Arte e spettacoliMovies

Role è attori - "Mission Impossible: Tribù di Scrive"

A stampa "Mission Impossible: Tribe of Outcasts" hè stata libera in u Juliu 2015. Fugie di a franchizazione ave aspittà una nova parte da quattru anni. Cumu avete avutu a storia siguenti di l'avventu di Ethan Hunt, critichi è spettori?

I creatori di a film

Ogni parti di a franchise "Mission Impossible" hè eliminata da un novu direttore. Hè per quale ogni filmu hè in u so propiu ambientu unicu è e funziunalità. Brad Bird (The Incredibles), JJ Abrams ("Star Wars: Awakening Force"), John Woo ("Without a Face") è Brian De Palma ("L'Orchid Nera") visitanu a sedie di u direttore di a Mission.

Per u roghjoni di a quinta parti, Christopher McQuarrie fu invitatu, chì previ anu parechje in i créditorii di diversi pelle solu à scrittore. Avà, Christopheu hà avutu l'oppurtunità di cumbattà u so talentu cum'è scrittore cun dirittore.

I pruduttori di u prugettu eranu Tom Cruise, JJ Abrams, Brian Burke è parechji altri. A produzzione di a stampa hè tratata da parechje cumpagni di film, u più famosu Paramount Rictures.

I roles principesu ghjucate di tutti i stessi atturi. "Mission Impossible: A Tribù di Sarrè" hè stata liberata in 2015. E già a primu settimana di iuli anu dimostratu chì l'intaressi in a franchizia hà micca mortu annantu à l'annu.

Storia

L'attori in u filmu "Missa Impossibile: A Tribù di l'Imaghjusti" è i so caratteri sò in novu muvimentu in u globu cù una veloce incredibile. A film hè stata in Bielorussia (ancu chì, sicuru, a filmazione hè stata aduprata à l'altru), è dopu à un pocu minuti, u visor, vede l' agentu d' Ethan Hunt à u locu d'apparizione, situatu in Londra.

In ogni casu, una maravigghia disarrbitia stenni a iddu: a so coherente hè stata morta, è ellu stessu era imprigiunatu in u soterranu è torturata. Cosa sorpresa caccia, chì di colpu, unu di i malefatturi li salva. So Hunt si cunnisciuta da l'agentu britànnicu Ilsa Faust.

Ilsa sorprenderà a Caccia di novu. Ùn ùn serà micca putente di risolve u so ghjocu finu à l'ultimu. Chì ella interferiscenu cun ellu, incuniscenu cun ellu, dopu guarda a so vita. Comu sempre, l'allinamentu di l'armata propiu serà chjaru solu à a fine di u ritrattu. E ghjudicendu per l'incertezza di a finale, tutti i visitatori avissiru aspittatu à u futuru vicinu per a sesta parte di a franchizia.

"Mission Impossible: Una Tribù di Scrive": attori è roli. Tom Cruise in u rolu di Ethan Hunt

I filmi da a seria "Mission Impossible" sò longu una marca di Tom Cruise. In prima, l'attrucanu avvicinava stu prughjettu in qualchì modu assai personalmente: l'hà pruduttu, cuntrullaru assai prucessi di scaricamentu. A so franchizazione hè tutta sana à u so carismàticu persona. E se a maiò succète chì u caratteru principale chì vulete cambià, significarà a morte di u prugettu tutale.

Pudete trattà Tom Cruise cum'è piacè, ma ùn pudete micca fallienti chì ricanu chì annantu à l'anni hà dimustrava in sta film una forma fisica intelligente. Hè cume cunnisciutu chì "A Missjoni hè Impossibile: A Tribù di Sarrè", chì i so attori è i roli fannu una impression indelibile, hè una di questi filmali in quale Cruz realizà tutte e ricerche. Eppuru, ci hè un travagliu pè u stuntman, ma questu hè quandu avete bisognu di rializà un certu specifice un trucu.

Rebecca Ferguson cum'è Ilsa Faust

I roles di l'oghji è di l'amatori in Ethan Hunt in i sfarenti staddi èranu sappiuti da diverse attori. "Missa Impossibile: Tribù di l'Outlaws" hè una scena in u quali u rivali, ma à u listessu tempu, cumbicature di Hunt era l'attrice Rebecca Ferguson.

L'agente britannicu Ilza Faust in a rappisintazioni di Rebecca hè un caratteru ambiguu. A so logica di u pensamentu hè difficiule di entendre è Caccia, è i so cumpagni - aiutanu aiutà, è traspurtate micca nantu à steep turn. Solu solu una sola cosa - Ilsa hè clever, astuzia è periculosa.

A decisione di fà u rolu di l'agentu Faust à Rebecca forsi era ghjustu. Perchè picchì a forma nurmale di a ghjuleccu currisponde à a forma ch'ella deve esse situata l'agentu MI-6. In particulare, hè visibule in questu momentu chì Ильза sguassate di un vestitu d'immersu è disfuntteri in ropa sicura.

