Arte e spettacoliTeatru

Solano Fedor Grigorevich: un cortu biografia

Fedor Grigorevich Solano (1729-1763) - un omu universale di a cultura: lu criaturi di lu Russian teatru, attore, scritturi. Iddu campau solu 34 anni, ma a so talenti eranu numarose. A so energia, nurmativa, capacità parsunali à andà à l 'urganizzazzioni di l' tappa Russian in la pruvincia, e appoi a la capitali. It chidi unu di i migliori pittori di u tempu, A. Losenko. L'artistu arrinisciutu a ritrattu. Solano Fedor Grigorevich, quale ritrattu ritrattu mintuvate quì, calmu è chjaru fighjulendu lu spittaturi. Rivilatu la ricchizza spirituali di issu omu straordinariu: rispettà, arzillu attività nurmativa.

n'adultu principiu

A famiglia Kostroma avian Grigory Solano è a so moglia Matrona Jakovlevny avianu cinque figlioli. Elder chjamatu Tiadoru. Era solu 7 anni, quandu u so babbu mortu è a so mamma arreri di nu minacci, enterprising è anziana Cadice avian FV Polushkina. Funnau fabbrichi e circava di una cumpagna. E Aide hà fattu tuttu di a so stepchildren. A stu tempu, Feodor era 14 anni. A curriri a li fabbrichi, Fedor ùn aghju ricevutu educazione in Cadice è sociaru mandò a Mosca. Per esempiu, in i scritti di avian Fedor Grigorevich Solano, quale biografia hè, apparentemente, assai bellu, ti vinni a studiari a l 'antica capitali.

in Moscow

Just trè anni studiatu Citera Zaikonospassky Academy, IMPUGNANO à u listessu capacità naturale è talenti. Duranti stu tempu, avia appena amparatu i principii di i sugetti di basi, è in più, seriu intarvena in mùsica: ghjucà u arpa è viulinu, cantava la tistimunianza.

Viaggio

Torna in Cadice, Solano Fedor Grigorevich cuntinuava a so studii à u military, chì hà accumpagnatu E. I. Birona in esiliu, è raprisenta lingue la lingua inglese. À u listessu tempu si mpara a mettiri è invintà, chì tandu hè assai interessante. Ma u mio sociaru da presa Fedor, coppia di anni, in casa soia, ci manni a St. Petersburg à studià i metudi muderna di lu cummerciu.

Familiarità cù u teatru

Enrolling in una sucetà palumbo e seriu trattari cu facenni, Solano Fedor Grigorevich ingested pè un spettaculu di opéra italien. Era un magnificu spettaculu cu mantellu u decoru chì sò à spessu rimpiazzati da macchine. Allora Fyodor micca appena andà à u teatru è tutti l 'arechja sketched. Ma ricitazzioni era dèbbuli. Allora, in ordine à capì lu, si veni à un teatru tedesco privatu, chi vinniru a St. Petersburg. Ci veghjanu asistini è cummedia, è scuntrò cù attori, mener, n'opira prestu in un spittaculu tiatrali. Dapoi lu pigghia pi dui anni.

Torna à Cadice

Quandu u so sociaru, murìu, l 'Solano Fedor Grigorevich fatti i fabbrichi e cummerciu. Iddu appi a cummàttiri documents e casi in cui era in St. Petersburg. Ci si friquintau un spettaculu Gentry Corps. Gave dramma Sumarokova in Russian. È ch'ellu avia un 'idea di principiatu un teatru in Cadice. Insieme cù i so fratelli è amici in casa soia, si principia cuncerti, cherche dopu à u locu induve hè pussibili per dà un 'armata. Cumincià, hè ghjustu un granaghju petra di u so sociaru. Ma l 'idea era successu, è u lupu principia a sorte soldi di l' abbunamentu di a custruzzione di u teatru. Cuntinueghja à scuntrà ci. È dopu, annata, si costruisce custruzzioni di lignu di la prima teatru publicu. Solano hè unitu tanti facci. Iddu e lu capu diriggenti, è pruduttori è pittore è attore. Tutti u tempu à abbraccià u talentu uriginale di i giovani 22-anni picciriddu ca era Fedor Grigorevich Solano. Tiatru successu iavanu di più di un annu. Ma la pruvincia di mandatu da San Pietroburgo cuntrullori chì, à depurare u tempu, di visità a prisentazione di teatru. Era quellu chì hà dettu à u Imperatrici di chì istitutu coru, chì hè disponibile in Cadice. Volkova nsemmula cu 'na Troupe de la mpiratrici Elizabeth Petrovna hè in Petersburg.

