Arte e spettacoliTeatru

Alexandrinsky Teatro: history, photo, recensioni

Unu di i più antichi in Russia, lu primu Statu Teatro Alexandrinsky sempre di particulari ntiressi di u publicu è i chiudi attinzioni di critichi. A iddu un contu particulare: si deve currisponde à l 'altu rangu di u Tiatru Imperial, è u lussu hè cun onori addritta di più di 250 anni.

generazioni

figlia di Petru lu Granni regnu di Elizabeth marcatu da un fiatu di a vita culturale in Russia. In particulare, quandu si mostra u rapid growth di industria i spettaculi, criatu assai di cìnema privatu, andava in u cullitivu Troupe di atturi straneri, Drammaturghi scrissi la prima gata in Russian. Unu si u bisognu di e la criazioni di lu Tiatru Statali nant'à l 'esempiu di àutri capitali europea. È 30 di austu, 1756 Empress Elizabeth Petrovna scunnisciuti un dicretu fissà u prima dû tiatru imperiale in Russia. So 'avvene Alexandrinka ritrova u so statutu di lingua ufficiali.

Prima dû tiatru Russian hè chjamata, veni usatu pi rapprisintari cummedia e tragedia. A basi di a Troupe sò da Cadice: Fyodor Solano, chì divintò diritturi di la Troupe è l 'atturi Demetrius, Solano è Popov. Drammaturgu e diriggenti dû tiatru diventa Aleksandr Petrovich Sumarokov, ca eni cunzidiratu lu antenatu di dramma Russian. A basi di a mùsica si componi di gata Francese di Racine, Beaumarchais, Voltaire, Molière, oltri opere da autori Russian: Fonvizin, Sumarokov, Lukin Knyazhnin. A la sarsa di lu statu misa supra Teoria cummedi.

custruzione di costruzioni

Tiatru guditi liccione pupularità in St. Petersburg, ma a so stanza di iddu avia, li granni à i siti differente, hè vitali a sò stata un bastimentu spiciali. Ma solu dopu à 76 anni, dopu à a fundazione apparsu Alexandrinsky Tiatru, u indirizzu di u quali hè avà arechje à ogni teatru-praticanti. In u locu urigginariamenti era un bastimentu di lignu chi facenu Troupe Italian Kazassi. Ma dopu u teatru sùbitu, la stanza fù acquistatu in Tisoru, è tandu malamenti guastatu da u focu in 1811, in u so prublemi distract da la guerra cù Napulione.

Ma malgratu a mancanza di finanzamenti, in 1810 Carl Rossi fonda un spaziu sanu di ristrutturazioni. Era solu in lu 30s, sottu Nicholas I, scularu seriamenti la quistioni di la custruzioni di lu tiatru. Carl Rossi diventa u capu di u prucessu, pigliò a so squadra di architetti e Galberga arte. A custruzzione hè stata numinau assai di soldi, è u travagliu hà iniziatu a bollire: per u fundamentu di u bastimentu sò state hammered in terra, 5000 mucchia, ma u decoru ùn esaminà a salvà. 'Nveci, di ramu è di brunzu usatu, pittura e scultura in legno.

A struttura di statu custruitu in ghjustu 4 anni, è u 31 di austu, 1832 Alexandrinsky Tiatru, quale indirizzu - Ostrovsky Square, 6, trova un bastimentu custruìu lu cchiù granni architettu di u nostru tempu. Carl Rossi purtatu micca solu à i custruzzioni, sottu à u so cumandu, fù embodied in la vita di u spaziu sanu è l 'abbillimentu Dintra di la stanza. Alexandrinsky Tiatru, chì oghje hà una scultura in un альбом: tutti i turista chi visitatu St. Petersburg, hè un munimentu di u grande architettu.

Architettura e cuncezzione interni

Alexandrinsky Teatro divintò parti di un grande-scala prugetti di sviluppu urbanu in Russia. A facciata, fronte, di punta à u prospectus Neva, hè pruggittatu comu un 'abissu balconi di 10 colonne, chì si trova nantu à u famosu quadriga granaghju Apollo. Sicondu à i frieze chì val lu bastimentu, cullane english trova è avvizzu tiatrali. U Facciate latu sò doti porticoes di 8 culonni. U bastimentu in u stile Imperu hè una vera grotte marine di San Pietruburgu. carrughju Side Curie à u teatru fannu avà u nomu di Rossi, hè statu creatu da l 'architettu di i so custumi liggi anticu. U so larghezza hè uguali à l 'altezza di palazzi e lu criscia lunghizza di puntualmenti, 10 times. Street hè creatu in un tali modu cum'è a emphasize la pompa è a grandezza di a struttura architetturale di u imagine.

L'internu di lu mpiraturi pudia vede solu in culore rossu, ma u suciale ùn era in quantità abbastanza, è u so ordine ùn essendu sùbitu i scogli. L'architettu era capaci di u fracicume di l 'rignanti - cum'è u teatru ricevutu u so avà famosu carni turchinu. U salone, pò riceve circa 1770 parsoni, avia 107 cartoni, box, la galerie e balcone, disignu brillanti li dessi una accusticu maravigghiusu.

piriudu impiriali

In onori di la muggheri di Nicholas I, u teatru fù chjamatu u Alexandrinsky. Pùa diventa u centru di a vita stadiu di la Russia. Here urighjinaria tradizione teatru Russian, chi poi sarà a gloria di u paese. Alexandrinsky Teatro doppu la scuperta accumpagna u solitu pulitica ballu: si missi suprattuttu cummedia è gata musicali. Ma ballu dopu diventa di più seria, quì sò premières Griboyedov cummedia "Guai da sorcière", "cuntrullori" N. V. Gogolya, "pulita" Ostrovsky. In i travagli teatru in stu periodu di li cchiù granni atturi: Davydov, Savina, Komissarzhevskaya, Svobodin, Strepetova e tanti àutri.