I films di Hollywood si spiegà peccatu nantu à sta parte: e raggiunati cun paràmetri di mudellu chì cambiamenti spustamenti di l'espansione, imbriate in u quadru è cumincianu à "wet" i male facuti. Sembe unnaturali è pruvucarà risorse involontari. Rebecca Ferguson ùn hè micca pertendu à sta categuria di giovani dami: vintendu u so fisicu, puderà bastà crede chì hà da esercitu cù qualcosa.

Dopu un prugettu nantu à e pantaloni di a "Tribù di l'Outlaws" una attrina sueca pocu cunnisciuta hè statu simpliciamente cummossu cù propostu per filmi. U so schedariu hè densamente dipinta finu à u 2019.

Attori involuti in u film. "Mission Impossible: A Tribù di Spazii": Jeremy Renner cum Brandt

Un altru carismàticu di a franchizia hè William Brandt, u capu di Ethan Hunt. In questa parte, in una situazione difficili, i ghjoculi caccià, Brandt è l'attori chì l'hà fattu esse "Missa Impossibile: A Tribù di l'Imaghjendidine" principia cù u fattu chì a unità speziale di l'OMN hè statu dissolta è privata di tutti i putenzi.

E ancu Ethan Hunt fu ancu sottumessu à a lista vulutu, ellu è i so cumpagni ùn ponu micca solu fà caghjà l'ochji per u fattu chì l'organizazione criminali "Syndicate" hà prutestatu per stabilisce un novu ordenu mundiale. In i cundizzioni di a persecuzione totali, Brandt pruteghja a parti di Caccia è aiuta à neutralizà u "Syndicate".

L'attore Jeremy Renner, chì hà ghjucatu u rolu di William Brandt, "arregistrata" in parechje franchises: "L'evoluzione di nascite", "L'Avengers" è, in fattu, "Mission Impossible". E all began with the serials usual, cum'è "CSI: Crime Scene" è "SWAT Special Forces of the City of Angels".

Altri artisti di rolli

L'attori di u film "Mission Impossible: A tribù di l'Outcasts" sò Simon Pegg, chì ghjucò u cumedi Benji, è Wing Rames, chì ghjucanu u formidurale Luther. Simon Pegg hè cunnisciutu ancu da i filmi "Armageddetz" è "Star Trek". È Ving Rames si pò vede in a TV series "Miami Police", à a famosa "Pulp Fiction" Tarantinu.

U rolu di u capu di u "Syndicate" hè annantu à Sean Harris, chì era ancu illuminatu in l'scandalous TV series "Borgia". U rolu di u direttore di a CIA fu affidata à u famu Alec Baldwin ("Pearl Harbor", "Aviator").

In u quadru pò vedà l'America Olivo ("Doctor House"), Simon McBurney ("Jane Eyre"), Zhang Jingchu ("Hour Peak-3") è assai altri.

Premiere è u taquilla

A cinta "Mission Impossible: A tribù di l'Outcasts" hè statu presentata in l'USA u 27 di giugnu di u 2015. Un pocu prima hè vistutu da Gran Bretaña è Austria. Allora l'estremu hà fattu in Peru, Taiwan, Australia, Argentina è altri paesi. In Russia, u publicu apprezzé a cinéma u 7 d'Agostu.

Cù un precintu di 150 milioni di dati, solu l'Stati Uniti sanu di risaltà 195 milione. In u mondu box office, a cinta hà rializatu più di 682 millioni di dati.

I critichi dì chì "Mission Impossible" prestu prestu in u capu di spianor - "Bondiana". Ma u principale competuttore di "Mission" hà guadagnatu annu in u locu di 872 millioni di dati, perchè l'affare Paramount Rictures è Tom Cruise hà bisognu di travaglià un pocu più.

Crìtichi critichi

Nantu à u settore di u ritimu "Mission Impossible-5: Tribbù di l'Outcasts" l'attori di u so best in u prugramma. Chì hà dettu chì i critichi di tuttu quì?

I critichi anu glubbati cù a film da Christopher McQuoughry: di i dui centu rializzii alliberati nantu à a cinta di u mondu, solu li diciani eranu negativi. "Mission Impossible-5: A tribù di l'Outcast" hà guadagnatu i critichi cù scene di azione, un bon ellu di attori è l'ambienti cum'è un sanu.

I cumenti di u visitatori

Se i jurnalisti fastidiosi eranu satisfati, ùn ci hè nunda di parlà di curiusità. U film "Mission Impossible-5: Tribbù di l'Outlaws" hà cullatu ghjunghjenu quantità in l'uccitanu è di stu fattu si parlava per ellu stessu.

I visitatori admettenu à i fori chì dopu à l'espansione di u Kremlin in a quarta parti di u ritimu, pensavanu chì erani micca stati sorpucati. Ma no, a dinamica di a film hè ancu impressesca, e battelli sò ancu più spettaculari, è a trama hè più confusing. Ethan Hunt hà truvatu un novu chì degnu. E Tom Cruise cuntinua a maravigliate di tutti per u fattu chì ùn hà micca guadagnatu è sorpresa cù a so furmazione fisica forte da u film à film.

In una parolla, se vulete vedà un thriller di spia forte in a sera, allura "Mission Impossible-5" hè assai adattatu per questu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.