FurmazzioniScienza

Siberia Eastern: minirali è sogni

Eastern Siberia occupa un vastu tarritoriu di a Yenisey à l 'Uceanu Pacificu. Hè famosu per assai di e risorse naturali e minirali. Features di i sogni è la struttura di E. di a regione anu fatta à Indian tali priziosu in riguardu. risorsi Mineral di Siberia Eastern - si tratta micca solu oliu, u carbone è di ferru manganese. Si pruduci una parte significativa di d 'oru e diamanti Russian, è metalli preziosi. In più, sta cuntrata hè quasi la mità di risorsi furesta di u paese.

Siberia Eastern

Minerals - Ùn hè u solu casu di sta righjoni. Eastern Siberia copre un spaziu di più di 7 miliuna di chilomitri quatrati, pigghia di circa un quartu di la Russia. Si stendi da u Yenisei Fiume, valle sin'à l 'cateni nantu à a costa Pacificu. In u nordu i rigioni hè cunfina cu l 'Uceanu Indianu, è à u sudu - cun Mongolia è China.

À l 'Siberia East tratta micca tanti zoni e cità, sia in la parti European di Russia, perchè issu spaziu hè cunsidarata sparsely populata. Quì sò i più grandi in a casa di campagna à u territoriu di i rigioni Chita è Irkutsk e Krasnoyarsk è i Territory Trans-Baikal. In agghiunta a Siberia Eastern sò Republic autònuma dâ Yakutia, Tuva è Buryatia.

Siberia uriintali: u succorsu e minirali

A diversità di i dati, E. di u rughjonu chì spiega sta ricchezza di u so risorsi naturali. A causa di a so grande numeru, parechji campi, ùn sò ancu investigated. Cosa minirali ricca in Siberia Orientale? Hè micca solu charbon, oliu è di ferru manganese. U riccu riserve regione prufundità trovani nichel, liatu, lanna, aluminium è altri metalli, oltri ca comu nicissariu in l 'industria di rocci rocci. Esiste, ghjè l 'Est Siberia hè una primura Sec.XV d' oru e diamanti.

Stu pò spiigà da i particularità di i sogni è la struttura di E. di u rughjonu. Siberia Eastern si trova in l 'antichi piattaforma Cuvernu. È a maiò parti di u tarritoriu di u rughjonu accupa u Central Siberian Plateau, elevatu, sopra liveddu di u mari da 500 à 1700 m. U fundamentu di sta spianiccia hè un anticu rocce lattice, quale età righjunghji 4 milioni d 'anni. Next Annunzio - sidimenti. Iddu alternates cun scogliu rocci furmati da Frammenti vulcanica. Per quessa, u succorsu di u Siberia Eastern culisante passu. It cuntene numerosi cateni, minori, Superior, valli, fiume, prufonda.

Vergogna à una varietà di prucessi, E., spicciava tettoniche, rocci e rocce rocci, è purtò à una mansa di risorsi di interessante in Siberia Orientale. Table permette à voi di truvà fora chi veni pruduciutu quì più risorsi cà in i rughjoni cunfinanti.

riserve charbon

Ragione di prucessi, E. da u periodu di u Paleuzoicu è Mesuzoicu, in i zoni bassu-bugie di u rughjonu trovanu u più dipositi charbon in i risorsi di minerale Russian in Western è Siberia orientali. Stu hè Lena è Tunguska bacini. dipositi menu impurtante troppu assai. Puru charbon in li menu, ma si sò dinù spiranza. Stu Kama-Achinsk è Kolyma-Indigirskogo Piscines, Irkutsk, Minusinsk, dipositi Yakutian San Francisco.

riserve carbunaru in East Siberia duvia di 80% di tutte e carbone estratti in Russia. Ma tanti metti u so presenza hè assai difficiule à sviluppà a causa à i cundizioni climatichi duri di u rughjonu è u fondu.

Di ferru è di ramu ores et

A Major minirali in Siberia Orientale - sò metalli. U so dipositi si trova in u più anticu rochers, ancu piriudu Precambrian. Più di tuttu in u rughjonu di hematite è magnétite. U so dipositi si trovanu in u sudu di u rughjonu Yakutsk, in u bacinu di u Stony Tunguska, in u Yenisei atlantica, oltri à u fiume, Angara in Khakassia, Tuva è Transbaikalia.

