Educazione:Scienza

Chì ci sò e funzioni di u nucleolus in a cellula? Nuclusu: struttura è funzione

A cellula hè una unità elementaria di l'organismi viventi nantu à a Terra è hà una cumpreta organizazione chimica di strutturi chjamati orgànuli. Sò include u nucleolus, chì a struttura è e funzioni ci hà studiatu in stu articulu.

Funzione di i nucleari eucarioti

I celu nucleate in a so cumpusizioni cuntenenu l'organelle di nemnbrannie di forma redondeada, più densu cà a cariatuloma, chjamati nucleoli o nucleoli. Hè stati scuperti in u XIX sèculu. Nuclei sò stati studiati bè bè grazzi à a microscòpia di l'elettroni. Quasi finu à l'anni 50 di u XX sèculu, e funzioni di i nucleoli ùn anu micca determinatu, è i scientifichi cunziddi chjamati orgonnè, invece, com'è una reservazione di e sustegni di riserva usata durante a mitosi.

Studi muderni anu stabilitu chì l'organoidi includenu grànuli di a natura nucleoproteinia. Inoltre, l'esperimenti biocuimichi anu cunfermatu chì l'organelle cuntene un gran numaru di prutini. Determininu ancu a so densità alta. In più di e prutezione, u nucleolus cuntene ARN è una cantina di DNA.

Cicu di cellula

Hè interessante chì in a vita di a cellula, chì hè custituitu di un periudu di riposu (interfasi) è di divisionu (meiosi - in a mitosi sessuale - in cume somatic), i nucleoli sò inestabile. Cusì, in u nucleu interfasi cù nucleolus, chì e funzioni - a preservazione di u genomu è a furmazione di l'orgànuli di sintesi di prutinu, sò obligatoriamente. À u principiu di a divisioni celu, à dì à prufaria, scumpressinu è rifinate solu à a fine di u telophasie, chì restanu in a cellula finu à a distribuzione vicinu o finu à l'apoptosi - a so morte.

Organizatori Nuclusu

In i 30 anni di l'ùltimu seculu, i scientifichi anu truvatu chì a furmazione di i nucleoli hè cuntrullata da certe spazii di certi cromusomi. Contenenu genes chì guariscenu l'infurmazione di quale struttura è quali sò e funzioni di u nucleolus in a cellula. Ci hè una correlazioni entre u numaru d'organizatori nucleolar è i organelles stessu. Per esempiu, a spura ragna cuntene dui nucleoli chì formanu cromusomi in u so cariotipu è, cunnessu, dui nucleoli sò situati in i nuclei di i so cume somatic.

Perchè e funzioni di u nucleolus, è a so prisenza, sò assuciati à a divisionu celu è a furmazione di ribosomi, l'orgànuli sò stati assenti in i tessuti altamente spezializati di u cori, u sangue, è ancu in i blastomeri di u cizu muratu.

Ammusica nucleulica

In a fase sintètica di l'interfessi, incù l'auto-duplicazione di DNA, ci hè una replicazione esercitiva di u numiru di genii rRNA. Perchè e funzioni principali di u nucleolus sò a produzzione di ribosomi, in cunnessione cù a suntesi di a DNA loci chì portanu infurmazione nantu à l'ARN, u nùmeru di sti organelli crescita drasticamenti. Nucleoproteins, micca assuciati cù cromusomi, cumincianu a funzionari autonomi. In cunsiquenza, un nucleiu hè furmatu in u nucleu, distanza da i cromusomi formant nucleoli. Stu fenominu si chjamava amplification di genii rRNA. Si cuntinueghja à studià e funzioni di u nucleolus in una cellula, avemu nutatu chì a so sintesi più attiva si faci in a profa di a divisioni ridututtiva di a meiosi, chì cunsultate chì l'oocie di primu urdinamentu pò cuntene varios centu nucléol.

U significatu biologicu di stu fenominu si face cumprumble chì unu cunzidira chì in i primi stadioni di l'embriogene di a splurazione è a blastulazione, una quantità enorme di ribosomi hè necessariu, sintetizà u materiale di custruzzione principali - proteina. L'ampiezione hè un prucessu cumuni, hè in l'ovogeneesi di e piante, insetti, anfibbi, levumi è ancu in certi prutista.

