News and SocietyNatura

Tipi di ostru. Duva hè chì l'ostru viiu è ciò chì pensa? Ostruppu Egg

In questu l'articulu vulemu parrari di l'u maiò pezzu in u mondu, ma ùn vulianu micca. L'ostru hè un pienu di divertente è inveci di u vinu. In generale parlà, ogni razza hè unicu è hà e so propri caratteristiche. Ostriches sò fascinanti, sopratuttu, per a so dissimilarità in altri. In u nostru paese, i sti paisi boni pò esse raramente pocu è cusì ponu interessanti di observà.

Qualessu tipu d'avè?

Hè cresce chì sti l 'acelli spiciali prisintonu in u pianeta 12 millioni d'anni fa. Assicurativu tutti i tipi di ostrici sò classificate cum'è una subclassica di ratites (flightless), sò ancu chjamati corridors. Ostriches vive in i paesi custieri di l'Australia è di l'Africa, preferiscenu regioni semi-deserti è savani.

Quessi oghji privati sò cumpatibule in u cumportamentu à i so cumpagnie umani. Hè interessante chì in a traduzzione da u grecu, a parola "ostruppu" ùn significheva nunda più altru un "camellu sparrow". Ùn hè micca una parolla divertida per un pienu? Cumu pò esse unu è u listessu identità in dui individuelti cum'è completamenti in u stessu tempu? Probabilmente, ùn hè micca nunda chì e persone chì si sianu sughjetti di prublemi sò chjamati ostrici. Dopu tuttu, ci hè ancu una tale espressione populari: "Oculta a testa in a sabbia cum'è una ostrich". Ai duverebbe cumportanu cum'è pani, è cumu si meritanu cusì una spargugliera?

Questu hè chì in a vera vita l'avete ùn oculta a so capelli. In u mumentu di u periculu, a femina puderà foglate a so testa in contru a terra per esse menu visibili. Allora ella prova di salvà a so famiglia. Invece, quizete pare chì l'acellu si mette a so testa in a sabbia, ma questu hè micca bellu. L'animali in u salvumantinu sò l'omi invechji: leoni, chacchi, eagles, hyenas, serpenti, pani di presa, linigne.

Apparenza

Un altru pratiche pò esse presumirate di una grandezza grande. L'ostru hè u sensu, induve l'ave più grande di u pianeta. Ma à u stessu tempu un suchu forte è grande ùn pò micca vola. Ciò chì, in principi, ùn hè micca cusì surprisante. U pesu di l'ostru acchiananu 150 kilograpi, è altitudine - 2.5 metri.

À u primu pò esse parete chì l'uccelli hè più impunenti è spustamenti. Ma questu hè micca cusì. Hè abbrazzattu l'improbenza di a criatura à tutti l'àutri avutri. L'Ostriche anu un corpu enormu, un capu petite, ma cù un cùaddu assai longu. L'abbitanti anu un ochji cumezzai chì si sò nantu à a testa è sò straggiati cù cilesti spissivi. I peri di Ostruppu sò longu è forti.

U corpu di l'uccolu hè cupartu cù piumi ridette è friable. U so culore pò esse marrone cun patroni bianchi, neri è bianchi (in particulare in masci). Chì distingui tutti i tipi di ostruvisi da altri pezzi è l'absentia totali di u quelu chjamatu quilla.

Tipi di ostru

L'ornitologista cunzidenu l'orughjami à l'aus curdusi, chì include quatre famiglie: criaturi di trentezi, cuminciati di dui zicchini è corsi, è ancu kiwi (small little wingless).

Forsi l'spezie più impurtante hè l'ostru africana. Hè i so scientificos chì sò cunsiderate chì sò ostrici. Dighjà u nomu stessu ci duna una idea di induve l'ostruvita vi. A terra natale di l'acelli hè in Africa di u Nord è Est, Somalia è Kenya.

Oghji, anu identificatu una vicina subsettia di aviculture d'Afrurrà: u Massai, u Barbary, u Malayu è u Somali. Tutti sti tipi di ostruvisi sò sempre.

Ma dui ezepeed specie anu vivutu annantu à a terra, ma avà sò classificate cum'è extintu: sudafricano è arabu. Tutti i rappresentanti africani sò impressiunanti in grandezza. Ci hè difficiule di truvà un altru pezzu cù tali paràmetri. U pesu di una ostru pudete alcuni centeri è metri (questu hè applicatu à i masci), ma i femini possani più modesti.

Hè vale ancu di ricurdà di nandooobraznye. Questa hè a seconda spezia, chì hè spessu referita com'è ostrici. Hè incù dui rapprisentanti: nandu Darwin è un grande nandu. Queste avianu live in Amazonia è in i plateaus è pianuri di e muntagne suduaniali.

Rapprisintanti di u terzu ordine (kazuaroobraznye) vive in New Guinea è in Australia di l'Italia. Hè incù dui famiglie: cassuche (kazuar murruka è casuire ordinariu) è emu.

Ma l'ultimu tipu di kiwi. Vanu in New Zealand è ancu sò u so simbulu. I Kiwi sò assai modesti in compazione cù l'altri pècring.