Large dipositi manganese sò Korshunov è Abakan. Parechje di elli dinù in u spaziu Angara-Pitskom. Quì sò cuncintrati 10% di tutte e riserve manganese ferru Russian. In u rughjonu Trans-Baikal è in u nordu di u rughjonu ci sò dinù grande dipositi di lanna, ores et e metalli preziosi.

spaziu Norilsk hè cunnisciutu per grande dipositi di ores et ramu-nichel. Ci hè pruduttu quasi 40% di ramu Russian è 80% nichel. In più, ci sò assai di kobalt, ci sò dinù platinatura, argentu, tellure, sélénium e àutri elementi. In altrò estratti di ramu, di mercury, spar, Antimoniu. Ci sò grande dipositi di bauxite.

minirali Non-metalliche

U nostru paese hè a più grandi Sec.XV l'munnu, di gasu naturali, assai oliu veni pruduciutu quì. E lu primu Sec.XV di sti minerali - dipositi di Siberia orientali. Also, azzione, E. hannu purtatu a l 'aspettu di dipositi riccu rocce rocci.

  • Eastern Siberia materiali una parte significativa di ogghiu Russian. Hè pruduciutu soprattuttu in u Territory Krasnoyarsk. Hè stata publicata scopri comu un novu campu in a parti supiriori di u fiume, Lena. I pussibilità di pruduzzioni di ogghiu in Vilyuiskaya bacinu, oltri à u livante di u diprissioni Tunguska.
  • ricca di dipositi di regione Nedra di gasu naturale. Ci hè stata longa TAAs da un campu di l'établissement-Timusskoe vicinu à la bocca di u fiume, Viluy.
  • Duvuta a la prisenza di a tempi antichi zdas mari pocu, minirali cumuna in Siberia Orientale hè una sali scogliu. Soprattuttu assai di lu in i conchi di i fiumi Lena è Viluy, in a parti supiriori di a Angara. Ma li campi più putenti si trovanu in u Nordics.
  • quartieru Noginsk si trova in grande dipositi lava l'paese. Large campu di lu - Kureiskaya.
  • Nedra vicinu à i fiumi Aldan e mamma ricchi francese mica.
  • Sviluppatu dinò u campu di e risorse minerale in Siberia Orientale, comu ta talc, magnesite, alumina, plâtre, canadese kaolin, è parechji altri.

D 'oru e diamanti in Siberia Orientale

The di metallu più preziosu hè estratti quasi secunnu seculu. Old campi, hè Bodaibo in u rughjonu Irkutsk. dipositi Rich Loose è endemica d 'oru sò in i spazii Aldan, Jansky, Allah-Yunskom. Avemu sviluppatu pocu cuminciaru a deporri in u Yenisei atlantica, sottu Minussinskom è Transbaikalia urientali.

Duvuta a l 'azzione E. spiciali piglià postu in stu rughjonu à l' èbbica Mesuzoicu, pruduciùtu puru quì sò avà assai di diamanti. più accontu di Russia, si trova in l 'Yakutia Western. Iddi sò prudutte da tantu-chiamatu diatremes pienu kimberlites. Ogni tali "tubu scòppiu" in cui sò trovu diamanti, ancu u so nomu. Cchiù famusi sunnu l ' "Lucky-Est", "A Mondo:" e "Aikhal".

risorsi naturali

fondu cumplessu di u rughjonu, vastu spazii undeveloped cupertu fureste Taiga, eppuri, una ricchezza di i risorsi naturali. Duvuta a lu fattu ca ci ghjughjenu più piena-sboccani fiume, in Russia, la riggiuni furnì un hydropower chambre d e amichevuli u circondu. I fiumi sò ricchi in pisci, u spartimentu circondu - animali AUSTRIA, di u quali l 'a sable più prizziusa. Ma a causa di lu fattu ca li pirsuni sunnu sempri misi a 'ntirfiriri cù a natura, parechji spezii di pianti e animali divintatu estinta. Per quessa, in a rigioni creatu in ùrtimi anni assai di riserve è parchi nazziunali di gestione di e risorse naturale.

