FurmazzioniLingue

Regulamentu cunsola "demoniu" è "c'è". cunsola ortografia "senza" e "lu diavulu"

Ortografia prifissi finiri (infinita), a causa (usatu) fù creatu (distribbuzzioni), bassu (nis-) vz- (vs-), WHO- (dû cuntinenti) through- (cheres-) ci hà da esse trattatu in stu articulu. Hè ritinutu ca cu lu russu "c" è "g" avemu differente spellings di u listessu unité. In fatti, comu "HÈ" e "fora" hannu lu stissu significatu: u muvimentu di fora. Pirciò, stimulus unu, sò cum'è dui di u so varianti.

A regula ginirali di scrittura "r" e "c" à i prifissi

Quandu scrivu "r" e "c" a cui l 'regula ginirali li sicuenti: "H" hè scrittu à a fine di l'unité interessa à noi, si lu prossimu stimulus o radice, accumincia cu na cunzunanti sonora, o cu na vucali; e "c" - nanzu cunzunanti. Sta fòrmula hè a manera più faciule di nzignarisilli a siguenti: chiama da oscillazione, Licodia a surdu. Puru stu wording hè scientificamente dichjarazione à aduprà u termine un pocu, hè facile à ricordu, è a pratica hè favurèvule à aduprà. Stu principiu di a cunsicuenza, in particulare, a scrittura di prifissi "senza" è "u diavulu". A regula hè di tutti i tipi prima in issu articulu unité.

Rammentu chì cunsunanti sunnu sordi, è ciò chì - sonorous

Pronuncia di cunsunanti duvuta a variabilità in u ghjocu-cima scatuli dati. [C] nanzu cunsunanti cunzunanti prununzia è scritte "cu", è [H] - nanzu la chiamata, oltri vucali, è scritti ", z". À a fine di u scatula, set-cima o ozvonchaetsya faccia tramurtutu influinzati da vicinu vucali o di cunsunanti.

Tù ùn ponu aduprà ste règule prifissi (finiri e infinita), s'è vo ùn sapete chì lettere sò cunsunanti cunzunanti, e chiddu - sordi. Parechje cridutu, per esempiu, chì "Q" si rifirisci a un sonu cunzunanti. E ghjè ùn cuincidenza. Si pensa veru un pocu tuppuliau lucca cunsunanti cunzunanti, ma si lampò in u zitellu sordi. Cunzunanti cunsunanti - hè "P p", "Traduction", "f", "L", "D", "H", "G", "D", "G", "a", "B". Licodia - "a", "l '", "i", "x", "di", "ch", "T", "a" m "," Traduction ".

Esempii di l 'usu di e règule generale

Esempii sò u seguenti risultatu. "Cloudless" hè dalla cù una "g", cum'è issa hè a lettera davanti à una vucali. "Eau" - cù una "c", cum'è si tratta in lu postu davanti à l 'sordi. "Temperance" - "r" hè scrittu com'è hè davanti à la chiamata. "Astrattu" - "a" davanti à i sordi. "Bocciardate" - la stissa cosa. "Distribuisce" - "r" in i pusizioni davanti à u campanile. "Overthrows" - la stissa cosa.

Ricurdativi di ste parolle à u scrittu chì à spessu fà sbagli: naturel, tasteless, spiatatu, vita, attitudini, talianu, BRUCCULERI, ispodnizu, sullenly, à spariscia, troppu.

Perchè e quandu ci era stu regnu?

Stu mangianu giniralmenti da un principiu di scrittura ortugrafia. principiu di ortografia Phonetic abbisognu, in cunfurmità cù a l '. Di sicuru, ci hè subburdinati a lu fattu dâ l 'ortografia di certe parolle è forma, stabbiluti spuntaneamente, à vuluntà, à u sustegnu di regule cumune.

Per a prima volta e règule prifissi ortografia "di u diavulu" è "mancu", "di razza" è "tempu" e altri. Were poi in u 1755 in l "Grammatica Russian" Mikhail Lomonosov.

Tuttavia, Mikhail, in u so travagliu, scrisse: "Pensu", vale à lascià i libertà di sceglie un parranti nativi. Iè, è ùn hè micca sempre inghjenghi a stu principiu. Per quessa, di solitu vicinu à a fine di u 19u seculu, ci hè statu un avvisu. Cunsola populu sò scritti senza alcunu regule, "arbitraria" hè statu intesu. Più di tempu, ci hè una tradizioni in stissa casi stun verbo scrive "c", e in li casi di voicing - "H".

Cù u stimulus cun "l" e "c" in u 19u seculu

Philologists di u 19u seculu cù u sviluppu di i primi regule ortografia accuminciatu a seguenti restrizzione: "Attachments chrez- e finiri scritti sempre à" H "," chrezpolosny, "" mmensa "," Bezpieczne "U restu (distribbuzzioni, WHO-, per via trà altre. ) l ' "magazzini, fronte," cù "e cunzunanti cunsunanti, è deve esse scrittu nanzu cunzunanti" d ":" razskaz "," guariri di "impedì stissu", "gridari", "vinutu". Comu si pò vede, ci hà fattu assai cchiù di sapere quandu e nni cunsola avissi a ièssiri usatu ", z". Avemu avutu à scrive un'antra manera di sente. Tipicamenti, in stu embodiment ùn hà durà longu. Successa in 1918, la riforma di u so lingua Russian assai pratica.

riforma Lunacharsky

Per quasi un centu anni, ùn hè micca una dibattiti pedagogicu circa scrittura prefissu finiri (infinita), u mumentu quandu Lunacharsky in u 1921 in u lingua Russian à presentà u prefissu "demoniu". Hè statu decisu di scrive è, secondu à u principiu di ortugrafia (chiama da oscillazione, è surdu a li sordi). Solu una versione di (finiri) asistia prima di la riforma. Lu restu di l 'scatula, set-cima, chi finiscinu in "s" è "g", sò stata in più casi, da u tempu pigliatu a scrìviri lu modu noi sò abbituatu a oggi.

