DrittuState e lege

Sìmmuli statu di Russia: storia e lu significatu di

In Russia, comu a tutti l 'àutri paisi, ci sò trè sìmmuli ufficiali: la bannera, simbulu è inno. All d 'iddi vìnniru furmati cum'è un risultatu di parechji santi murtali storica. Diana di l 'sìmmuli statu Russian cuntruversu e liggiti. À spessu, nova suluzioni radically cuntraria à i vechji unu. In generali, u sviluppu di a araldica naziunali pò esse divisa in trè fasi: a princely (riali), Soviet e muderni.

bandiera, Russia

Modern sìmmuli statu Russian principiatu cù una bandiera. Furma, bandiera, white-blue-rossu hè pràticu di ogni bastiacciu di u paese. Hè statu u prugettu pocu pocu: in u 1993. evenimentu impurtante successa à u vigilia di u adoption of a custituzione di u novu statu. À u listessu tempu durante u so esistenza, a Russia demucratiche dui bandiere. A prima sottu statu usatu in 1991-1993. Ci sò dui diffirenzi principali trà i dui virsioni di u populu corsu pràticu. Flag of 1991-1993. avutu un prezzu di 2: 1 (lunghizza e larghizza) e fu carattirizzata cum'è un biancu-rosso-turchini, è u so succissuri ricevutu un prezzu di 2: 3 è la liggi ancora discrivutu comu biancu, turchinu è rossu.

sìmmuli statu Russian d'oghje ùn sò furmate da zeru. Per esempiu, u bandiera francese tri-culore di l 'abbitanti si messe à aduprà a lotta chì cacciò i USSR in la fini di 1980ini - principiu 1990. Ma ancu i data apprussimata ùn pò esse chjamatu i surghjente di a nascita di un simbulu naziunale impurtante.

Insignia l'Peter

Per a prima volta i tricolore fù risuscitatu daretu in lu 1693. Insignia fluttered nant'à u battellu di Peter I. In agghiunta a li tri ri statu unni parteciparu acula dui-guidatu. So per fu usatu la prima vota micca solu scelta biancu, turchinu è rossu, ma dinù i simboli statu Russian scontra. Flag of Peter I firmatu à u prisente ghjornu. Avà si hè cullucatu in u Museu Naval Central. Stu locu ùn hè sceltu da casu. In a so lettere, violenter chiamatu bannera li purtaru cu iddi "mari". Anzi, siccomu cumpusizioni tricolore statu forti cunnessi cu l 'flotta.

U listessu Peter A. addivintau lu criaturi di bannera d'Andria. Saltire attributable rifirimentu à l 'Paulita Andreya Pervozvannogo, hè un simbulu di a flotta digià mudernu. So in u nostru paese intricately ntrizzati militari è statu, simboli, di Russia. As di la bannera white-blue-russu, l 'èbbica mpiriali si hà da piglià una seria coccu.

culore Black-gialli-biancu

A prima infurmazione circa lu bandiere neri-gialli-biancu si riferighjenu à l 'èbbica Annamaria Ioannovny (1730.). Fiatu di interessu in una bandiera listessu fattu dopu à a guerra Seconda Guerra contru à Napulione, quannu cuminciò FAQ mandendu u vacanze.

Sottu Nicholas I, sta scelta hè diventatu pupulare micca solu in i militari, ma puru civile. Infine, u statutu di lingua ufficiali di la bannera neri-gialli-biancu hè in 1858. Tsar Alexander II scunnisciuti un dicretu, secondu a cui sta panel, hè uguali à Imperial duty Stamp, è dipoi tandu, intreccia ghjunse à esse usatu comu la bannera nazziunali. So un altru scrittoghju rinfurzata da sìmmuli statu Russian.

bannera Imperial

Dicretu 1858 Bandiera imperiale si messe à esse usatu in ogni locu in la manifistazzioni, striscia, sfilarata, costruzioni, ufficiali di guvernu vicinu. culore neru hè una riferenza à i Stamp duty neru, doppia-guidatu acula. Yellow avia radiche, datati di u araldica Bizantinu. White hè u culore Georgiya Pobedonostsa, eternità è purezza.

Sicondu à a decisione di una riunioni spiciali di Plumage in u 1896 cum'è una nazione Russian è statu ricunnisciutu anzianu bannera di Petru. La ncurunazioni di Nicola II, u tinia à uni pochi di mesi, sicondu à i culori biancu, turchinu è rossu. Perciò, u preti gialla è nera cuntinuatu à esse pupulari ntra li pirsuni (per esempiu, u Millai è Neri). Oghje, la bannera di l 'ottucentu principalmente assuciata incù u Nazziunalisti Russian è l' èbbica Romanov.

l 'èbbica suvietica

All simbulu 3 statu di Russia firmatu l 'èbbica suvietica, mentri chì i vechji idee sò cumpletamenti acchiappata è scurdatu. Dopu à u 1917, à tempu, bandiera, Russian era sutta lu de facto B. guerra civile ha datu li un novu significatu: i culori sò avà assuciata incù u muvimentu biancu è chjara anti-Suviètica.