I zoni cchiù riccu

Eastern Siberia accupa quasi un quartu di lu tirritoriu di la Russia. Ma a ghjente di campà quì, ùn hè tantu. In certi lochi, di 1 e persone di più di 100 chm quatratu. Ma l 'Siberia Eastern hè assai ricca in minirali e risorse naturale. Macari la riggiuni sò distribuite unevenly francese.

  • U cchiù riccu in termini ecunomichi hè u bacinu Yenisei River. Ci hè Krasnoyarsk, chì trovanu più di a mità di a pupulazioni di Siberia orientali. A ricchezza di u spaziu di minirali, e risorse naturale è acqua, purtatu à un sviluppu di attivu di l 'industria.
  • Ricchezza, situatu in a parti supiriori di u fiume, Angara, accuminciò a essiri usatu solu in u 20u seculu. Here trovu una assai grande accontu polymetallic. Ma riserve manganese ferru sunnu grannissimi. Si pruduci u megliu in magnesite Russian tanti comu Antimoniu, bauxite, nepheline, scistu. Dipositi di serpente, sabbia, pietra e ta talc.
  • risorsi Rich hà Evenkia. Quì in u bacinu Tunguska sò tali minirali in Siberia Orientale cum'è carbone è lignite francese. In accontu Noginsk estratti lava high quality. Sviluppati com'è dipositi isslandskogo manganese.
  • Khakassia - hè una regione ricca. Si pruduci un quartu di u carbone East Siberian, tutte e manganese di ferru. Dopu à u mio Abakan, situatu in Khakassia, hè u più grande, e più tremende in a regione. Ci sò d 'oru, di ramu, assai di materiali custruzzioni.
  • Unu di li lochi cchiù riccu in u paese - a Trans-Baikal. Quì sò estratti principarmenti metalli. Per esempiu, Udokan rendi ramu manganese AMUR - tungsten, è Sherlokogonskoe Tarbaldzheyskoe - lanna e Shakhtama è Zhrikenskoe - mulibdenu. In più, u rughjonu Trans-Baikal pruduci assai oru.
  • A trove tesoru di dipositi minerale in Siberia Orientale hè Yakutia. Puru solu dopu à a rivuluzione foru sviluppati 'accontu di sali, roccia, carbone e manganese di ferru. Ci sò dipositi ricca di non-metala metalli, francese mica. In più, hè in Yakutia scupertu dipositi riccu d 'oru e diamanti.

Prublemi di minirali

Offre, territoriu à spessu aquatique di u rughjonu chì sbocca nantu à u fattu chì parechji di u so risorse naturale ùn sò sfruttati. Ci hè un picculu dinzitati, perchè cunziddiratu abbastanza sviluppatu dipositi spiranza di e risorse naturale in lochi populata Eastern Siberia. Infatti, la mancanza di strade in un grande spaziu è na granni distanza da lu centru di cuntribuisce à u fattu chì u sviluppu di dipositi in rughjoni luntani ùn hè micca prufittu. In più, una grande parte di Siberia Eastern hè situatu in a zona permafrost. A clima assai cuntinentali hinders u sviluppu di e risorse naturale in u restu di u territoriu.

A nord-orientali Siberia e Far East

Duvuta à u fondu è cundizioni climatichi, risorsi minerale di u nordu-uriintali Siberia ùn sò tantu ricca. Quì sò uni pochi di e fureste, suprattuttu tundra è desertu, arctic. In più di u supra eterna Merlot è l'annata bassa temperatura. Per quessa, u minerali di a Siberia nordu-uriintali, ùn maestrata. Hè suprattuttu estratti charbon, oltri metalli - vollfram, kobalt, lanna, di mercury, mulibdenu è d'oru.

U più regioni urientali e sittintriunali di Siberia si scrivenu à u Far East. U spaziu hè dinù ricca, ma di più, è più pupulata a causa di a so vicinanza cù a lu mari è un clima cusì dolci. risorsi Mineral di Siberia uriintali è u Far East sò assai rughjonu. Ci sò ancu assai di diamanti, d 'oru, tungsten, è altri metalli non-metala, mercury in estratti, surfaru, lava, francese mica. In issu rughjonu hè situatu dipositi riccu d 'oil, carbone e gas naturali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.