News and SocietyNatura

Signori di primavera in natura inanimate è vivente

Quandu u terminu di u longu invernu chjina à una strada, avemu principiatu à vulsutu à avè l'arrivata di primavera. Cusì vulete aghjà à livassi rapidamente i vostri robe straneri, pusendu u face caldu in u calore di u sole, respite in l'odore di ciuri fiore! È cusì cun gioia cum'è celebrememu ancu i signori più insignichi di primavera. Ogni modesticu cambiamentu di a natura pò responde in l'anima cù gioia è speranza per a so vitru cumpletu imminenti.

I primi signali di primavera in natura inanimate

A funzione cchiù basica, sicuru, hè assuciata à u calendariu, chì ùn pò micca esse incisu. Ancu s'ellu si "a primavera hè tarda" è a nanna prufonda chjappa in u patiu, è a ghjente cammina in vestiti d'invernu, avemu sempre u so avvicinamentu. Dopu tuttu, u ghjornu hà diventendu pocu à pocu, è e notti sò sparati, è ancu di più ligne.

I rachi di u sole cumincianu à calenderà a terra in un novu modu. È dinò cumprèvule: u nostru pianeta hà brusgiatu à u soli, è avà i so raghji ùn si slide in la tangente, ma caduta in un angulu crescenu cù ogni ghjornu passatu. Hè per quessa chì a temperatura di l'aria diventa più altu.

U cielo addivò un culore spugghieru di culore blu, hè diventatu cum'è secondu. Ancu s'è parechji no-no, è u stringhjarà cù i nubi chjappi piatchi, chì de sternu sarà neve nantu à a terra, mischju cù a chiavi.

A primavera vene - a neve falesa!

Un crescenu di a nuvola ci sò parpondati parche, friddu è icicles. "L'invierno chianci," dici l'anziani. "Ùn ùn vole micca esse fughjuleghju da noi!" E i chjusi di senti avizianu di l'arrivata di a primavera in u primu locu. Questu, per suprattuttu, hè u primu signali visibili di primavera.

Neve in queste postu chì i raghji di u sole ùn hè micca attaccatu , chjude, si spongiè, s'oscurra. Sì avete vistu vicinu, pudete vede cumu si ste saute da a superficia di a terra aperta. E avà i curretti, burbonciatu cun piacè, currianu in terra. Stu sonu ùn pò esse paragunatu o cunfunditu cù tuttu, hè cum'è a musica magica di una nova vita!

E cumu si ponnu cunparazione cù u listinu spiciale di u ventu di primavera, quandu ellu, cusì frescu è affettuosu, sopra versu? È tuttu, perchè ghjè cundottu da l'arghjera di una terra umita, fendu a neve, foglie foglie, ghjovani grass.

L'arrivata di a primavera in u mondu di a pianta

Cumminciandate à rumpia in a luce di giovani giovani chjassi è di ciumi inzuccarati nantu à l'arbureti è l'arburete metanu una nova stagione di primavera.

Fora di a cità, vicinu à quarchima acquieta, vultuliume sviluppa, chì cù i so frutti spuntanu i puzzicheghji nantu à a manifestazione chì a primavera hà vinutu. A sta definizione hè adattata per u vapeur negru, in u quali u scherzu sò stati manteni in i bracciuti.

Bisualmente, chistu pò esse definitu cumu seguente: se a crone di l'assoziu hà acquistatu un colore rosu chjare, da questu hè una evidenza di l'iniziu di a primavera, postu chì in l'invernu a corona hè trasparenti.

Apennà, i riziati sò verdi arrichi rossi - surtenu da a fase di dorme è assorbenu u putere di u sole di primavera. U so criscenu hè assai notu. Quandu i ciarabuli alcune u criscinu sanu, formanu scali cun u polistirinu, chì vola da una renti di ventu, chì furmà un nuvulu di dust d'or!

I signali di primavera sò ancu indettati da u polu di alatu grisu, chì, aspittendu un momentu favorevoli, cumencia à volare in l'aria da l'accionamentu di u sole di primavera.

Dopu à l'aspettu si sprimi in fioru è avvelenatu, è da aspen è saliciu. L'arburi pari troppu à a cuncurrenza, chì prumove a liberazione di e vaccini per affruntà una nova vita.

E ancu i vistimenti foddi "segali" fù admirata da quasi tutti - ancu dedicatu a festa "Dumenimu di Rommu".

A fioritura di a mamma è a matricula pruvigna chì i signali di a natura di primavera hè manifestatu micca solu in u fioru di l'arburi. Sta piantagione pò esse truvata nantu à i chjassi vicinu à rivi o corsi d'acqua, è in ravanti. A so matri-matrice chì hà amatu chì hà amatu, hà a funzione di pruduce i primi fiori, è da abbandunà. Dopu avè vistu u ferru centesimu giallu di i fiori di sta pianta medica, hè sicuru di dicenu chì a primavera hè intrutu oghje!