sìmmuli statu Russian usatu da parechji abbirsari èranu di l 'Unioni Suviètica, vole à emphasize l' identità naziunali in cumpetizione di classi ideuloghja. Duranti lu Great War Refrains fù operata la bannera white-blue-rossu Vlasov (comu bannera di St. Andrew - qualchi altri cullaburaturi). Una strada, o altru, ma quandu era tempu à u crollu di l 'Unioni Suviètica, lu Russians novu ricurdava di Beni di Petru. Momentous in issu sensu divintatu ghjorni di u corpu d 'aostu. In d 'aostu 1991, abbirsari èranu di u corpu schiettu usatu u culore biancu-blue-russu. Dopu à a scunfitta di u corpu chì cumminazzioni stati aduttatu à u livellu fidirali.

In l 'Unioni Suviètica, in l'anni 1924-1991. Hè ufficiarmenti cunsidarata una bandiera rossa incù u marteddu è fauci. RSFSR tempu avianu u so propriu Marque identificazione. In 1918-1954 francese gg. era 'na bannera rossu cù i scrizzioni "RSFSR". Allora u lettera spariti. In 1954-1991 francese gg. panel, rosso, usatu cu na fauci, un martìaddu, una stella e un mulu turchinu nantu à a riva manca.

doppia acula

Senza l 'stemma è a storia militare di i simboli, statu di Russia avissi a èssiri puru ncumpreta. U so versione muderna appruvata in u 1993. A basi di a cumpusizioni - l 'aquila dui-guidatu. I pantaloni chidi Georgiy Pobedonosets detail sarpi (drago). àutri dui spicificu riservazioni - senzu è bastone. U simbulu ufficiali di l 'auturi moderna - Artist People l'di a Federazione Russa Evgeniy Uhnalev. In u so disegnu sistimau li idei chì sò embodied in differente tempi di a storia di u paese.

Simboli, di lu putiri statali in Russia spessu cuntrariu autra. Cusì, in 1992-1993. stemma ufficiali era una maghjina di un martìaddu di e fauci in una ghirlanda di sceccu. In stu brevi piriudu, in pratica, si ha statu usatu comu nu signu di stu, è quellu chì era usatu daretu à l 'RSFSR.

princely Print

Coat of arms, oltri a àutri statu e sìmmuli militare di Russia hà radiche storica prufonda. Iddi lascià in lu principiu di ghjorni di a putenza princely. Sperti qualificà à u primu simbulu di imagini medievale, usatu u sigilli. Moscow prìncipi di sta fine s'avvicinò da u mentri di i so intercessors Christian.

In u 1497 in u araldica Russian iddu cumpareru aquila guidata. A so prima in a so stampa appricamu la Grand Prince Ivan Iii. Cunteni la mpurtanza di sìmmuli statu di la Russia. a storia di u paese hè statu attentamenti, culligatu cu l 'Imperu Bizantinu ortodossa. Era l 'imperatori Grecu, Ivan, III, è pigliatu un acellu miticu. Cù sta facci, si veccia Russia - succissuri di u pocu trafalatu in dimentichenza Byzantium.

U stemma di u Imperu Russian

U stemma di u Imperu Russian fu mai fermu. Hà cambiatu assai volte, è pocu à pocu diventa di più in più difficiule. Romanovsky simbulu tistimunieghja a tanti features, chì distingue i vechji sìmmuli statu Russian. A storia di a "vinificazioni" di u segnu hè assuciata incù i cunquisti tirrituriali di l 'imperu. By: dicimi un neru acula doppia-guidatu cu tempu aghjuntu picculu Shields, personifying regni particularmente di Kazan, Astrakhan, polacco, etc ...

A cumplessità di u cumpunimentu di i stemma purtatu à u stabilimentu in 1882 di trè versioni di stu simbulu naziunale: Small, nturpidàtu e grande. Allora una acula, oltri mudernu, ricevutu u bastone è senzu. Lucca features, incù a sò: Georgiy Pobedonosets, u cascu di imagine Alexander Ermitage Archanges Gabriel è Michael. Figure ncurunatu Signature rossu "Shirt Us Bog!". In u 1992, l 'Cummissione custituzzionali appruvata la leva di u acula di neru imperiale comu lu stemma Russian di armi. U scopu ùn era avvista chì a causa di u votu, inclusu in u Supreme Soviet.

Hammer, fauci e stelle

Quale hè ghjuntu a lu putiri doppu la rivuluzzioni, u bulscèvica aduttatu lu stemma Soviet di braccia in u 1923. U so aspettu generale ùn cambia nzinu a lu crollu di l 'Unioni Suvietica. U solu innuvazione hè l 'agghiunta di novu cassetta rossu, chì sicondu à u numaru di Republics Union statu scrittu lingue di a chjama, "upirara di tutti i paesi, à unificà!". In u 1923, ci era 6, 1956 - digià 15. Before partendu da u Lithuanian Sucialista in Crêpe RSFSR era ancu 16.

