BellezzaCosmetichi

Faccia a notte per l'ochji verdi, o cumu per esse rinceru

Appliunzanu a cumpagnia di i figuri femini di i stilisti verdi verdi sò inequivocamente cum'è. Quandu i patroni di l'arti di visage ricunnosce, hè un culore assai piacevule, convenientu è prufettu. A so varietà hè assai larga: grotte-gialla; Verdi cù sfumature di grisgiu; Green-blue e turquoise. Grassy, oliva, nutty, emerald ... Hè cresce perfettamenti cù i fiure di più caliu è neutrali è vi permette di creà uni formi unichi.

Selezione di Ovidiu

Nurmanu normale , sera - per l'ochji verdi, ci sò parechji reguli chì avemu avà avà parte.

  • Se trova difficiuli di sceglie l'ombra, l'alternazioni cù i culori marroni seranu da vince win-win. Questi sò sfarenti sfumature di copper, chocolate, coffee and milk. Combinazioni di marronu è verde scuru, cun un enfasi di u ramu è l'oru fabulously bella è eleganti. Sperugenà u culore naturali di u vostru iridiu, aghjunghje à u focu, calidez è dulcezza, feminità. Una donna chì s'hè esposta a so cumpagnie di vaghjime per l'ochji verdi sarà una dea, descendendu à i semplici mortali, sexy, attraente. Allora se decide di tintà e to patee in questu modu, assicuratevi: questu hè l'scelta bona!
  • Cume boldly, extravagantly, forsi anu truvatu cumminzioni di prugna, purple tons cun un elementu metallicu. Sò più adattati per i femine cù cunti verdi scuru di l'iris. Se vulete una sera attraente glamurosa, per l'ochji verdi, nunda di megliu, di fattu, ùn pò micca esse ricurdati. Ughjulamenti purple, prugna viola, lavanda, puru fucsia - è avete un visu fantasticatu, profundo è languid. Hè bisogna cum'è parechje marticelli - misteriosi, hypnotismu, è ùn hè pussibile di risistiri a so charm.
  • In u so stessu spettaculare, luminoso, luminoso, di aspetta "di culore" cù l'ughjettu di l'alte d'albicanu, doratu, di cobre. Hè più adattatu per i ghjovani donne cù pelle fera è licurusu. Hè corretta à queste l 'ùmmira piglia a culleghje di culleghje o culore grisa scura. O un scuru spun penata con brilliance. Ma ricurdativi, questa facciata di veda. Per l'ochji verdi in u ghjornu, serà ancu assai brillanti.

Classe maestru nantu à a tecnica di l'applicazione

A teoria hè a teorica, ma a cosa principale in u maquillaje hè, per suprattuttu, pratica. Dunque, ricordate chì hè megliu ùn utilizate micca pallets blu, blu è di pallita - ùn sò micca stati. Più assai adattate per sfarenti sfumature di u vostru verdu. E nìvuru ùn hè micca assai successu - vi darà l'aghjustà di rigghizza, forsi anchi un vechju. U so cumpagnu di cumpunimentu per l'ochji verdi permette parechje libirtà è devenza di e regule. Ma avemu a travagliu. A faccia, hè messu una crema di freccia di voce è blush si l'utilizanu. Eve cuminicie è lisce cun un gelelje speciale. Ùn ùn solu ùn mette e cose accurately il pelle, ma dinò l'alleanzi, facenu più densi è sprissivi, è u patronu - più chjaru. Perchè andate in preparazione per una sera, vi deveru vede brillanu. Per quessa, preparanu un paleti cù tonalità viulente. Hè cun elli chì avemu facemu u nostru paese di passe per nove per l'ochji verdi. Nantu à u pidato mobili hè aplicatu purpule matte, fugliate assai. Cù un applicatore fino, scrivite un pienzu veru cù a mamma di pearl è applica à a cantina superiore superiore, chì stende a linea à u mità di a parata. Ombra si pigghia u scuru. E puscia una striscia di blu nantu à l'aricchia è l'ombra, cun prudenza, perchè ùn ci hè micca di fruntiere evidenti.

Avà u piobu celu. Havi a essiri purtatu in u listessu verdu, poi poi pinzellini finta di a freccia cun un scuru scuru. Grazie à l'usu di i manipulazioni, i vostri ochji diventeranu allintittura. È per a dulcezza è tenerezza di vedere i ringii inturniati, aghjunghje un pocu ombre biancu matte. I cilesti brillanti completanu l'imaghjini di a seducedora romantica.

Chì duvere aghjunghje? Per ghjornu di imaghjini utilizzanu stitch, attivamenti cumpresu in u vostru arsinali, diversi disinni (tatu temporale) è sia bella sempre!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.