U primu nantu à a primavera ricurdeghja a ghjente di modosa mimosa. Ùn hè bisognu à nimu chì sò u simbulu di u 8 di marzu.

E cumu per ùn scurdate di i vaccini, ciamari e prufessimenti chjappi, chì trapassanu u modu à l'aria nantu à a nevicata. A bona combinazione di culori è neve dà a venuta da primavera un santu di capriccio, cum'è un prublemu di qualcosa nova è gioia.

È longu cù i bucanevuli in i pratiche è i boscchi parevanu viole di boscu, snapdragon, pardilli, crappi salvatichi è assai altri fiori. Per desgraciate, a ghjente ùn pruteghje micca e anch'ellu cù stufa cù fiancendu per uni pochi di ghjorni di diventà a so fragrance è bellezza.

Uccelli in primavera

E chì più dice di a venuta da u più bellu tempu di l'annu? Chì sò i segni Di primavera Sò cunnisciutu?

Sicuru, sò sti pani cantanu à tutti i voci. Avvisanu à l'altri chì a primavera hè vicinu. U primu paese chì principia à glurificà a primavera hè a ciuera. Hè ancu dettu da ella chì "ponu a primavera à a cuda".

Dopu pudendu sente u cantu di i sturnelli. L'arrivu d'avè da edges calenti marca l'iniziu di un novu tempu in l'annu, è questu hè u sensu eternu di a primavera.

I rookeries ghjente sò impurtanti in i parcheghji urate, circà di larvagile è insetti chjappini da a terra à u calore.

Eterni è ingiusi lampendu in l'aria - anu anch'elli un travagliu seriu. Dopu tuttu, bisogna à avè avutu u tempu di custruiscia avicci, u ova di l'ova è cuminci à a crescita di creazione.

Insetti in primavera

Dopu chì a nera falesa, a terra cumencia di calà, è l'insetti hibernati sottu si sera espertu. Ants, bugs are flying out, mosques svilate. È avà, i primi poluti è i farfantarli sò sempri cuminciati à ghjunghje à i so ochji.

A riunione di primavera cù l'animali

Ma i signali di primavera ùn sò micca solu manifestazioni fisichi di natura animale è inanimate, ma dinò un clima generale, un occasione risultatu specialu. Questu hè vistu ancu in i bistiati (cumu per ùn ricurdà i ricci di i gatti?). Quand'elli dicenu: "U misgiu chì ghjudicavanu - March hè ghjuntu".

Quasi tutti l'animali di morsa in a primavera, cambiendu u so squadra di flussu di l'invogliu à un livellu più liggeru. Equilibri di u Foru anu ancu u culore di u so capru di pelle à cambià: l'ardilla di u grisgiu-azzùru diventenu rossi brillanti, i latti bianchi sò fatte grisici. U culore di a pelle cambiassi ancu in surci, otteri, squirri in terra, marmoti, jerbo, ouli, raposi.

Ancu l'animali di l'animali domestici, in ogni casu, u culore di elli in a maiò parte di casi seguenu a stessa, perchè ùn deve micca bisognu d'amparà, salvà a so vita.

L'occupazione di i persone

È a vita di una persona hà cambiatu abruptamente cù l'iniziu di a primavera. Hè sopratuttu sopra à l'area rurale. Dopu tuttu, avete bisognu di principià prestu pè cultivà. Per quessa, e persone chjappà i lochi. E allora, induve a terra hà digià stanca, digu.

Dopu u fretu, pudete pacà l'insulazione da a finestra, è à u listessu tempu pudete lavà a vetru. Iè, è e manichi calientesi, cù i capelli di pelle è i capelli, sentenu stivali è stivali "arrivanu" in u mezzane è pantresgi. È da ellu ricevenu vistimenti demi-tempi, mantas leiani, trascinate di poveru, seccenu à u sole. E ancu avà, ci sò parechje tecnulugii tecnichi chì permettenu à fà tutte sse in casa senza piglià e so vestiti nantu à a strada, alcune still in u vechju mudificatu cullezioni è culleghji sottu i raghji di u sole, fate manichi è capelli nantu à i cordi.

E certi modi ùn manca senza dì chì sta occupazione diventa in "pulitura generale di l'abitazioni". Hè per quessa chì un regnu micca falatu hè statu stabilitu da un passatu distante: in a primavera, per lavà i locali. Eppo, è à u stessu tempu per lavà u territoriu, ma picchì a nebbia falesa hà versatu assai di terra è ripiglie. È l'ànima dumanda a purità è l'alegria, luce è bonu!

Ùn hè bisognu à nimu chì a primavera hè chjamatu un periudu di u despertu, perchè questu u periodu marca solu l'amore è u calore!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.