BellezzaCosmetichi

Shimmer hè una tecnulugia alta? Hè cusì cusì?

Shimmer hè una strumentu incù particeddi brillanti, cuncepimentu per dà a radiancea di a pelle è l' scultura di a faccia. In ogni casu, pò esse dichjaratu u ligame è u luminiser. Sì sti paroli? Micca veramente. Infatti, ci hè una diffarenzia entre elle, ma per esse di clarificà, analizà l'urìziu di queste parolle è vede ciò chì cosmichi volenu più megliu.

Shimmer hè un "parmettinu" (da u timbu inglese). Hè, u principale ciò chì distingui à l'altri tipi di prudutti hè a presenza di spanglesi chjuchi o grossi. Questa hè una versione festiva, di veda, in a sera, hè stata fora di postu, o avete bisognu di usà assai sparingly. Ma cù a luci artificiale, si mostra in tutta a so gloria - dà a pelle un fiobo. In a filiera di a produzzione d'una quantità di fabbricazzioni occidentali, u scintillore hè una pratiche universale è di u pezzu universale cunfurmata principarmenti di lamponi chì sò veramente disinziati solu per l'illuminazione festiva vittoria o per dà un glossu specialu à a pelle sunburnt. A volte ci hè chjamatu sequins for eyelids o skin. U formatu più apprezzatu di u schimmeru hè crumbly o pruggettu pressu.

A parola "highlighter" vene da u sfilatu inglese - "highlight". Questa ferramenta per a modellu facial. Hè invisibbili in u stessu, ma permette di svià i punti chì sanu. Havi una struttura dilicatu più dulce chì u scazzuni, è ùn mancu più glitteru visibiliu. Cù u so aiutu, avete una moiette (ma micca greasy!) Naturale brillanti. Ci hè in ligna cù i currettori, putulenti, hè solu cù una texture matte, è belli, pate silky. Luce ùn hè micca degutu à u culore, ma per particelli riflettivi. Puderà applicà in a serata. U formatu più famosu per i marcati hè u puzzicheghju, ma ùn ci hè nisuna restrizioni, u rimedju pò esse liquidu.

U cuncettu di "luminiser" (o lumenizer - una parolla presa prestu è definitezza in a so scrittura mentre ùn hè presente) hè devenu da una parolla luminance - "luminosità". In inglese, hè scrittu cum'è Luminaria. U pruduttu face un brillo soleatu. I seconce ùn anu micca bisognu d'oru o bronzu, sò arguminati o altre ombra. Ma u riservu sarà sempre bella in u sole. A maiò spessu si pruduce in forma di liquid: u lactosu, crema. Pò esse in a forma di fruttu prucculu.

Comu pudete vede, i nomi di sti prudutti sò diffirenti, prima di tutti, secondu u so propiu. Shimmer hè un pruduttu di festa vittoria, spelletti, rilevante hè una strumentu ghjornu di ghjornu per u modellu facialu è radicità naturali di l'umiti, lumeniser hè un saccu di calamar in calore per i ghjornu solei. In ogni modu, siccomu ci sò parechji prudutti universali, l'esurtazione enciclopédia ùn ci hè micca in e nomi. U fabricatore spessu chjamanu un "scazzigliu" un apparatus chì hà una radicita delicata, è un luminiser ùn pò esse distinga da un ligne.

Shimmer: rivista è 3 i prudutti cè famosu per una radiazioni spina

Se le lee reviews, allura i più famusi sò i seguenti prudutti:

"Meteorite" di "Gerlen" - Les Meteorites da Guerlain. Bribe u so designu. A pelle hè stata duminata è un focu naturali di luci plus fissure, ma tutta di u spaziu. Certi emissioni di "Meteorite" ponu sustituverà u rouge full-blown. Formate - pulverizatu in bundici, pienu-mosaicu pattu compactu, bundeddi puggini.

"Shiseido" - Far and Near Light. L'ultima hè una sera calidez è a prima ... un friddu, biancu. Ei dui fugliali anu una struttura unica, in quale hè assautte imposibile distinguish sequins o particles. Dopu l'appliuzione, si vurdenu cum'è a luce, diventate sopra à a pelle. Formatu - pulveru.

Shimmer Bobbi Brown - Brick Compact - u famusu "ladrone". Un pruduttu univirsariu, adattatu per ghjornu è ghjornu. Contains visible glitter, bella parolle in l'iluminazione ghjornu, ma permette à ottene un effettu fugliale. Fà capace capita, ponu rimpiazzari. Dispunibule per parechji tipi di culore (cincu palettes différales), in un "brioccu" cincu chjuszosi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.