ComputersEquipment

Sistema bus

U busu di sistema hè pensatu per a realizazione di cumunicazione di u prugramore cù l'accessori esterni in l'urdinatore per mezu di cuncessione di cuntrollu speciale - adapters o controllers. Tuttu l'ultimi sò cunnessi à u busu di sistema cù cunnessione standard. Pneumatici sò spartuti in trè categorii cum'è a so fini funziunali: l'indirizzu, l'infurmazione è u cuntrollu, chì difenu in pocu capacità, questu hè u numaru di dati chì passanu per elli. U tipu di dispositivu utilizatu hè largamente determinatu da a rapidità di l'informazione.

U busu di sistema pò travaglià in e seguenti standard baschi: MCA, ISA, VESA, EISA, PCI. Per un bellu tempou, l'autobus ISA hè cunsideratu un standard definitu in u campu di l'imprese persunale. Hè statu sviluppatu nantu à a basa di l' equipaggiu di ottu bits IBM PC XT è IBM PC. A furnisce vuci linii d'interruzzione per parintà cù apparati esterni, è quattru linii per accessu memoria solu.

U travagliu di u busu di sistema è u microprocessatore hè stata fatta cù una freccia di 4,77 MHz. È a tarifa di trasferimentu di l' infurmazioni pò esse circa 4,5 MB per secore. A ghjente generazione di l'ordinateur digià utilizatu un autobus di 16 settimane, chì, grazi à 24 linii di l'indirizzu, permette l'accessu direttu à RAM, mentre u so vulume era 16 MB.

Sittintete interrupti hardware sò stati in u busu di vuci, è u numaru di canali per accessu direttu à l'informazione era ottu, micca quattru. Avà u bus opera asincronamente cun un microprocesseur à una freccia di 6 MHz, chì hà causatu un incrementu in u ritmu di trasferimentu di 16 MB per secondu. Avà hè oghje prestu l'oppurtunità di travaglià cù e dispusitivi di bassu successu, ma ùn pudete assicurà l'operazione efficace di i dispositi moderni. Questa hà influinzatu l'invenzione di novi tipi di buses di sistema.

In u 1987, u busu MSA s'hè sviluppatu, chì diventò u primu cù un altu rendiment. Ci hè diffesu chì a so velocità di u trafficu hè 10 MHz, è u busu stessu s'hè fattu 32-bit, chì aumentava a veloce di a trasmissione à 20 MB per secore. In ogni casu, a causa di l'incompatibiltà di i pneumàti, ùn ci era micca pussibule di utilizà un controlatore destinatu per l'autobus ISA, per quellu chì l'architettura ùn era micca largamente usata.

U bus di sistema EISA hè stallatu in u 1989, hè diventatu una versione di l'ISA. I so cunnessione permette di inserisce micca solu i vostri cuntrolli, ma ancu quelli di ISA. Hè operatu à una freccia di 8-10 MHz, cun una capacità di 32, chì permette di mandà di 4 GB, ottene un ritmu di data di 33 MB per segundo. U disadvantage di stu busu hè a bassu freccia di l'interazzione di l'infurmazioni quandu si tratta gràficu, imaghjini, in quantu u prezzu relativamente altu di i cuntrolli.

U bus PCI hè stata creata per un novu processatore Pentium, ma pò ancu esse usatu in altre plataforme. Permette di cunnetta cù à deci dispositi diffirenti. U busu usa a trasmissione di 32 o 64 bits, è a tariffa di trasmissioni hè 132 è 264 MB per secore.

Avà i motherboards sò cunnessu cù altri apparecchi per l'autobus AGP, chì permette a carta grafica utilizà a RAM di a PC. Hè stata capaci di trattà cù gràfiche mudernu, chì tocca à movimentu di u monitor à una alta velocità, chì hè difficiule di manighjà PCI. Quandu utilizava PCI, hè stata aduprata per esse inadurizata per annunzià a memoria in l'adatoriu di video per via di a veloce limitata è l'anchufu di u busu. A freccia di u busu di sistema AGP vi permette di scambià infurmazioni entre u memoria di memoria è RAM, chì ùn ponu micca uttene à utilizà l'altri standard di sti apparati.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.