GirateTips Travel

Spasskaya torre di u Kremlin Moscow: chistu è chiddu appuntu hè valuri vidennu

Spasskaya torre di u Kremlin Moscow eni cunzidiratu unu di i più beddi palazzi di u web corti ducali, è i turisti da u mondu ùn arrivare stancu à imprissioni a so bellezza è cunquistà u milioni d 'imagine.

Spasskaya, torre, di la storia di cui principia in u fini di u 15 di u seculu, fù custruitu simultaneously cù i torra di San Nicola. Cumenciu si fu chiamatu Frolovskaya. Sti dui furtizzi stati bisognu di u latu nordica di u Kremlin di i semplici mutivu chi cateri naturale ùn era ddà. Devu dì chì prima di stu locu hè u porta principale di u web corti ducali.

In la torre, passatu u seculu, sopra a porta principale di u core a cità culpiti da i visitori cù a so statura, a finezza è armunia, eleganti decoru, facciata pietra bianca - turrets, culonni, corona, culonni, figure, di l 'animali imaginariu. À i scorni di a piramide quadrangular serbit cummigghiatu di weathervane posa.

Devu dì chì sin'à u torre Moscow Kremlin Spasskaya di u 17u seculu, hè studiata cù biancu Statue di pietra, avia lettu muri, custruitu di mattone bolshemernogo unichi. Trà sti muri era una scala chì cullega tutti i cinque point di i turri. Comu pi l 'roccaforti porta, si difesu cù l' aiutu di l 'strelnitsa ramu, cullega a la torre, un ponte, di lignu, e dui bastions latu.

Nikolskaya, torre, di u pòpulu, Kremlin è Frolovskaya ancu cunzidiratu micca ghjustu impurtante, è guasi sacri. Cusì, per esempiu, à elli, ci era impussibile di cavalcà un cavallu o di marchjà bareheaded. Hè à traversu issi strutturi lassò la cità è intrinu in lu re, ambassadors, oltri ca comu lu scaffali, chì sò mandati à una campagna. Sopra à la porte elli - dintra e fora - un biancu èbbuca petra stati fatti Trpezarija la storia di l 'edifici, ognunu etichetta duplicated dinù in latinu.

Siccomu l 'mità di-17u sèculu accuminzau lu RINCALZIAMO di i turri Kremlin. Kremlin - i principali attrazioni di Mosca - ogettu di più armuniosu è propii. tour, Frolovskaya soprattuttu in armunia cù u St. Vasiliya Blazhennogo, chì fù custruitu in la mità di-16u seculu - pi cummimurari la gluriusa vittoria Ivana Groznogo più di Kazan Khanate. Più di tempu, u so tenda Frolovskaya torre stallati lu stemma imperiale di braccia - acula dui-guidatu, è tandu u listessu ianuam fissu nantu Nikolskaya, Borovitskaya è Troitskaya torre.

U so nomu Spasskaya torre di u Kremlin Moscow ricevutu in d'aprile 1658, quandu fù firmatu un dicretu riali, rinumate tutti i roccaforti di u Kremlin. Chi l'Frolovskaya torra hè divintatu un Sarvaturi. Lu nomu vinni a causa di l 'icona Smolensk di lu Sarvaturi, ca veni misu supra li porti di la turri, entrata à Square Red, comu puru l' icona di a salvezza, arradicatu, sopra u passaghju da u Kremlin.

At a cima di a torra - in a so parte tenda, chi fatte è custruitu u artigianatu Bazhenov Ogurtsov, - misi lu roggiu principale di u web statu. Più tardi, quandu Petru lu Granni, si sustituisci u sonu offre roggiu Olandese, dutatu di mùsica e doti cun roggiu dudici-ora. Però, si ascella un focu in 1737. Natali Modern chì sò cusì famosu oghje Spasskaya torre di u Kremlin Moscow, foru stabbiluti in 1851 da frati Butenop. Dopu ch'elli eranu à mudernizà e mantene.

A bellezza è unicu di a torra Spasskaya fari lu dicurazioni principale di u web corti ducali di u Kremlin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.