicanu di lu cuvernu e di eliggiri dui cunsoli, chì hà da sparta u putere.

Esiliu e la morti

Upon amparera di lu regnu, e milizie manca campu Tarquinius besieging Ardeyu. U rè pruvatu à vultà à Rome, ma lu populu nun chì u tirannu lu figghiu a la cità. Iddu fu furzatu à andà in esiliu incù i so figlioli. A nu tutali di Tarquinius and guvernerà Rome di 26 anni. Dopu à a so armata di l 'munarchia fù luvatu è u paese addivintò na ripùbbrica, chi durò parechji seculi. L'anzianu Re murìu in esiliu in i cità greca di Cumae.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.