Ostruvii africani

L'ostru africana, anche si hè u più grande uccello di a terra, ùn hè micca permessu di vola. Ma a natura hà dotatu cù una tremenda capacità di curriri incredibbili assai.

L'acellu hà una funzione più chjuca, quale emu chjamatu - hè un capu chjucu, chì deti nascita à parlà per u fattu chì l'avete anu avutu i capacità mentali poviri.

Nantu à e pate di una struta africana sò solu duie dete. Un tali fenominu ùn pò micca esse truvatu in altri rapprisintanti di u monicu avvetu. L'interessante hè u fattu chì i dui dui sò assai difetti. Hè più grande cum'è un pienu, u più chjucu hè assai menu sviluppatu. Tuttavia, ùn circate micca currettamente. In generale, l'ostru hè un paese forte, ùn deve micca avvicinatu troppu vicinu, perchè pò fughjà cù una pota podadora. L'individui adulti pò facilità mette una persona. L'animali pò ancu esse attribuiti à longu livers, perchè pò campà in 60-70 anni.

Lifestyle

Un ostru hè un animali poligamale. In a natura in i machen di staggione di staggione sò circundati da un harem entere di e femine, trà e quali ci hè u più impurtante. Stu piriu dura da marzu à uttrovi. Per tuttu a stagione, a donna pò scopra da 40 à 80 ova. L'ovu d'ostru hè assai grande. U cunchju in l'esterno hè assai biancu, pari chì hè fattu di porcellana. Inoltre, hè dinò forte. L'ovu d'ostru hè pianu da 1100 à 1800 grammi.

Hè interessante chì tutte e femine di a listessa struttura ponenu ova in u nidu. U babbu di a famiglia incubà a so famiglia cù a femina chì eletta. L'ostrich chick appears in a luce è ponu vede circa un kilogram. Questu fermu bè è in un ghjornu cumincià à alimenta indipindente.

Caracteristici di l'acelli

U pani avè una bona vista è visione. Questu hè duvuta à e peculiarità di a so struttura. U collu longu è longu cù l'arrangementu specialu di l'occhi facenu pussibule à veddi espunsevuli grandi. L'acelli pianu à fucalizza nantu à l'oggetti chì sò in distanzi distanti. Questu ci dessi è l'altri animali l'oportunità di scappari di u periculu di pastore.

Inoltre, l'aghju pò cumparisce perfetta, mentre ch'ellu sviluppa una veloce di 80 chilometri per ora. In quelli quì chì induve l'ostruvva stava in u pezzu, hè circundatu da un incridibile numaru di predaturi. Dunque, a vista bona è a capacità di curru veloci sò qualità cumpletu chì aiutanu à evità u cullettivu di l'inemicu.

Chì du manghja l'ostru?

Siccomu l'animali viranu in climi cale, ùn pò micca sempre manghjà sanu. E perchè sò omnivali. Di sicuru, l'alimentariu principalu sò e piante. Ma l'avete pò, è finisce u restu dopu à i predaturi, insetti, reptili. In quantu di nutritura, sò assai senza pretensioni è assai toleranti di fami.

Nando

In i monti di u Sudamerica, u nandu viaghja. Questu pede pare com'è una ostrich, ma hà una dimensioni più modesta. L'animale pisanu quasi erani kilogrammi, è u crescita ùn sera più di centu trenta centimitri. Esternamente, nandu ùn manca in bellezza. U so plumaje hè micca cumpletu imprepressiva è rara (apenarò cose u corpu), è in l'ale di i pezzi ùn sò micca troppu mannanti. Nandu hà hà pussibuli cù i dete. L'animali sò principarmenti piantà in i piante, rimie di l'arburi, semi.

Duranti l'epica di ripruvazioni, e femine sò di entre 13 è 30 ova, ognunu pianu micca più di 700 grammi. U male prepares un pirtusitore per l'ova è si senti tutti alluminati è in u futuru a cura di a fede.

A natura ci sò dui tipi di nandu: ordinariu è sittintriunali. In u principiu di u XXesimu seculu, sti animali eranu abbastanza abbastanza, ma prestu si trovanu in a punta di destruzzione per l'esercitu massu. U raghjone per questu - carne è ova di delicious. In e cundizioni naturali naturali, Nandu pò esse vistu solu in i lochi più sordi. Solu allora si pudiani surviglià. Ma i Nandu sò presu in piaghja nantu à l'ustaria agricula è manteni in zoo.

Emu

Emu hè una volta pocu cum'è un casu. In u largu l'uccellu reachò 150-190 centimetri, è u pisu hà cambiatu in 30-50 kilogrami. Un animali pò essa cunvene una velocità di quasi 50 km per ora. Questu hè facilitatu da a prisenza di e gammi longu, chì permettenu i pani fà i passi à 280 centimetri.

Emu ùn hè micca nudda di denti, è chì l'alimentu in u stomacu hè aggruppatu, l'acqua di i pani, in pezzi di u metal. L'animali ùn anu micca solu i peri fermi è sviluppati, ma ancu bellu vistu è audi, chì ci dessi l'oppurtunità di detrave i predaturi prima di quelli di gestisce.

