Arte e spettacoliLittiratura

Snorri Sturluson - Basilica Icelandic, storicu e puliticu

Snorri Sturluson - u famosu Icelandic pueta, scritturi, stòricu e shtatista. Iddu hè cunnisciutu per avè piglia i vechji storii Scandinavi, i so opari sò sempre studiatu primura in scenza storica cum'è un valori munumentu di l'antichi a storia di u paesi sittintriunali.

primi anni

Snorri Sturluson era natu in 1178 in Islanda. Iddu appartinni a la famigghia di prupritari nfluenti. Snorri fù risuscitatu in una famiglia nobili, parenti di u rè Norwegian, unni si pigghiau na bona educazioni. U famosu scrittore future, studiau lege, puesia, litteratura, ma più ntî, hè cunfidenza cu l 'antica storii, ca fu furmatu la basi di li so travagghi famosu. U scienziatu prestu fù cunnisciutu com'è u pueta di talentu e avvucatu.

Iddu favorably moglie in 1199, è da a so moglia ricevutu una bona dota. Primurosu, ch'ellu era famosu per a so capacità à fà sè stessu Vanguard forti, e cu l 'aiutu di li parenti li nozzi acquistà patronu nfluenti. Snorri Sturluson hè famosu in a so patria cum'è un talentu figura publica, com'è ni poni tistimunià da u fattu ch'ellu fù elettu lawspeaker - un postu chì fù cunsidaratu u più rinumatu in u tempu. Successivamenti, cumunqui, la sò carrera pulìtica, abruptly cambiatu.

in Norway

Snorri Sturluson in 1218, lascendu la casa e si trasfirìu a lu serviziu di u rè di Norwegian. Iddu era ancora assai ghjovanu, è quandu era Regent Jarl Schooley. scritturi Icelandic diventa simpaticu cun ellu è diventa u so partigianu, è ancu l 'ùrtimi circava à rinfurzà u so puteri, apprufittannu di u ghjovanu capu. Lu pueta appi lu patruciniu di a corte Norwegian, e s'affaccia a sò usati pi culligari li paisi cu Norway a so influenza. Di sicuru, stu veru pulitica ruvinatu a so riputazioni in a so patria, induve parechji puliticanti mpurtanti pinsatu ch'ellu ùn pò tèniri altu lawspeaker ufficiu. Snorri Sturluson, biografia hè bellu, numerosi s'avère s'avère di pulitica, parò, megghiu canusciutu comu nu scinziatu e dunaturi Antiquities Scandinavi.

skaldic un'opera a puesia

autore Icelandic famosu per avè scritti è sistimau in i so opari, i più antica fonte di a mitulugia Nordic. Indicativu, di u fattu ca sulu a lu tempu quandu sti travagghi esse publicatu, sta tradizione mitologicu hè digià receding in u passatu. Ma u più priziosu i travagli di u scrittore chì hè assai bonu ghjunse à l 'veniri di Curiosità littirariu. Snorri Sturluson, "Ed" ( "Edda"), chì hè forse unu di i più famosu di i so travagghi, era chinu di voglia di anticu liggenni e tra. Nant'à sta basi ghjè in lu 1220-IES creatu u so famosu u travagliu nant'à a puesia skaldic, chì partinu à familiarize u lettore cun l 'anticu e tecniche di creatività puetica. Ma l 'òpira è ntirissanti è unica cuncettu storicu, in u quali l' a mitulugia, u legenda hè pussutu ntrizzati cu iddi, tantu chi lu dibbattitu circa lu cuntinutu e significatu di issu travagliu hè sempre cuntruversu à mezu à scentifichi.

esempiu

A surghjente principale di u pueta hè divintatu una ad hoc. Snorri Sturluson basatu nantu à stu tippu di lingua genre creatu u so travagliu. cuntenutu Interesting "Jeune Edda", in cui si prisenta a so visione di u mondu è a so storia. Apre scrivennu un Sequentia, in u quali l 'parra stòricu circa cumu u guerrieru scandinava manca Troy è si sò stallati in l' Europa sittintriunali, unni lu pòpulu lucali ricunnisciutu a so autorità. A siconda parti hè chjamatu l "Gylfaginning". In lu autore dici la storia di quantu konung viaggiu di a cunniscenza è prucessu què mpara circa lu munnu, e lu principi di u so funziunamentu. Sta canzona hè u più còmuda di lu Lacu d 'idei scandinava mitologicu circa la natura, la Cosmos è i piani di i miti ligginnariu è semi-ligginnariu.

