Self-culturePsiculugia

Rapportu Parent-zitellu: ciò chì ci si esse?

Quannu la famigghia hannu un zitellu, u raportu trà u maritu è moglia jemu à traversu una mutazione maravigghiusu. Avà ch'elli sò u babbu è a mamma, chì hà un ternu e rispunsabilità di u Petricaghju, criatura. How to crescia u so zitellu, s'ellu hà da esse furtunata e beni-essa in vita - tali e dumande hè datu tutti i female. Intantu, i genitori, è u significatu di e rilazione Parent-zitellu sò statu custruitu, si dipende di u cumu u zitellu hà da sviluppà a rilazione cù u mondu esternu.

psiculugia zitellu hè cusì chì ghjovanu i zitelli piglià u mudellu di cumpurtamentu di u generale in giru. Li primi mudelli rolu di sò matri. È i zitelli, u psiculugia di u raportu chì hè appena principiu di piglià a forma, in tutti i pruvà a imitatu generale. Stu stessu manifests in i ghjochi rolu di-gioco di i zitelli, è in rilazione cù ugguali di i zitelli. Hè dunque assai 'mpurtanti pi fari capiri lu so figlioli è e figliole u tonu raportu trà u babbu è a mamma, è chì hà da esse u puntu di partenza di u zitellu cultivata hè in gradu di rializzàrilla so piena putinziali, a vita.

principiu pripunniranti chì tocca à vede u zitellu, ùn hè una manifestazione di amuri sinceru e mente di tutti li autri. U caprettu chì ogni ghjornu serà veghjanu premura e boni li rilazzioni mamma è sora sarà cuntentu iddu. Oltri a chistu, lu mudellu di sprissioni d 'amuri e dolcezza da cuntinuà à dumandà è toddler. Per quessa, u rapportu Parent-zitellu deve esse basata nantu à 'amuri.

Un zitellu chì si senti amata da i so parenti, menu acostumaus a diprissioni, hè ùn hè micca in una sola cundizione cuntrullà in lu casu di periculu prussimu à ellu. Iddu hè sicuru chi mamma e sora à salvà ellu, m'aiuti a superari pi tutti i prublemi. U zitellu principia à sè stessu a sentimu cunvinta. Ma self-cunvinta caprettu hè capaci di tantu.

In più, u rapportu Parent-zitellu in a famiglia deve esse insignatu à u rispettu di ogni altra e mutuale u rispettu. Chia per altri deve esse insignati da una assai ghjovanu ità, dopu cum'è un figliolu maiô, o figlia ùn sarà cunsumatori omu, quale genitori pussutu amparà solu à l 'ascella è i mezi à sustennu tuttu u megliu, ùn dava qualcosa in ritornu. Avvezzu à stigghi versu altri, u zitellu hà da esse in gradu di rializzàrilla cumplettamente elli dopu cum'è un sente cumpassioni maritu, babbu, moglia, o matri. Mistakenly cridiani chì u zitellu ùn vulianu manifestazione di tenerezza, perchè - l 'omu avvene. Quissa hè a radica di tutti i prublemi média avvene, chì ùn sarà capaci di sprimà a so sentimenti è affettu, pigliatu da a lu stessu, e causannu applicàrisi pigliatu a so seconda metà.

rispettu mutuale ci vole dinù esse inherently incluse in lu rapportu Parent-zitellu, postu chì si participeghja à a piena è tutte e-tundu sviluppu di a sumiglia di u so zitellu. Suppressing a so vuluntà è a brama, senza spiigà i mutivi di lu rifiutu di u caprettu in a so dumanda, genitori, à risicu di crescia più omu su chì hè difficiule à mette à a vita fora, chi vi sentu nutili e disgraziati. Nanzu pappajaddu u zitellu à alcunu, a primu sguardu, hè richiesta ricci innaccittevuli, pensu, perchè ci hè una tale vulintà. Forsi lu caprettu pò fà un argumentu forte è fattu dâ so dumanda hè raggiunevuli.

U raportu trà parenti è i zitelli - u prublema età-vecchia. U Populu ùn hè micca sempre colpa à i babbi, o Madri capisce a so 'figghi, oltri i figlioli ùn sò capaci à griglia la situazioni à traversu l' ochji di i so parenti. Tuttavia, abbituatu a rispittari pinioni l'altri populi è attente à un vicinu, si capisci mutuale frà parenti è i zitelli, però, si pò uttene.

Parenti! Ùn esitò à mustrà u so amore in ogni modu, comu l 'àutri, è in i rilazioni cù a so' figghi. babbu, prifirutu di caprettu è mamma, in risposta à avè suvitatu un zinzicu sentimenti à u vostru pòpulu chi è anima mia, assai di più à spessu si sviluppa parsona chì ùn hà campatu i prublemi in adapting a lu munnu, fora di a famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.