HobbyPictures

Ritratto di chjappa per càmera fiat

U ritrattu pianu hè cunnisciutu da i fotògrafici sottu una varietà di nomi: un cunvertitore luminoso o un riflettore luminoso, "bagnu di bagnu" o solu un "pianu". Ci hè dui cume chjave di i piatti:

Culore;

Hè u diàmitru.

Ritratto di platu - chì hè è perchè?

U riflettore luminosu hè unipochi furnise cù l'equipaggiu cumpletu: un diffuser fattu di tùnica è favone di l'avventura. In fatti, hè un riflettore ordinariu, ma "hà purtatu à mente". U diametru di u pane hè più grande ca u riflettore standard, ci sò parechje funzioni di designe supplementu.

Per fà u pianu di Profoto retitulà a luminosità, in u centru, hè furnutu cù un divisore (difuminaturu). Questa parte di e raghji diretta distribuiassi uniformamenti in tuttu u pianu. Hè rifinitu hè provista per a direzzione di a luce. U ciumevulu distribuirà a luminosità più precisa è efficacimente. Pusillia nantu à un pianu di ritrattu pò esse, se ci hè un frontière.

I più cumuni sò i diametri di i platti di u ritrattu:

- da 400 mm à 410 mm - sò quì u più chjucu;

- di 550 mm à 560 mm - sò classificati cum'è di mediu;

- da 680 mm à 700 mm - grandi pranzi per un lampu.

Un diametru di 850 mm è più è casi impossible di truvà. I sperienti cunsiglienu di firmà in pranzi di diàmitru mediu. Petite ricerca curretta utile in small photo studios, ma a pruduzzione mediata in u dumanda, se l'u spaziu per sparà spaziu. Grandi co-reflecters sò adattati per fà gruppi di ritratti.

Un pianu di ritrattu per una scala camera grande hè una guarantiscia chì a lume serà bellu. Questu hè assicuratu da u fattu chì l'ughjettu serà illuminatu da un pianu à ogni unu di i so punti, è dinò porta à un amuzzu di l'ombra. Compare this with the sunlight and cloudy weather. Se i raghji di u soli sò furzati per fà i so via da i nuvuli, riflettuti da elli, elle illuminà tutti l'uggetti nantu à a strada di diversi angulosi.

Comu sceglie un "bagnu di bellezza"?

Se u studiu hè pocu chjucu, deve ricordà chì ùn sia micca pussibule di mette u pane à una distanza suficientemente larga da u subjecte di l'insegnamentu. In ogni casu, questu ùn sarà micca un prublema si vulete fotografià, per esempiu, un ritrattu, ma l'imagine di larghezza ùn sò più necessariu. In questu casu, un pianu di ritattenu di pocu diditu hè adattatu. I splei risultati seranu cun foncé quan a quality of shooting is high. In quantu à figuri specifiche, l'altezza di a testa ùn hè spessu sottu 30 cm, è a distanza da a corona à u pettu ùn hè più di 1000 mm. Quandu sceglie un lenti di 50 mm in un petit studiu (2-3 metri à u longu murà, 1,5-2 metri d'anch'ella), pudete utilizà à modu sicuru un pianu di ritratto 410 mm.

U riflettore bigu di dighjunariu hè una scelta ideale per un studiu di foto di casa.

Per un studiu mediu, chì hè una stanza da 3 * 5 metri è più, hè cunsigliu di stà in un pianu di ritrattu di diàmitru mediu, quì hè 560 mm. Un grandore di più maiò hè necessariu in casu quandu u studiu hè veramente espacioso è hè presumutu chì u mudellu hà bisognu di esse sparatu in u centru di creazione.

Piaghja per ogni situazione

U più famosa hè u ritrattu per i fotografii di moda. Eccu cumu mudellu - una ghjovana cun una bella, limpia, bè cutturata di u pelle. A manera più efficafogliu di sguassà pò esse recite à l'schema di arrangementu di l'equipa "farfalla". Questu vi permette di piglià un luminu di disegnu.

Un altru puntu impurtante hè u culore di u ritrattu. Ci hè bisognu di attentu à l'indiziazione. Hè ricumandemu per piglià un piatinu, in u quale hè di culore in argentu, cumu cresce a capacità di rifirisce a lumera. Un effettu cusì cusì pò esse otturatu cù applicà una pintura bianca di assai alta calidad, chì ghjè chì parechji prudutori facianu.

Ritratto di platu: cù quale si cunghjuntanu?

Per ristallu u fasciu di u lume riflessu da u pianu, hè pussibule installà speziali di panele per u riflettore brume. Tridà scelta una bona cresce d'avè, pudete cusì sospechate solu u centru. In l'industrie di photo di l'arte, l'effetti chì un pianu di ritrattu cù cumpressione di crescita sò generalizati.

