Casa e FamigliaI zitelli

Scopre una manera di lavà un nasu di u zitellu

I pupli sò spessu malati, perchè e so mamma hà bisognu à sapè cumu aiutà u so zitellu in una situazione particulare. Allora, se un zitellu hà un friddu, chì duvaria a mamma? Sdegnu u nasu di mucus. Ma cumu fà?

Adattazione

Quandu decide un lavu di u nasu cun un zitellu, hè necessariu piglià in cuntà chì si pò esse fattu in dui tappe: prima, dopu chì sdrughjenu un liquidu specie in u nostriche, è purificazione di i passeti nasali da u molu. In quantu à a purificazione, pudete fà quì in dui maneri simplici: ambassante cun un aspiratu - un dispositiu speciali per succorsa u mucus da u filu di i zitelli, è l'usu di una pera cunzidenti cù un bec sugliu (questu hè necessariu per micca a ferite a mucosa di u zitellu).

Stage One

Dopu avè capitu cumu di lavà un nasu cun un zitellu, hè necessariu di maestru prima u primu stadiu in questa materia difícil - sipulcenu un certu liquidu. Chì puderia esse? Ci sò parechje scelte. Chistu pò esse fattu ancu cù l'acqua simplici simplici. Hè bonu per aduprà solu solu di salati, chì ùn ne micca seccenu a mucosa è ùn fate micca male à u zitellu. Pudete preparà un licitu speciale nantu à a salina (una cullizzione di salata di u mare) o u sal dilunsu in un vetru di acqua fogera), ma in questa situazione hè assai impurtante ùn mancassi, perchè se fate l'ochju ùn pò ancu creme a mucosa nasali di u babbu. Cume vogliu pudè lavore mi nasu cun un criaturu? Fizrastvorom, hè ancu cunsigliatu da i medichi. U licettu seleccionatu deve esse spressatu in u pico di u cane, u pressure jet pò varià secondu a quantità chì u zitellu hè un adultu è pronta per u prucedimentu.

Stage Two

Scupremu cusì à lavà u nasu di un zitellu. Guardatu in i passageri nasali, l'ottima quantità di fluidi ci anu da lascià naturali. Per quessa, u zitellu deve bisogna à tilting à a so punta. Semu dettu chì e tutte e manipulazioni esse cunduti in u bagnu. Allora, a testa di u zitellu hè inclinatu è avantaghju cù u liquidu spedinu in u nasu, u molu (sia di u nasu è di a bocca aperta) devandate di sera. Per un esse effettuce di più, u chjuccu duverà esse forte. Tuttavia, sta prucedura hè improbabile per piace u zitellu, cusì hè megliu cumincià cù una infuzione fresca. Se u mucus ùn hè micca stata fora, pò esse spuntatu da un aspiratori o pera di gomma.

Thoracic

Per separà, bisognu di scummigghiari comu si limpighjà u to nasu à u zitellu. A tecnulugia in princípiu serà a stessa: avete bisognu à viliate in u liquidu è pompà cù u molu. Ma ci sò certi alculsamenti in questa materia quandu ci hè necessariu di trattà un pazjentu pocu. Perchè u zitellu hè sempre assai picculu, avete bisognu à realizà issi manipulazioni in a pusizione di u zitellu chjinatu nantu à a so back. Salina di Golfu (acqua, salina), deve esse pumped out quasi subitu cù un aspiratu. Stu apparecchiu per u più chjucu hè un pocu diffirenti - hè un tubu duru duru cù un fucile di bocca, cù a quale a mamma succò da u mussu.

Conclusioni

Ogni mamma hà bisognu di lavurà u nasu di u zitellu, perchè hè una di e manere più efficafichi di trattà cù l'iniziu di un nasu di rascadoru è evite trattamentu di droga di stu prublema.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.