Arte e spettacoliLittiratura

"Micca necessariu People" a la littiratura. U tema di "omu superfluous" in litteratura Russian

"Micca necessariu People" in literatura - sò issi imagini chì sò tìpica di prosa Russian di a mità di-XIX sèculu. Esempii di tali caratteri in opere di l 'arti - u cantu di l'articulu.

Quale hè ammintatu u termine?

"Micca necessariu People" in lu Letteratura - i caratteri chì vede in u principiu di u XIX seculu. Quale hè un tèrmini criatu hè scunnisciutu. Forsi herzen. Sicondu à parechji raporti - Aleksandr Sergeevich Pushkin. Dopu à tuttu, u gran pueta Russian una volta dissi chì a so Onegin - " 'omu superfluous". Ogni modu, sta maghjina hè aiutata stabiliu in l 'òpiri d' àutri scrittura.

Ogni studiente ùn ancu leghje Romana Goncharova, si hè sappiuta issu eroe littiraria, cum'è Oblomov. Stu ghjocu hè una riprisentante di u mondu di u vechju invernu, è dunque ùn pò adattà à u novu.

sìntimi cumune

A "ghjente suverchiu" trovu in l 'òpiri d' accussì violino cum'è I. S. Turgenev, M. Yu. Lermontov. Prima di cunsidirari ognunu di i parsunaghji, chì pò esse stata attribuita à sta categuria, amostai similarità. "Micca necessariu People" in lu Letteratura - i miti contradictory, in u cunflittu cù a sucietà à ch'elli scrivenu. Comu regula, sò spugliata di la so gloria, è di ricchezza.

esempi

"Micca necessariu People" in literatura - sò caratteri introduttu da u autore in un ambiente stranieri. Iddi sò mudaratamenti struitu, ma e so cunniscenze unsystematic. "Omu Superfluous" ùn pò esse Pitàgura prufonda, o solitaria, ma ch'ellu hà un "a putenza di dirittu", u donu di his eloquence. E la funzione principale di stu caratteru letteraria - strana rassignazioni versu altri. Comu n'asempiu, rammentu Onegin di Pushkin, francà u cuntattu cù vicinanti.

"Micca necessariu People" in litteratura Russian di u 19u seculu, eranu i miti chì pò vede u focu di a sucità muderna, ma nun sacciu comu si tumblr elli. Iddi sò cuscenti di i prublemi di u mondu. Ma, atlɑs m, troppu passive in ordine per cambià qualcosa.

Cuntata di

Caratteri chjamata à a stu articulu sò affaccatu nantu à u pagine di i travagli di scrittura Russian in lu piriudu di Nicola. In lu 1825 ci hè una insurrezzione di u Decembrists. anni fa, u guvernu a lu scantu, ma a stu mumentu ci hè un spiritu di a libertà in a sucetà, a brama di cambià. pulitica l'Nicholas I hè calmu cuntruversu.

U riformi Re accuminciatu fatte à fà a vita faciuli di vignaghjoli, ma in u listessu tempu fà tuttu à dà forza autocracy. Cuminciau a nesciunu vari circuli in u quali l 'participanti discutitu è anu criticatu u guvernu attuali. lunae invernu spriggiativa a tanti pirsuni struitu. Ma u priculu hè chì i participanti di u vari gruppi pulitichi appartinni a la sucità, chì di colpu, blazed incù odiu.

I mutivi di la nascita di "l 'omi superfluous" in litteratura Russian arradicata in la nascita di un novu tipu di a sucetà umana, ùn hè accettatu da a sucità è ùn pigli. un tali parsona tengu fora da a ghjente, è dunque nascenu cunfusioni e Curriculari.

As digià citatu, u cuncettu di "omu superfluous", primu introduttu in a literatura di Pushkin. Perciò, u termine hè assai Antimuffa. Caratteri chì sò in cunflittu cù u spaziu suciale, affaccatu in u Letteratura nanzu. Lu prutagunista di l 'row Griboyedov hà carattiristichi stu mondu in stu tipu di caratteri. Pò avemu dì chì Chatsky hè un esempiu di u "omu superfluous"? In ordine per risponde à sta quistione, ci hè bisognu di fà un brevi analisi di u cummedia.

Chatsky

Griboyedov eroe rietta fundamenti famusovskogo stagnanti di a sucetà. Si vede u servility è un mimetisimu cecu di moda francese. U Populu ùn stà senza primura da rapprisintanti famusovskogo sucità - Hlestova, hryuminyh, ZAGORETSKY. Cum'è un risultatu, Chatsky sentimu stranu, non pi diri disertà.

Griboyedov eroe - un riprisentante di a sucetà avanzata, chi include genti ca nun vogghiu misa cu l 'ordine riazzioni è u restu di u passatu. Cusì, si pò dì chì u cantu di u "omu superfluous" fù prima fece da u autore di "Guai da sorcière".