A terza parte Offerte cù i principii di a puesia. Iddi Snorri cunta i principii fundamentali di a puesia Scandinavi, dissiminati nant'à e tecniche cume cambiendu nomi è n'elimentu vucabbulariu differente. Infine, a parte finale hè un inseme numeru versu cumpunimenti di l 'auturi, chi u so' esempiu indiatu vari embodiments stanzas Scandinavi. It S'avissi a nutari ca duranti la vita di rimi l'scritturi nun eranu pupulari - u cuntrariu, sò à spessu criticatu di u so stile, pieve è cumplessità à l 'imagine di pinsamenti è idei. À u presente tempu criticu littirariu guardà i so spirienzi lirica cum'è munimentu ntirissanti supra un mimetisimu di l 'antichi pueti Scandinavi.

storii Collection

Unu di u più famosu cullezzione di antichità fu Snorri Sturluson. "U circulu di a terra" - un pruduttu ùnicu, chi cuntene una grossa quantità di materia storica micca solu in i paesi Nordic, ma nantu à una grande statu cume Ancient Russia, Byzantium, England. L'autore scrisse u so travagliu nant'à a basi di dui fonti scritti è urali. Ma u fundamentu di a so travagliu in i primi locu, si n'andò in a puisia skaldic, comu iddu stissu dici in a so Sequentia. Iddu trattati pueti cèlibbri, ma in u listessu tempu un pocu libbirtà incù u so materiale, à spessu reprises tanti storylines.

surghjenti

Lu scritturi usu attivu nantu à u corsu scritto a lu primu postu li vari beddi storii di u rè Norwegian. Iddu dinò tracciau lu foli, Antico liggenni eroicu. Cusì, un pocu si pò distingue a so nova travagghiu di Bonifacio cultural. U assai cumpusizioni di l'uriginale ùn hà statu cunsirvatu. Arrivau nni list solu individuale i scrittori, traduzzioni, facènnunni più difficiuli di u compitu di identificà i uriginale u testu uriginale uriginale,,. Dinù in u so travagliu mintuatu da Snorri Sturluson circa lu Slavs. Cusì, si scrivi circa la casa di campagna, chì hè situata a nord di u Mari Neru. Si chjama u fiume, Don (a verità, in u so libru, ch'ellu li dessi un altru nomu). In a so vista, sti tirritori, chì tandu ogghj Russia Ancient, era nantu a riva di la terra, e stava ddà genti scunnisciutu.

lucca opere

In 1220-1240-IES solitaria scrissi "The Saga Egils." Stu tempu si girò à a storia di u so paese è in la forma mitologicu dittu circa la storia di la fatica Icelandic, principiendu cù 9 e finisci cu l '11 seculu. In u centru di l 'narrativa - la storia skald Egil, chì hè prisentatu cum'è una figura assai cuntruversu. A so famiglia ùn hè micca sottumessu à i rè, ma in u stessu tempu, è ùn cuntu propiu contru à elli. Snorri dici di i so viaghji in lu paesi Nordic, favurèvuli à a so puisia. In lu novu travagghiu, si cunta la storia di parechje generazione, falli lu in a dimarchja una larga, panorama di u populu Icelandic in i primi tempi. forma mitologicu parechji obfuscates i custatti storica veri, ma sò avà vistu comu la surgente di u ad hoc di l'antica storia di Islanda.

Un altru incù u travagliu di l'anticu stòricu - "Saga scerai di Olaf u Santu." Stu Norwegian-rè di vissutu e cuvirnau in u 11 seculu, e addivintau lu primu hristianizatorom u so paese. Iddu muriu nta lu 1030, ma l 'annu doppu fù canunizatu. Snorri in u so travagliu dici u racontu di u so exploits fora di u paese, u so lutta incù u re, Swedish, u so volu di Russia, e poi turnari a la casa di ritruvà a putenza, è a so canonization.

ùrtimi anni

A carriera pulitica di u scrittore hà sviluppatu rapidamenti e prestu, ma ìu assai tragically. Avemu digià citatu chi iddu scigghìu Jarl Schooley, chi fu riggenti di minorenni Norwegian rè. In più, iddu scigghìu lu scopu di associu di Islanda è Norway. Cù sta pusizzioni si naturalmente avia tanti nimici. Ghjuntu in u so propriu, u Re, di sicuru, ùn pudia Endorse pusizzioni pulìtica stòricu. Uppusitura in casa dinù attivamenti prumossa di privà ellu di a so putenza. Stu tangle in di cuntradizioni cundottu à una fine tragicu: lu pueta fu ammazzata assassinatu in 1241, è sta nuttata racontu hè dunau in unu di i storii, tantu chi la tristi sorti di lu famusu scinziatu sapi forsi ogni skandinavets. Snorri Sturluson, li cui li libbra sunnu un valori surghjente di la storia antica, fici un cuntributu impurtante di la littiratura e Historiographie.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.