FurmazzioniScienza

Suffer Learning e so Types

Locu d'tiurìa - hè una parti indipendente di i scienzi di pedagogy. Hè ancu chjamatu didactics (da l ' "didaktikos" Grecu - à sensibilizà, instructing). I prufessori in i scoli di la Grecia antica chjamata a Didascalia, mentre ch'elli eranu sottu un duviri micca solu à dà i ghjovani a cunniscenza, ma dinù di purtà li veri i citadini. Pocu à pocu, in la lingua parrata stu cuncettu hè divintatu un significatu inglese contemptuous: "lu disìu di tutti à insignà, troppu moralizatorstvovat".

Ma u maestru tedesco B. Rathke ritornu sta parolla valori persi - educazione, arte o tiurìa scentifica di sapè. U travagliu Yana Amosa Comenius "Great didactics" indica chì sta tiuria hè micca solu à i zitelli à a scola, "si ricìa tuttu attornu,", ma perchè hè universale. Infatti, in lu corsu di la nostra vita, tutti i ghjorni ci amparà calcosa novu, e quantu beni avemu amparatu l 'infurmazione dipende di u mittudu di u so file. I metudi, tecnichi è tippi di didactics sviluppatu in u futuru da tali scentifichi mpurtanti comu VI Zagvyazinsky, IJ Lerner, IP Podlas e j Babanskii.

Cusì, u tiuria mudernu di duttrina explores l 'azioni e rilazione "struiri" insignava à l' attivitati cugnitiva di schoolchildren. U scopu hè di migliurà u prucessu educative, u sviluppu di novu diffusion ticnoluggìa dâ duttrina. In agghiunta, lu discrivi è spiega u prucessu di isulana è educazione. Per esempiu, didactics à sfarente tappe di u prucessu amparera spinci l 'usu di diversi formi e mètudi di l' attività cugnitiva: u maestru - studenti; studiente - u libru; zitellu - formula è altri.

Cusì, tiurìa dâ prisenza dici ca la canuscenza noi ùn sò beni assurbutu in elli stessi, micca in distinzione, ma in 'unità cu lu principi di u so manghjatoghja è a so appiicazioni pratica. Ogni scienza hà u so propriu alimenti specifichi: fìsica, chìmica, è altre discipline appiicata sò funnamintarmenti differente da u prucessu di què musica o di la filusufìa. Nant'à sta basa, didactics sughjettu allocates tecnichi. In più, si hè pinsatu chì sta scienza pena dui funzioni principali: lu teorichi (dà i studienti i cuncetti generale) è pratica (li instils cù certe cumpetenze).

Ma dinù ùn cunnosci micca u compitu più impurtanti di pedagogy - educazione individuale indipendente. Omu ùn vole solu amparà u sapè teorichi è dumandà li comu si spiega à u maestru, ma dinò una dimarchja criativu à l 'usu di sti tiurìi e pratiche uriginale in ordine à creà qualcosa novu. Sta zona di pedagogy fu chiamatu "la tiurìa di l 'aducazzioni developmental." U so fundamenti affacciari in lu XVIII seculu, Pestalozzi, mustrannu fora chì un omu da a nascita di messa Aspire di u sviluppu. Lu compitu di u prufessore - à aiutà u sviluppu di sti capacità à l 'uttinutu.

pedagogy Suviètica era basatu supra lu principiu chi educazione è nantu à u corsu deve esse puru, a cumannari lu sviluppu di l 'aptitudes è talenti di i studienti. Per quessa, u tiuria amparera di gnustrii hè basatu nantu à i seguenti principii: un altu livellu di difficultà per tutta a classe (create nant'à i zitelli più ncignusu); primavera materie aperta; viloci rapida Acquistu materiale; cuscenza di i studienti di u prucessu amparera stessa. furmazione di sviluppà fighjendu u putenziale di u studiente à "zotta" i so tinuti aperta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.