I melelli si sò assai carchi, è l'opzione più prufittu è affidà hè di cumprà cum'è cumpletu cù un pianu. Per separà, questu resultarà in una cantità più grande, ma nimu pò darà garanzii di compatibilità. A popularità trà i fotògrafi prufessiunali sò kelli chì include:

- un pianu di ritrattu;

- Reflector;

- caprini.

Un altru addiu à u pianu di u ritrattu hè u diffusore biancu. Dopu avè stallatu, cusì u fotògrafu riceve à a so dispusitiva una buttone cumplette. I prufessori ùn si scopre u scattererru pocu, però i fabricatori ùn anu sempre inclùdinu in un settore à u pianu.

Plate e umbrella: un magnificu duet

Aduprà un pianu di ritrattu pò esse cumpletu cun umbrella. A culligamentu è a disassemblimentu hè simplice, perchè parechji sicondi, è u trasportu ùn face micca prublemi, per questu settellu hè abbastanza cumuni trà i modi muderni.

Sceglie un parapluie per travaglià cù un pianu di ritrattu, vi toccu arricurdate chì u diametru devia esse almenu un metru è metru. Cumbattitoghji permette di ottene un ombra increiblemente suggerenti - quandu l'usu di un solu pianu ùn si pò micca uttene. In questu casu, u platu furnisce una geometria accurata, postu chì riflette a luminosità in parallelu, ma u parapulu di lumera spargugliata. Pudete sceglie un parapluie cù una superficia matta chì rifletti i raghji di a luce. In cumbinazione cù un pianu di u ritrattu, questu pudè assicurà una lumera assai luminosu. True, ci saranu picculi perduli di luci.

Ma un ombrellu di cume per u travagliu cù un pianu di ritrattu hè inutile. L'effettu hè appuntu cusì cusì à u pianu, senza amplifying ou enfatizzioni. Ma pudete piglià un parapuie à u lucernario. U diminuitu di a fonte di u lume da u parapu ùn cambia micca, ma questu pò esse agitu cù un pianu di ritrattu. Hè veru, ùn pò micca abbuccari a luce, è ghjustu cù questu l'umbrella passà. Ùn escludisci l'aparicio di sombras in u centru di u quadru è allughjate l'ombra chì u paniu pò creà.

Softtreflektor propriu mani: hè pussibile?

Fate un speculatore moddu per un lampu esternu - a so cumpagnia hè micca assai difficili. Avete bisognu à a vostra dumanda:

- dui cotti di plastica (20 cm è 12 cm di diametru);

- ferru di soldati;

- filu ferma forte;

- Cola immediata;

- foil.

Pudete cumprà quasi tuttu in ogni ferita ferrapata, ci hè solu un centesimu. Cosa da fà?

Cumu fà un "bagnu di bellezza" nantu à u vostru?

U ritrattu hè fattu da a manu in seguente. Prima hè bisognu à piglià un tavulinu di più è da l'internu hè assai precisa cù fucili, cù pegà instantani. I spesi hè bisognu à esse trattatu cù cinta adhesiva, affinchendu chì u prugramma ùn pò micca timpurce. Una piccula tullera deve esse pegata nantu à l'esterno, ancu pezzu è ancu cun cura. Fiancée, fate un pirtusore in u fondu di u tazzulatu more - perch'elli ùn puderanu entra à u flussu di u capu. In questu casu, sò quattru lupichi di plastica. Ci vole à esse salve. Comu regula, i platti di plastica sò fatti di materiale gruffu abbastanti, ma fruttu, perchè i petali ùn ponu esse affucatu cum'è cusì, prima duvete calzaghju l'allughjamentu. Un ferru di sulmenza vene cusì à aiutà.

Se maneghjanu di mantene ogni tumbiu, u fugliale hè aggratu. In questu casu, ùn ci hè bisognu di fà nisunzione di pruritazioni supplementari, è pudemu avvià a funzione dopu - installendu un tavulinu di diametru più pezzu in u so cumpagnu maiò. Ùn ci hè sicretu quì. Prima, cù un ferru di soldering in i canteri di i dui repertorii, sò trè orificati sò fattu, u piglianu un filu fermu forte è passanu per l'intemperii acquistati. U filu si deve pulita ind'u ugualmente, aghjustate a pusizione di a tina interna.

U sistema hè cumpletu, pudete aduprà a prova.

Se ogni cosa era fatta bè, ponu vede chì l'ùmmira, quandu anu adupratu a bocca, sò diventate menu densu, a so sharpness hà diminuitu, ma u glare hà perde u so brillo. L'imaghjini ottinutu cù un platu autodecchizatu hè più cuntrastatu ca senza ellu. I fiurati di l'ombra sò più sofosti, sò spargugliati, è in u centru di a reste di a densità d'ombra, chì furnisce l'esprissioni, a rialtà, a prufundità di l'imaghjini.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.