SaluteMalati è Cundizione

Sintomu di iperkalemia è prevenzione di malatie

U sintomu di iperkalimia hè un signu di una malatìa in a quale l'altru di potassu in u suu sangu s'arriva à più di 5 mmol / L. In u corpu umanu, u potassiu hè principarmenti cuncintratu in i celulas, assicurendu a suntesi di DNA è di prutezione, crescita cellula, funzione nurmale di i enzimi, etc. Solu 2% di potasio hè in u fluidu extracelular. I miccanisi suprarreni ci anu supportu l'homeostasi di potasio, u primu rispunsevule di a sunta di potasio da u corpu, u secunu furnisce una transizione di potasio in i celluli da u fluidu extracelular. L'azzione di u potassu hè di furnisce u prutezione elettrica di i membranzi cellulani. Sintomaticu di iperkalimia in l'epica moderata hè una diminuzione di u potenzu di ripusà di i membrani di i canti nervi è musculari, chì affetta a crescita in l'excitabilità di e cèl·lula. Sì a cuncintrazioni di potassu in u sangue si risa à 7,5 mmol / l, i celi perdenu a so excitabilità cumplittamenti.

Iperkalemi: sintomi di a malatia

L'iperkalemia hè cumporatu da despolarizazione di i celluli è di una diminuzione in l'excitabilità, chì causa debule musculaire, paresi è fallimentu respiratorju. L'attività cardiotonica di u potassiu si manifesta da i tartarelle high pointes T in un electrocardiogramu. In certi casi, a malatia afecta a prolongazione di l'intervalu PQ è l'espansione di u complexu QRS, è dinò a ralentazione di a conduction AV è a perdita di l'onda P. Tutte queste manifestazioni porta à a fibrillazioni ventricle è l'asystole.

Sintomu di iperkalemia: i cause di

À individueli sani, u cunsumu di potassju in dosis altas raramente causa a malatia. A causa primaria di a malatia cù a funzioni di rimanni nurmale hè l' insufficiency adrenale. In cuntrastu, u OPUR oliguricu crieghja u nivellu di potasio in u sangue in pocu tempu senza una crescita di potassiu. In una quantità di pazienti cù fallimentu renale crunatu, u gradu di iperkalemia hè influinzatu da a carenza di aldosterone, chì hè rispunsevule per a secrezione di potassiu. Sta situazione hè spessu osservata cù a nefropatie diabètica, e malatie tubulosa intenzulistiana di i riti è danni à l'apparat juxtaglomérulare.

Diagnostu

Hè iperkalemia hè detta in u studiu di laburatoriu di u suu sangu in u nivellu di potassiu è studiu electrocardiográfico.

Trattamentu di iperkalemia

I primi signali di iperkalimia ùn deve micca ignucatu. Un accuglienza acutu chì ameoni à a vita di u paci hè trattatu cù una injezione intravenosa di a suluzione di calcium gluconate à ogni 2-3 ore. Un aumentu di u cuntenutu di calciu in u sangue reducesu u minimu umanu è aumenta a diffarenza entre l'accionu è u puderezza di restu, chì reduzanu l'excitabilità di i celi. L'amministrazione intravinosa di sodium hydrogencarbonate facilita a transizione di potassu da u fluidu extraceluule direttament in i celluli. È per prevene l'ipocalemia, l'insulina hè injected intravenously, chì aumenta l'attività di a pompa di sodium-potassium è, perciò, l'ingesta di potasio in i celluli. Per riduce a concentrazione di potassiu in u suunumu, l'urdunioni di iò scatula di resa di sodium phosphate cellulose hè prescribed, chì spessu combina cù sorbitol. U scopu di a resina hè cunsigliu per a prevenzioni di malatia in ARF. Sintomaticu di iperkalimia in u sviluppu hè eliminatu da l'hemodialisie o di a dijalisi peritoneali cù una soluzione di non potassiu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.