Composizione histochemica di organelles

Fighemu u studiu di e cèl·lale eucariotu è e so strutture, è cunziddiu u nucleolus, a struttura è e funzioni chì sò interrelati. Hè stabilitu chì cuntene trè tippi di elementi:

  1. Nucleonomi (formazioni filamenti). Hè dispunibuli e cuntenenu fibri è lumps. Intruducendu à a cumpusizioni di i caghunità di a pianta è l' animali, i nucleoneomi formanu i centri fibrili. L'estructura è u funziunamentu citosmicu di u nucleolo hè dipende ancu di a prisenza di una matrice in una - Rete di molécula di prutezzione di sustegnu di a struttura terciaria.
  2. Vacuoles (arghjentu).
  3. Granule granule (nucleolini).

Da u puntu di vista di l'analisi chimicu, l'organoïde hè casi cumpunutu di RNA è di a prutetta, è l'DNA hè situatu solu in a periferia, chì furanu una struttura annular - chromatin pericameral.

Cusì, avemu stabilitu chì u nucleolo hè cunsistenti di cinqui formazioni: centri fibrillari è granulidi, cromatina, u reticulum di a proteina è un componente fibrillarà densu.

Tipi di nucleoli

L'estructura biochimica di queste l'organoidi dipende da u tipu di e ciule in quale anu prisentatu, è ancu nantu à e carattaristichi di u so metabolismu. Ci hè 5 tipi strutturali basi di nucleoli. U primu hè reticular, u più cumuni è carattarizatu da una abbundanza di materiale fibrillarà densu, un bloque nucleoproteinicu è nucleone. U processu di infurmazione di reagge di l'organizatori nucleolar hè assai attivu, per quessa, i centri fibrile ùn sò micca visibili in u campu di vista di u microscope.

Perchè e funzioni principali di u nucleolus in a cellula sò a sintesi di subunits ribosomi, di a quali l'orgànuli di sintesi di prutezione sò furmati, u tipu reticular de l'organizazione hè inherente in e cilesti vegetali è animali. U tippu di nucleoli hè in u ciuciutu di tissutu cunghjuntivu: limfochite è endotheliociti, chì i genii rRNA ùn sò micca trascritti. Nucleoli residuali sò truvati in caghjuli chì anu perdittu per passà a capacità per transcrire, per esempiu, in normoblasts e enterociti.

Eghjugini segregate sò in e cose chì anu intravascularment in carcinogens, antibiotici. È, finarmenti, un tipu compuliu di nucleoli hè carattarizatu da una multitùdine di centres fibrilari è un pocu nummu di nucleoni.

Proteziu nucleolari à a matrice

Fighjemu u nostru studiu di l'estructura interna di e strutture nuclèu è stabilisce quale sò e funzioni di u nucleolus in u metabolismu di a cellula. Sapemu chì un 60% di u pezzu di latte di questu organoide hè strufatu da i pruteanu chì sò parti di a cromatina, particeddi ribosomali, in quantu e veramente nucleoli. Fighjure nantu à elli in più dittori. Certi di i proteidi sò attiviati in u prucessu - a furmazione di RNA rimasomali matura. Chisti inclusi l'ARN polimerase 1 è nucleuccinate, chì scorrianu triplets extra da l'estremità di a molècula rRNA. A fibrillara prutetta hè in un compunimentu fibrilaru densu è, cum'è nucleucculare, porta mette in a prucessione. Una altra proteina hè nucleolina. Nzinu cu fibrillarin si trova in a PFC è di Fc nucleoli è in l'organulare nucleolari di i citosmuli prophetasi mitosi.

Un polpeptidu cum'è nucleophosin hè situatu in a zona granulosa è u componente fibrillar densu, participeghja in a furmazione di ribosomi da 40 S è 60 S subunits.

Chì ci hè a funzione di u nucleolus?

A sintesi di l'ARN ribosomale hè a funzione principalu chì un nucleolus deve esse realizatu. À questu tempu nantu à a so superficia (à dì, in i centri fibrilarii) a trascette cù a participazione di l'enzima RNA polimerase. Stu nucleolus organizer sintetiza centenari di pre-ribosomi, chjamati glubule ribonucleoproteini. Sti sti riunioni ribosomichi sò furmati, chì per mezu di i pori nucleari spincenze u caryoplasimu è si prisentanu in u citoplasimu di a cellula. Una subunita di 40S s'unusca à l'RNA di informazioni è solu dopu una grande subunita 40S hè attaccatu à elli. U ribosomu rifinatu hè formatu, capaci di traduzzione - a sintesi di e prute.

In questu articulu anu studiatu a struttura è funzioni di u nucleolus in i cresciti di pianti è animali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.