Casa e FamigliaI zitelli

Comu a cura di una picciridda nova. I caratteristiche principale di i hygiene

Diventate i genitori cuntenti di u picciriddu anu dumandatu a dumanda: "Cumu a cura di una picciridda?" Hè hygiene di i zitelli hè caratteristiche è hè significativamente distinta da a cura di i carusi. Per quessa, avete bisognu di scansà currettamente di i genitori di u ghjudiziu è da verificà a norma di a so struttura. Questu articulu descrizanu l'assistenza adatta per a zitella, cuntenenu tutte e so matices, è cunsiglii utili è cunsiglii.

Tuttu per cura di un criatu novu .

A hygiene di i zitelli nascuti cumprendi i punti principali:

  • Cura da pelle (in bathing, washing, using only clean ironed things, etc.);
  • Prevention and treatment of raper di diaper (rinforzu diluziu, sustituzione puntuale di pasticci, u travagliu di puli o crema, i bagni di l'aire, etc.);
  • Trattamentu di cordone umbilicale è cura;
  • A prevenzione è u trattamentu di e malatie infiernuli purulenti;
  • Prevention and treatment of conjunctivitis;
  • Curingu di l'uce;
  • I hygiene nasale;
  • Unghie è cura per elli.

I zitelli nei nei. Nurmetti permissibili di a struttura di l'organi genitali

Clitoris in u zitellu ùn deve esse assai aumentatu. Nurmalmentu, una piccula inflamazioni di u labiu, ma grande si deve vuluntà è saliute nantu à i chjuchi. Hè ancu accettatu secrezione di secrezione (raramenti - cù vini di sangue), vermigliosu è inchinu di i glandula mamariella. Quandu ci hè un accontratamentu hormonal, tuttu vene da ritornu à a norma nantu à u so propiu. Ma se qualcosa ùn hè diferenze di l'altitudine è l'alarmi, ùn hè megliu ùn demucrazà è à turnà à un ghjinogruggiu pediatricu.

Comu a cura di una picciridda nova. Caratteristiche

Per via di i funziunarii distinti di l'estructura di l'urgani reproductivi di u zitellu babamanu, facianu sottumessi infestazioni varietichi è sò sensittivi à l'irritanti da l'esternu. A so mucosa hè assai fina, tigna è vulnerable. Hè assai faciule d'infurià, è ancu un dannu innucculariu pò esse un passaghju per i bacteria preminenti è i microorganisimi. Per quessa, anu bisognu à curate guardianu, seguitanu certi suggerimenti.

Lavatrice

Un puntu impurtante in a quistione di manera di cura di una picciridda hè l'erosione di i genitori. Fate questu quì ogni cambiamentu Diaper. Senza squadra cù e napulitei ùn sò micca bè. Puderanu chjappà i rossi di fascius, è duvete bisognu di rinfriscà i genitali di u zitellu sottu acqua calda. Per ùn evitari i fugliali è si entria in l'infezione, lavate solu cù mani nuttate in a direzzione da u labiu à l'annu. Per u listessu propiu, ùn pudete micca lavuglià u zitellu in un tazza o un altru cuntenutu. Limpicà a famiglia neve cum'è cusì: secca l'area di u focu genitale, u labiu è a so skin circundante, doblega in l'inguine, è poi - l'area di l'apertura anal. In u nisun casu ùn puderete micca brusgià u culu di u labiu.

Mammary glands

Se li glanduli mamari di u zitellu sò inchjati è di elli calòscanu appareva, ùn pudete micca massà u pezzu di u babbu è squeeze l'altimenti chì anu apparsu. In qualchi simane sti prublemi avianu desaparutu nantu à i so propii.

Comu a cura di una picciridda nova. Riunione

Tutti l'altri punti di a cunduzioni ùn anu micca diffirenti da i generichi. In ogni casu, hè particularmente necessariu di lavà è di ferru e cose da a zitedda, perchè chì u bacteria ùn puderebbe nisun disturbà à u to babbu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.