Arte e spettacoliTeatru

U più famosu bailarina suvièticu. Quale hè ella?

Quale hè u più famosu ballerino occidental Soviet? A Strada chjamate Maya Plisetskaya è altri - Olga Lepeshinskaya, u terzu - Galina Ulanova. All d 'iddi era suprattuttu ballarini di u XXu seculu. bailarina Suviètica, le foto di cui sò dati sottu, u so sapè fà era capaci à custruisce un occidental Soviet a tupizzola esigenza in u mondu sanu. Ognunu di li pigliò lu so 'modu particulari a cima.

Galina Ulanova

bailarina Soviet famosu natu in St. Petersburg in a famiglia di i ballarini, occidental Pushkin in u 1909. Cù 9 anni Galina accuminciò a studiari arte occidental à l 'Ballet School Ceka, induve a so mamma travaglia cum'è una choreographer. Idda si n'andò à a scola, c'havi, ma un sintimentu spiccatu per un longu tempu ùn permette a so di riposu, è ghjè cù pirsiviranza rehearsed Castagna alti. Doppu essiri lauriatu di liceu in u 1928, ch'ella hè stata à u Troupe di u Léningrad Opera è Teatro Ballet. Un annu dopu hà digià lumi rolli principali in "Lake Swan" è pruduciutu cum'è critichi alti è u pubblicu hè impressiunatu. About so messe à parlà cum'è una futura stella. Finu à lu 1944 era un bailarina Galina Kirov Tiatru. U so ballu nclusi lu rolu di Juliet, Giselle, Masha in "Don Pasquale". Duranti la secunna guerra munniali la famosa ballerino occidental Soviet incù u Troupe di u teatru vinni evacuata a Alma-Ata. In 1943 hà statu numinatu per u titulu di Artist People l'di u Bosnijan Sucialista. Dopu à la guerra, Ulanova fu trasfiruta a Mosca à u Teatru culturali. Era la prima ballarini Suviètica, ca fici 'na visita straneri. She tutu à u rinumatu sceni occidental di European capitali, Vienna, London, Paris, etc. bailarina Soviet Galina Ulanova statu cunzidiratu lu duminiu di u mondu di alti. Idda circava u favore di tanti pirsuni influente di u pianeta, ma era chjusu è inaccessibili. Idda tinutu una certa distanza di tuttu, nimu hè simpatica, parlavanu pocu, di ciò chì si chjama "a Great Mute". Galina Ulanova, forsi - i più ncignusu di u bailarina Soviet statu. Ch'ella fù attribuitu u titulu di Artist People l'di u RSFSR è l 'Unioni Suvietica, divinni volte Eroi di Sucialista Labor, vincitore di parechji volti rinumatu. Duranti la vita di Galina Ulanova sò stata impiantata dui monumenti: unu in a so patria - in St. Petersburg, è l 'altru - in Stockholm. Galina Ulanova hè mortu à l'età di 89 anni. Sinu à a fine di a so vita, hà ochji nzerita distintu, si n'andò in u so 'spaddi e fattu un lun à la machine à alti. U so corpu hè à riposu à i Novodevichy.

Olga Lepeshinskaya

Un altru famosu bailarina Suviètica, nòbbili falata, nascìu a Kiev, in 1916. Per educazione choreographic ella è u so famigghia si trasfirìu a Mosca è intrinu in la Ballet School Mosca. U so talentu spiccatu subitu creata da i so maestri, è subitu à a fine di a so scola si à i Teatro culturali. Idda svorgi la Résistance Curie in ballets da PI Donizetti Masha in "Don Pasquale", Odette -. Odile in occidental "Swan Lake", etc. so partenarii era tali ballarini rinumate è Miss Messerer, Aleksey Ermolaev è Pyotr Gusev. Olga Lepeshinskaya étoilés in la prima Soviet cosita-occidental "Count Nulin". Dopu à ritirari da u stadiu u gran bailarina pigliò u so attività duttrina è facianu una generazione di ballarini. Idda murìu versu a l 'età di 94 anni.

Maya Plisetskaya

Maya Plisetskaya era natu à una ricchi famigghia abbràica in 1925 in a Mosca. A so 'patri cci avìa sempri pòpuli sò ufficiu publicu, ma hè incaricata sottu u articulu di "Vita di l'Arcusgi" in 1938, è colpo, è a so mamma - una attrice film mutu - fù esiliatu à Kazakhstan. À l 'ragazza ùn hà ritrovu a ricoveru, a so zia, i artistu di i Teatro Shulamith Messerer, aduttatu da una Maya. U so ziu - Miss Messerer - dinù era un famosu ballerino di u Tiatru culturali. So l 'ragazza crisciutu trà i dui artisti è hè particularmente à i tacchi. Divintà un Lauriatu di u Ballet School Moscow, idda fici parti dû Tiatru culturali. Sott'a 5 anni, Maya lumi partitu spentu, ma dopu à l 'esicuzzioni di u rolu di Giselle, idda addivintò na bailarina di u Tiatru culturali. In 1958, u famosu bailarina Soviet Maya Plisetskaya e cumpusituri pupulari Manuele Shchedrin moglie. Maya étoilés in parechji filmi di occidental Suviètica, è dopu à a partenza di a scena era lu diritturi artistica di l 'Rome Opera House, e poi l' Ballet Madrid. Oghje, Maya Plisetskaya hè u mprinnituri di vie "Maya", annuale, occidental internaziunale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.