Da a fine di u 19u seculu Alexandrinsky Teatro va di la cumpagnia a putenza è u so palchi nantu par cu lu megghiu cìnema dramma in Europa.

Principiu di u 20u seculu, era marcatu da a crisa, chì ùn pudia francà u Tiatru Alexandrinsky. In u 1908, si purtò a squadra si V. Meyerhold, chì circarà à creà un novu ballu, ma in u listessu tempu cunserva arechja i tradizioni esistenti. Iddu Castagna palchi unica: "Don Giovanni", "masquerade", "Pruverbii", chì sò caputravagghi di una nova scola dramma.

l 'èbbica suvietica

Doppu la Rivuluzzioni uttobre in u 1917, u teatru hè accusatu di glurifichendu lu putiri mpiriali, i tempi sò dulori. In u 1920, hè statu numinatu Ceka marge Drama Tiatru, è si principia à mette primura una nova asistini, "I Lower Vintage" è "Philistins" scolastica ghjucà Merezhkovsky, Oscar Wilde, George Bernard Shaw, Alekseya Tolstogo è ancu Lunacharsky (Commissar di Education).

In a sucetà, à traversu i sforzi di i rispunsevule capu Yuriya Yureva, aise sarvata di vecchiu patruni, in intro da attori di u novu a scola: Yakov Malyutin, Leonid Vivien, Elena Karjakin. Duranti la secunna guerra munniali, lu tiatru vinni evacuata a SEC, induve l 'atturi cuntinuatu à ghjucà, mostra. In u 1944, i so cumpagni ne turnonu à Léningrad.

U post-la guerra e l 'anni, chì seguita ùn erani faciuli à a cultura in generali, è di Alexandrinka cumpresi. Ma ci càmpanu sempri palchi bè cunnisciutu-cum'è "A Vita in culore" basatu nantu Dovzhenko, "Rusariu" di BN Chirskovu.

In l 'Unioni Suviètica òpira piriodu atturi suprattuttu: V. Merkur'ev, A. Freundlich, V. Smirnov, N. Marton, N. Cherkasov, VI Gorbachev è Directors brillanti: L. Vivian G. Kozintsev, N. Akimov, G. Tovstonogov. U teatru ùn hà persu u so pertinanza, malgradu i difficultà ideali.

Back to principii

In 1990, si nni turnò a so nomu urigginali, è di u mondu vede dinò Alexandrinsky Tiatru. perestroika anni datu à ellu ùn hè micca facile, ma u teatru hè pussibili micca solu a supravviviri, ma dinù à tene u Troupe è una cullezzione unica di u decoru e Servizi. À ringrazià à i sforzi di academician D. S. Lihacheva, un tesoru naziunale ricunnisciuta diventa Alexandrinsky Tiatru. San Pietroburgo hè impussibule à pensà, senza sta istituzione culturale. Iddu hè un simbulu di u teatru russa, comu lu gran è u Tiatru Museo.

oghje

Alexandrinsky Tiatru, ca avis sò guasi sempre scritte in termini lanterni, circannu di tena u marca oghje. Dapoi u 2003, leva a la testa di lu diretturi Valery Fokin. So sforzi à u Alexandrinsky Teatro Festival hè tinia lu stissu nomu. Sottu à u cumandu di Fokine tinia un prugettu ricustruzzioni di u teatru. Hà adattu chi u teatru hè a seconda scena, chi misi lu tiatru spirimintali. It Impiega lu megghiu atturi e Directors. Tiatru vede u so missione in diffùnniri la tradizzioni di la scola tiatrali Russian, in favori di novi tinnenzi, è aiuta talenti.

pruduzzioni dû tiatru Famous

U ballu Alexandrinka avianu sempre u best of la cummedia, mette quì tutti i violino: lamentu, scolastica, Ostrovsky, Griboyedov. Oghje, u tiatru di u Tiatru Alexandrinsky sò i megghiu òpiri di Drammaturghi: "Nora" Ibsen, "The Living cadaviri" by L. Tolstoy, "Matrimoniu« Gogol, "The Double" by Fyodor Dostoevsky. Ogni parolla hè un evenimentu di primura mundiale. Fokin hè assai bonu pi la pulitica di ballu, si dice chì ùn ci pò esse ùn pruduzzioni è primaticcia. Mission Teatro - violino prupaganna, è l 'ùrtima havi na pusizzioni, mener, in u Billboard Alexandrinka.

U Troupe di u Tiatru Alexandrinsky

Alexandrinsky Teatro (St. Petersburg) hè cunnisciuta di u mondu. Oghje in u cumpagnia travaglià tali Veterans di a scena, comu N. Urgant, N. Marton, V. Smirnov, E. Ziganshin, oltri talentu ghjovani: S. Balakshin, E. Belov, Alexander Bolshakov, Alexander Frolov.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.