BellezzaCosmetichi

Make-up "Loop" in a matita

Ci hè parechje tecniche per fà u makeup for the eyes. Ogni annunziu sferisce è li mette più expressive. Una di e tecnulichi populari trà e ragazze è articuli di cumpulottu prufessiunale hè u ciclu di l'ochju "Loop".

Chì ghjè sta imagina?

Stu nomu vinni datu à u make-up dettu per e linii chì sò visualizzati in a pinnula superiore in forma di ciclu. A volte, hè ancu chjamatu "Wave". U ciclu fattu hè a basa per più prudutti di l'ochji. A linea in arcale sipara a vuccata, a zona di a cantata di l'estremu hè alluminatu, liggeru apriabilmente è si torna più rìtticatu, affinchì un modu chjaru di u ciclu hè acquistatu.

Make-up "Loop" - questa hè una di e tecniche classic. Cù u so aiutu, un cuntrastu hè creatu entre a parte luminosa di a pinnitu lampada superiura è a scorcia scurale da a bocca di l'ochju. A tècnica di u lápizzu hè realizatu cù l'aiutu di una strumenta appruvata, chì hè sbattighjata è cuparta cun un corcu selezziunatu di ombre. Invece di l'ombra, pudete adupite culurite di colore chì sò ancu sullivati à ombrezza.

Funzione di u maquillaje "Loop"

  1. Appuite per qualsiasi forma di l'ochju, ma pare cusì cun un cuteddu di l'ochji.
  2. Hè insubituìbbili in a presenza di una età imminentale, u so mascaratu è facenu l'ochju più apertu.
  3. Make-up "Loop" pò esse realizatu in qualunque scema di culore.
  4. Hè utilizzatu per ghjornu, sera è casale di make-up.
  5. A tecnica di u liceu di questu make-up li permettenu di mantene da un pezzu pezzu prima l'ochji è ùn vi manca.
  6. Prette facili to play è sottumessu à artisti di dilicatu novu.

Cosa hè necessariu per u maquillaje "Loop"?

  • Base di basa per e parolle sottu à l'ombra.
  • Lampi rossi da l'ochji. Un scuru (usually black or brown, sicondu a paleta scelta di l'ombra). Utilizà una carta scilla scura crea un patru di cuntrastu. Una altra luci (perla, bianca o grisa). Hà detta un cuncepimentu mudellu.
  • E cambresi per u pianu cuntrastanti. Hè megliu aduprà a secca.

  • Cunsumma fissa elastica per difende a linea da u lapisinu. Soft for application of powder and shadows. Hè desirabili chì i spazzole anu fattu di siesta naturali, allura u make-up di u "Loop" diventerà esse pegadicate.
  • Poudre.
  • Tinta.
  • Cotonjuli è un remover que elimina l'excevistà di cosmichi.

Preparazione di faccia

Prima di fà esse cumpostu, hà da preparà a faccia:

  1. Aduprà a pelle cun una tonica.
  2. Alignate u culore di a faccia è u collu, cunghjulatori, tonu liquidu, pùtore o corrector cun una basa tonale per oculazione d'imperfezzioni minori, per esempiu, punti di pigmentu, pede di corbe, circles sottu à l'ochji, rouge, etc.
  3. Make-up "Loop" significa corrigzione i cei. Dopu tuttu, a so frontiere laterale hè a zona finali in u quali a stampa hè in fondu. Per stabilisce u tippu di e cella, avete bisognu à piglià un lapis, aghjunghje ellu per a linea chì intersecce l'arba di u nasu è u cantonu di l'ochju in a direzzione di u tèmpiu. U puntu di a fruntiera laterale serà uttenutu. Se necessariu, l'arghjintedda tira un lapis.

A tecnica di applicazione

  • Per sempre sottumessu sottu à l'ùmmira, pudete aduprà un livellu brillanti, un scazzigliu. Ci hè argentu e parolle è ponu più faciuli cun elli. Gratu à a cumpagnie "Loop", a foto di quale hè sottumessa à quì sottu, hè megliu di stallà è stà più. In cima di a superficia terrestra brusta l'ùmmira lumi.

  • Un lapis bassu si basa una linea. Accumenza cù u mezzu di u pioppu superpiziu mobile. Avete bisognu di trasfurmà in a direzzione di u crescita di cissotte, à u cantonu di l'ochju. Ma ùn portanu micca a fila di u puntu di u cantu, ma l'hà risponitu à u creatu di a parpelle di l'upertu è purtanu à u mezu di u limitu di l'età di u telefuninu, à a fine in u quadru in a forma di ciclu. A linia hè stata in petits sieq per piglià un effettu limu.
  • A parte di u filu di u lapisu hè in u sombreu à a cantata per u cimiteru di l'ovalu, situatu dopu à a linea di ciclu.
  • Un liparculu hè in u sombre, cù un capellu chinu, cum'è se un santu stendi versu u tempiu è sottu à l'arcu. Ùn pudete micca trencarà a fruntiera ancu di u ciclu.
  • Per l'intensità di u culore, l'ombra foschissa appiicanu nantu à u lapisinu à u lume. Un pezzu tutale di u cantu.
  • In a lampata lunata (un quartu) passanu cù un liparzu sopra u crescente di i cissotte di u cantu à l'internu à l'internu. A linia hè stata ottata, hè in u sombrezzu cù un sciccareddu chjusu, risuscitu finu à u putere è cunduciutu cù l'arcu superatu.
  • In u cantonu internu di l'ochju, andendu in a lampata, si appiccicò una lametta bianca, ombrezza. In cima, i coperta cù l'ombri di lume, mantene e fruntiere internu di l'odee, i. E. L'ùmbiri lumi ùn deve micca lubricate a fila di u lamentu scuru.
  • A zona sottuccheranu hè cupartu da ucean beige o a stissa cosa di l'età di u telefuninu.
  • Black eyeliner tufonce a crescita di cìddi di i pappelli di a pinnula superiore è si ferita in un loop.
  • Cintura di culore di u pinna. Allora u cumpurtamentu "The Loop" finisci. A tecnulugia di u lápize vi permette spline in ogni mumentu di u ghjornu.

A nota

  1. Per aghjà visualmente a vista, hè necessariu di sculaccià una freccia cù un lapis biancu à u cuntinuu internu di a piovte sottili.
  2. A prisenza di rigioni stretchi ùn hè micca indelicate, perchè Immediatamente hè un pruduttu "Loop".
  3. A tecnulugia di u lápizzu implica a scelta bona di l'uttellu adattatu. Hè da esse moderu ligne. Dà preferenza à i prudutti induve chì ci hè una nota "per a rimette", 2 in 1 - hè una sulla cù l'ochji eyeliner o u luglio smoky. Sì u cumandamentu hè moltu cunsigliu, a ghjente u ciclu ci anu smaravatu. Un scheletru dura è sicondu pò esse in fondu.
  4. Comu u polu di basa. A via hè abbandunata nantu à a parti equitazione, è serà più faciule d'ombra, senza stenderà a pelle di a vuccata.
  5. Brush durante tutela hè tenuta chjara è micca verticamenti.
  6. Per ogni ghjornu spuntumone sceglite calze, pastel, colori gialli. U so cumpagnu spuntanu in centri brillanti è brillanti.
  7. Ùn àbbia paura di pruvà parechji culori è forme di a linea scritta.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.