A basi di a stemma hè un ritrattu di un martìaddu di e fauci in u sole, è à l 'industria di u globu. Nant'a u bordu di i so cumpusizioni fù lati li gricchi, attornu a cui l 'cassetta endive preziosu francese slogan. funnu Central d 'iddi era una scrizzioni in Russian. A cima di lu stemma ncurunatu stelle cincu-nutari. L'imagine avutu a so significatu ideali comu lu restu di l 'sìmmuli statu di la Russia. I valori di a figura fù cunnisciutu à tutti i diritti di u paese - l 'Unioni Suviètica fu lu mutori di u prulitariatu è l' assuciazzioni paisani in u mondu sanu.

Russian Inno

sìmmuli ufficiali statu di Russia, lu significatu, la storia è altri aspetti di a so araldica studiu scentificu. Tuttavia, in più di la bannera e lu stemma di imagini armi, ci hè dinù l 'innu nazziunali. Sans hè impussibule à pensà ogni statu. Modern inno Russian - l 'eredi di l' innu nazziunali suvièticu. Hè statu appruvata in u 2000. Hè u "più chjucu" simbulu statu di la Russia.

Autore mùsica inno - i cumpusitori è Artist People l'di l 'Unioni Suvietica, Alessandro Chibulcutean. U ritimu hè scritta da ellu in lu 1939. 60 anni dopu u votu di lu State Duma, passau una legi President Russian Vladimir Putin circa un novu innu naziunale.

successa qualchi farisi quandu serenità u testu. Rimi di l 'innu nazziunali Soviet scrissi lu pueta Sergei Mikhalkov. In fini, una permissione spiciali hà aduttatu u so nova versione di u listessu testu. In stu casu, p'asempiu l 'applicazzioni di tutti i so cuncitadini.

"Diu, incu a Tsar!"

A prima inno statu Russian in u solitu u sensu di a parolla hè u populu corsu "Diu Fiera lu Zar." Hè stata usata in u 1833-1917 biennium. U capite di l 'aspettu di l' innu nazziunali imperiale hè Nikolai I. In i so viaghji à traversu l 'Europa, iddu stissu trovu sempri in una situazione @JulianAssenza: Orchestre paesi accuglienti avutu solu a so brani. Russia cum'è u so "affruntari l mùsica" pudia micca vantari. Lu munarca urdinò à rimpruverà a situazioni brutta.

Musica di l 'innu nazziunali di Empire scrissi cumpusitori è cunduttori Aleksey Lvov. L'autore di u testu hè u pueta Vasily Zhukovsky. Cu l 'avventu di lu putiri Soviet inno imperiale stata creata Cumming per un longu tempu micca solu di bè, ma dinù a memoria di miliuna di pirsuni. Per u primu tempu dopu à una longa ruttura, "Diu Fiera lu Zar" sonau in "The tranquille Don" cosita funzione in 1958.

"The Colette" è l 'innu nazziunali di l' Unioni Suvietica

Finu a lu 1943, lu cuvernu suvièticu cum'è u so innu naziunale, è usatu u internaziunale prulitari "The Colette". Sutta stu Rue hè revolutionizing sottu lu duranti la Guerra Civili Spagnola, l 'Armata Russa si n'andò in azzioni. U testu originale fù scritta da un Anarchist Francese Ezhenom Poté. Work apparsu in lu 1871, in i tempi fatali di u muvimentu di li sucialisti, anu fiascatu quandu u Commune Paris.

17 anni dopu, Pierre Degeyter Fleming scrissi un testu Antinoë mùsica. U risultatu hè un classicu, "The Colette". In u testu inno Russian statu traduttu Arkady Kotsem. U fruttu di u so travagliu hè a stampa in 1902. "The Colette" fu usatu comu un innu naziunale Soviet à un tempu quandu i bulscèvica sò sempre chjara di rivoluzioni munnu. Chistu fu l 'èbbica di l' International Cumunista e l 'idea di muvimentu communista à u stragneri.

Cù u trabucinata di secunna guerra munniali, Stalin dicisi a canciari lu cuncettu ideali. Iddu nun vuleva la rivuluzzioni mondu, ma ùn andavanu à custruì un novu imperu assai criscenti, avvintu da tanti satelliti. realità canciatu dumandava altru inno. In lu 1943, l ' "International" hà datu modu d'una nova miludìa (Chibulcutean) è u testu (Mikhalkov).

"Refrains Populu Corsu"

In 1990-2000 francese gg. in u statutu di l 'innu nazziunali Russian ristau "Refrains Populu Corsu", scrittu da u cumpusitori Mihailom Glinkoy comu principiu di u 1833. Difatti vene chi duranti u so sughjornu in u statutu di lingua ufficiali di l 'aceddi Quandu ùn hà acquistatu un testu ricunnisciutu. A causa di chistu, l 'innu nazziunali fù guaritu, senza parolle. U sustegnu di un testu chjaru hè unu di i mutivi di a sustituiri di melodie l'Glinka Melody Alexandrova.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.