Eugene Onegin

, Ma la maggiuranza di litteratura capiri ca sta hè a prima piazza eroi di "omu superfluous" in prosa è puesia da autori Russian. Onegin - un signuri, "l 'erede à tutta a so famiglia." Iddu fu struitu in un assai tolerable, ma ùn hannu un sapè fà in-tremenda. Scrive è parlà in francese, naturalmente si cumportanu in a sucetà, a ricitari uni pochi citazzioni da l 'òpiri di autori antichi - sta hè abbastanza in ordine di creà una mprissioni favurevuli à u mondu sanu.

Onegin - una tipica riprisentante di a sucetà aristocraticu. Ghjesù ùn hè capaci à "travaglià dura", ma hè capaci à làcrimi in a sucetà. Militeghja un aventure, esistenza truvava, ma nun era curpa a so in issu. Eugene ogettu chi so 'patri, ca detti tri baddi di l' annu. Si campa cum'è ci hè a maggiuranza di la nubiltà Russian. Tuttavia, comu ad elli, à qualchi puntu si principia à ind'è fatigue, di frustration.

sulitudine

Onegin - " 'omu superfluous". Iddu hè languishing, in idleness, circannu a occupari mmia interessante. In una sucetà duve si apparteni, idleness hè u cumpunenti di basi di la vita. Piovi qualchissia da l 'ambienti pràticu Onegin i so spirienzi.

Eugene prova prima à cumpone. Ma lu scritturi di lu vene fora. Allora ch'ellu principia à leghje cù entusiasmu. Tuttavia, in lu libbra Onegin ritrova ùn piacè murali. Eppo, si ritirau a la casa di u ziu, motti, ca cci urdinau a lu so paesi. Quì, un ghjovanu signori, si avissi a pare, si trova un impiegu. Si face a vita più fàciule per agricultori: Jè i diritti di lume pastoghje. Però, sti boni iniziative vinniru a chiddu nenti.

Type "omu superfluous" in litteratura Russian affaccatu in u prima terzu di u XIX seculu. Ma da a mità di u seculu, u caratteru fatti novi funziunalità. Onegin di Pushkin arquantu transducer. Ch'ellu era inglese contemptuous di altri, si abides in u francese spleen è ùn ponu guariri di a cunvenzione è i preghjudizii chi iddu stissu criticizes. Guardà altri esempii di "omu superfluous" in literatura.

Pechorin

Prublemi di umanu riittatu, aduttatu spiritualmenti sucietà didicatu u travagliu di l' "A Eroi di Our Time" Lermontov. Pechorin, oltri caratteru di Pushkin appartene à alta sucità. Ma ellu hè stancu di la mintìrisi di a sucetà aristocraticu. Pechorin ùn larga visità i tori, infetà, partiti, alberghi. U so annica conversations Cavatrici è meaningless chì sò stata fora u tali evenimenti.

Su li siquenti sunnu asempî di Onegin è Pechorin pò esse rinfurzata cù u cuncettu di "omu superfluous" in litteratura Russian. Stu caratteru, chì, per via di qualchì aliénation da a sucità àvi tratti comu isolation, selfishness, italiano francese è ancu crudeltà.

"Inedite di un omu Superfluous"

È ancu, più prubabile, l 'auturi di lu cuncettu di "populu superfluous" - I. S. Turgenev. Parechje criticu littirariu crede chì era quellu chì ammintatu u termine. Sicondu à elli, Onegin è Pechorin pü évalué comu l ' "l' omi superfluous", anchi si iddi hannu a picca a fari cu l 'imagine creatu da Turgenev. U scrittore hà una storia, chiamatu "inedite di un omu Superfluous." L'eroi di sta lenza pigghia, comu un stranieru in u cullettivu. Stu caratteru sè chjama cusì.

Hè l 'eroi "omu superfluous" di u rumanzu "Nun è Sulla" - un puntu moot.

Bazarov

In "Nun è Sulla" mostra a sucetà la mità di lu diciannovesimu seculu. liti pulitica tempestoso à stu tempu arrivò u so puntu cchiù àutu. In sti altrimente, nant'à una parte era libirali, Dimucràtici, è nant'à u lucca - lu rivoluzionariu unione-proletariats. Tramindui sò cuscenti chì sò necessaire cambiamenti. Dimucrazzìa rivuluziunariu-arachide, in cuntrastu di a so nnimici, foru misi a un misure abbastanza drastic.

liti pulitichi sò penetrazione, in tutti i zoni di la vita. È, di sicuru, era u sughjettu di puisia e Animals opere. Ma era à chi tempu un antru fenomenu, chì hè di interessu à u scrittore Turgenev. Dìciri francu - nihilism. Mazzinianu di stu muvimentu riittatu tuttu ciò chì hà à fà cù u spirituali.

Bazarov, comu Onegin - man prufunnamenti e abbannunatu. Sta funzione hè dinù caratteristica di tutti i parsunaghji, chì a literatura veni cunziddiratu comu "l 'omi superfluous". Ma, un eroi di Pushkin, Bazarov ùn passanu tempu in idleness: ci hè impastughjata in scienzi naturali.