À u novu postu

Elizaveta Petrovna amatu masquerades, è una nova 'idea ghjunse à u so piacimentu. Hè nanzu, ci pò esse dettu bramata amatu, opera è occidental, ma Troupe Russian pirmanenti in u capitale hè micca, è dinò in Cadice tiatru òpiri di più chè un annu, avete a arrivare a sapiri iddu. È dopu à un mese, in l 'inguernu di 12 pirsuni ghjuntu in San Pietroburgo. À a fini di marzu di u 1752 davanti à u Xu è u so apprussimata Solano cù i so attori datu una prisentazione. Elizaveta Petrovna urdinò à insignà dicimi attori, lingue, ballu, musica in un espace signori privilegiu. Allora amparà solu in la fina. Dui anni dopu, tuttu hè a dicisioni chì sò abbastanza bè dispostu. In 1756 pubbricau un dicretu di u stabilimentu di Russian Imperatrici Tiatru.

teatru publicu

U teatru hè assai tintu financially sustinutu da u guvernu. Tuttu dipindia di u fervori di u realizadore è attore A. Sumarokov F. Solano. In più, e chistu era assai mpurtanti a ddu tempu - in i fimmini intrutu. Prima di tutti i parti feminile stati ghjucatu da li carusi. U so palazzi dû tiatru Russian è avia granni da una stanza à l 'altru, è u diritturi e l' atturi Salaries micca stati pagatu per mesi. Sta situazione pò fà solu vera amanti d 'arte drammatica. In più, u so palchi stati dirittu solu u nubiltà chì megliu u opéra italien è occidental francese è disprezzu girannu a atturi Russian. U pubblicu si n'andò à i prisintazioni ùn hè micca nantu à a so caccia, è u furzò l 'Mpiratrici. L'ordine ùn hè in u pubblicu. Pirciò, si fù custudia par Micaellu di polizia. In tale cundizione, I accuminzau a travagghiari teatru Russian.

Distinu è masquerade

In u 1761 addivintau diritturi di l 'F. Solano. Iddu era ancora un attore, scrisse: gata di a so criazioni, si a calàri da li schieri altu a corte è volti è era prumessa solu in ciò chì attrattu da a so anima. In u 1762, dopu à u castigu di a lu tronu di Catherine II, avia u dirittu di entre è senza una parolla. It Solano tuccava in onuri di l 'ncurunazioni di l' Mpiratrici in Moscow a arrangé una grande multi-ghjornu masquerade splinnuri esigenza. Solano fervori stabilitu circa urganizà si. Travaglià nant'à u carrughju, di u pòpulu, - i so sonniu criaturi sommu. For di trè ghjorni, è durò street view, populu spartu in i carrughji è pigli u spaziu nant'à u tettu. Era mantellu, ricchi e chiddu. Solano tutti i trè ghjorni, inverno spesu u carrughju, u ventu, sempre cherche, dopu e litturali di tuttu. Però, doppu la fini di l 'masquerade, si' ntisi la fatigue è malaise in, e allura pigghiau a lu so lettu, e mai pichjò. April 4, 1763 finì u so viaghju tirrenu Fedor Grigorevich Solano. Brief biografia di un omu di geniu, chi creatu u teatru Russian, hè cunsideratu a stu articulu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.