Emu features

Emu pò avè parechji plumaghji sicondu di unni vive. I piume di l'animali anu una struttura cusì speziale chì ùn li micca permettenu di soprapparate. Questu fa possu bisognu à l'occhi di guidà una vita attiva ancu in i tempi caldi assai. Emu in generale per sopra a perfetta à a diffirenza di temperatura di -5 à +45 gradi. Individuelne femminile è masculale ùn sò micca dispunibile alcune diferenze particulare, ma pruduciunu differente sonu. E femminili carenza chianciri cchiù forti chì i masci. In u salvaje, l'acelli vivenu di 10 à 20 anni.

L'emu sò alchjuleghja, u longu cù u pilu cù u pilu grisu grisgiu chì prutegge a pelle da a luci ultravioleta. L'ochji di i pani coprenu i membranze murale, per prutegginu di e rossi è u polu nantu à i deserti di ventu è àri.

Emu hè spargiutu in quasi tutta l'Australia, in quantu à l'isula di Tasmania. L'eccezzioni sò densi foreste, regioni aridi è e grande cità.

Scaricamentu di l'animali cù l'alimenti di pianta, sò frutti di arbusti è arburi, fogli di e piante, erba, radiche. I soli sarani in a mattina. In spessu, anu andà in i campi è manghianu cumuzioni di culti di granu. Un altru emu puderà utilizà insetti. Ma l'animali sò pocu vìviri (una volta o ghjornu). Se ci hè moltu di l'acqua vicinu, puderanu beviate parechje volte di ghjornu.

Emu sò spessu invirtate vittimi di l'animali è l'avè: guasi, dingoes, falchi è eagles. E volpi sogni oghji, è i pani predatori avè stanu per scherzi.

Reproduction emu

Durante a staghjone di staggione, i femini acquistenu un sannaro più bella di piume. Sò assai aggressivi è spessu battanu cù l'altri. Per un maschile solu, puderanu a lotta intensamente.

Per a staghjone Emu, oghje 10-20 ovi di u culore verdi scuru cun un inturnianza assai grossa. Ogni chjera di pusterità circa un kilogram. Emu sò ancu poligami è, per quessa, in un niddu qualchissia di e femine sò l'impositu ova, postu chì sò incubati da un masciu. L'incrisciati incalfate pisanu circa un mità di chilugrammu, mentri u so criscinu hè 12 centimetri. À quell'è chì i masci èranu prupietari di crescita di cultu, sò diventiti incredibbili aggressivu, è ùn avè micca esse tombatu.

In a fauna salvatica d'Austràlia, l'occhi sò protetti da liggi, ma questu hè solu una formalità. In fattu, assai pupulazioni sò longu a rigioni di l'estinzioni. Emu hè un simbulu è orgogliu di u cuntinente australianu.

Da a storia ...

Hè cresce chì l'ostrich appeared on the planet 12 miliuna d'anni fà. U u cummerciu di i piani di questi animali si vaju in i tempi civiltà egiziani è cunde trè mila anni. In certi paesi, ancu prima di u principiu di a nostra era, l'animali eranu guardianu in caive. In l'Anticu Eggittu, in cerimizzioni festivi, i donne nobili cumminè l'ostru. A piuma di l'animali in u primu setticentuenu di u XIXu seculu accumincia a esse di grande esigenza, chì hà purtatu à una reduczione significativa in u numaru d'aus. In u mezzu di u stessu seculu, un pezzu di rapidu sviluppu di l'agricultura di ostru accumincia. A primu splutazione agricula in Africa attente in u 1838. L'animali eranu raghjunati solu per u scopu di ottene e penne valerie. Per esempiu, in Sudafrica in quellu tempu, l'esporà di a penna era nantu à u quartu locu dopu l'esporatu di l'oru, là è diamanti.

Aos pouchly, l'avete principia da esse raghje in catividade in altri paesi è in altre cuntinenti: in l'USA, l'Algerie, l'Egittu, l'Australia, l'Italia, l'Argentina, Nova Zelanda. Ma in u piriu di duie guerri mundiali, stu tipu di cummerciale quasi stindia d'esse l'existenza, è u numaru di corsi aghjustò significativamente.

Invece di un furasteru

Ostruppani africani, nandu è emu in literatura zoologica sò referiti à u subordonu di l'auspiciosa. Invece, cum'è noi avemu digià annunziatu, solu l'avvicinanza africana, chì hè bè ragiunatu u più grande, pò esse riferite à l'ostru.

U mondu à noi chì ghjè vicinu à l'annu hè chinu d'animali anu untuvelli è straneri. Unu di elli pò esse cunsideratu ostru. Quessi chjucu è charming criaturi cù l'ochji grossi ùn sò micca bisogni, ma cumu. Oghji, ancu in e nostre latitudine, l'avete hè raghje in l'abitanti per ottene una carne, ova, piume, è simpricimenti comu animali exotici.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.