L'eroi di "Nun è Sulla," lu rumanzu hà pùblicu. Ghjesù ùn hè cunsidaratu un foddi. U cuntrariu, Bazarov giant e lu scetticismu qualchi miti cunvince di riguri. Tuttavia, sulu Bazarov, nunustanti lu fattu ca genitori amuri, ellu idolize. Iddu mori, è solu à a fine di a so vita a si mittissi chì u so idee eranu sbagliate. Ci sò l 'armata di i piacè di a vita. Ci hè 'amuri e sentimenti romantica. E lu tuttu hà una dritta a raghjone.

Rudin

I travagli di l'Turgenev "omi superfluous" ùn sò nata. Action "Rudin" U rumanzu hè stabilitu in u night anni. Daria Lasunsky, unu di i caratteri di u rumanzu, stà in Moscow, ma à l 'istati, hè, lassannu la cità, induve urganizeghjanu serate musicali. Guests her - pirsuni assai struitu.

Una volta in casa, Lasunsky cumpari calchissia Rudin. St'omu hè acostumaus a cuntruversia, assai Pasta, è a so carne LOL u pubblicu. L'invitati è i Hostess ncantata stupente his eloquence Rudin. Lasunsky ci invitatu à campà in a so casa.

In modu à dà un chjaru description of Rudin, Turgenev contàt de su so 'beni a vita. St'omu hè natu in una famigghia pòvira, ma mai avutu u laziu di fà soldi, a nesciri fora di la puvirtà. A prima, si campava nantu à un sorda, chì u mandò à a so mamma. Dopu ci hè u dannu di amichi ricchi. Rudin in a so ghjuventù diffirìanu straordinariu cumpetenze oratorical. Era un omu di abbastanza struitu, perchè tutti i so tempu di riposu, Montesquieu, lettura libri. Ma u priculu hè chì in a so Musica ùn seguitate. À u mumentu di a cunniscenza incù Lasunsky ch'ellu hè divintatu un omu, malamenti assaltati da prublemi di a vita. In più, divinni dulurusi e ancu nata fieru.

Rudin - " 'omu superfluous". Tanti anni di immersione in a sfera filusòficu hà purtatu à ciò chì strasurdinariu spirienzi spirituali comu siccò. eroi di sta Turgenev - un oraturi nati, è solu aspired - a cunquistari la genti iddi stissi. Ma era troppu debuli, spineless, a divintari un capu puliticu.

Oblomov

Cusì, u "omu superfluous" in narrativa russa - Moura disillusioned. L'eroi Romana Goncharova volte si rifiriscinu a stu tipu di miti littirariu. Ma pò si pò chiamari Oblomov "omu superfluous"? Dopu à tuttu, ci hè bored, languishing, su casa otchemu è tuttu ciò chì hè manera di a vita u prupritari '. È hè in ogni casu, nun livari a la manera di a vita è tradizioni, tipicu di i membri di a so sucietà.

Quale hè un tali Fiara? Hè l 'discinnenti di la famigghia invernu, chì hè Foratura à travaglià in u ufficiu, è di ghjorni, perchè ùn svigliatu da u to lettu. Hè generalmente accettatu, ma ùn hè micca abbastanza aggalabbata. Oblomov ùn pudia ch'è usatu à a vita in Petersburg, picchì la genti attornu a iddu, laca à calculer, persona senza cori. U caratteru principale, à l 'incuntrariu, inteligente furmata è, più ntî, hà alta qualità internu. Ma perchè ùn vulianu a travagghiari?

U fattu chì Oblomov, oltri Onegin è Rudin, ùn si vede un sensu in stu travagliu, stu tipu di vita. Sti populi ùn ponu travaglià per u palu di pruspirità materiale. Ognunu di li abbisogna un altu scopu spirituali. Ma ùn esisti micca, o era untenable. E Onegin, è Rudin, è Oblomov sò "superfluous."

U caratteru principale di u so rumanzu PADURIANU cuntrari Stolz - un amicu zitiddina. Stu caratteru prima fonda un mprissioni pusitiva in u lettore. Stolz - duru-travagghiatura, persona scopu-orientatu. U scrittore detti stu eroi d'origine francese ùn hè micca accidintali. PADURIANU se alluding a lu fattu ca la suffirenza "Oblomovism" pò pòpulu solu Russian. È hè chjaru chì u più di u travagliu di nunda di l'Stolz in l 'ultimi capituli. St'omu hè micca sonnii, ùn idei àutu. Si trova mmenzu bastatu di sunnu è ferma senza prova u so sviluppu.

Influence of "omu superfluous" per altri

Si deve dinù dì una pochi di e parolle di u miti chì circundà u "omu superfluous". caratteri Lingua, comu dissimu in stu articulu, solu, è veru. Arcuni di li finiscinu cu la so 'vita a mane. In più, u "l 'omi superfluous" eva addulurata è altri. Soprattuttu donne chì anu avutu u so amore trascuranza.

By la "l 'omi superfluous" volte mettiri è Pierre Bezukhov. In la prima parte di u rumanzu, ch'ellu hè in lu bramosu cuntinua, à spende per qualcosa. Iddu dedica assai tempu nantu à u soirées, accattu dipinti, leggi assai. In cuntrastu a lu caratteri, sopra, Pierre hà trovu ellu stessu, ch'ellu ùn more, sia fisica o murale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.