Cuntruversia hè u fattu chì u nfinitu prefissu cuincideva cu lu nome "u diavulu". Abbirsari èranu di a riforma credi chì u so testi avìanu statu ammissu in la lingua Russian di i demonii chì di sicuru hà da arruvinà Orthodoxy è u web populu Russian. Per quessa, ci vole à cambià a scrittura di prifissi "senza" è "u diavulu". Sta regula, però, havi statu versu di quasi un seculu.

canciata dinù durante sta riforma, scrivennu un altru scatula, set-Spezia - through- (cheres-). Ci hè solu una versione di a riforma Lunacharsky (foto hè scritta quì sottu) è a parolla "troppu" ghjente di ddu tempu statu discrivutu comu "porghje".

A storia di l 'usu di l' finiri prefissu (Infinite)

Di l 'cuscenza Russian era a prima stranu chì i dui ozzione hè u prefissu finiri e nfinitu. A regula hè di c'assimilava tutti u listessu beddu prestu. U mutivu hè chì in Russia, ca era a lu tempu di la ntruduzzioni di la riforma di "uneducated" ùn sò pràticu a maggiuranza di la pupulazzioni era curriculum regule. People ùn ma poi nunda à fà, ma sulu li cacci e 'mparari li reguli di ghjocu-cima scatuli nfinitu e finiri, through- è cheres- è altri. Tuttavia, molti in la vinuta anni, hà cridutu chì a prucedura hè stata impiantata specificamente à fin'à e Amistad Bella u male forza, chì hè, u diàvule. Ma u vechju parolle sàviu chi ùn si pò chiamari so 'nomu fora voce, altrimenti si vinarà à voi. A ghjente, a fermi suvita da stu saviezza. Era nantu à livellu cuscienti, parrari un viziu, rate of discursu.

Nfinitu contru à finiri

Pò dassi chì i più nichiduta.ro? Hè a finiri prefissu prefissu è nfinitu in la lingua russa. Di solitu si cumporta usanu u so usu, ca cancia sviluppa lu significatu di qualchi parolle. Veramenti paria à cumincià à ludà à impure, s'è no guardà i seguenti voci cognates cum'è dvukorennye: "senza cori", "selfless", "issu", "Lament", ", dixendu", "inùtuli".

Certi raprisintanti di l'età generazioni ancora cautiously aduprà u prefissu di un propiu nfinitu. In i paesi cuntinuà à parlà figliulini oghje nanna: ". Ùn chjamate à ellu ùn hà sera priculu in u so capu"

Certi crede chì u mpattu di ste parolle essi principii murali, fundamenti spirituali more da l 'antichi. E parolle cù u prefissu fari lu significatu Passiunatu negativu nfinitu in l 'anima, assimilating è Entériner in u vucabbulariu. Ancu quandu u sensu originale ch'elli ùn sò ricunnisciuti, sò sempre trasmessi à u pubblicu i so effettu. Si gira fora 'na catina, crescente di influenza negativu, entangle tutti l' omi. Certi crede chì unu di i causi di a viulenza in i sfarenti Bonifacio di a pupulazioni hè esattamente a finiri prefissu è nfinitu. A regula deve esse cambiatu tantu ca lu secunnu cumanda hè scumparì, si crede.

Word-CARLINGUIER

apparse in una francese chjama "parolla-turncoats" Cù i testi di i dui scelte noi sò interested in cunsola morphology di lingua russa. Chì hè, unu scritte, è intesu à u listessu tempu un altru, cuscente capitu com'è u terzu.

A esempiu impurtante in u quali hè realizatu un duminiu a scrìviri lu finiri prefissu (infinita), hè a parolla "senza-Tours", chi significava scrittura lingua franca lingua russa hà ùn core, 'omu crudeli. Tutti sò in u significatu hè curretta - una risposta chjara nigannu dannu cunsola. È in a versione muderna di scriviri sta parolla hè divintatu un "fannu", chì hè, per avè un diavulu lu cori, bonu e bonu.

In a nostra lingua, ci sunnu tanti CARLINGUIER ntirissanti, la pussibbilità di cui ditirminatu la scrittura di prifissi finiri (Infinite) (esisti generale oghje). Linguisti cridinu chi chistu è sulu 'na cummedia su e parolle, una cuincidenza. Tuttavia, certi di i nostri diavulu i citadini sò abbuccatu à crede chì issu hè un azzione Princesa in ordine per aigrir lu populu contru à iddi. Iddi èranu capaci di vede sti imagini ambiguu chi si svilupparu quandu ci sò duie scelte, chi avà hà un prefissu: finiri e nfinitu. Regula di scrittura, hè purtatu à u fattu chì ci sò tali e parolle.

"Powerless" - quì a diri a sustituzzioni simàntici di chiddu a lu liveddu di-senza subconscious umanu un forti statu un demoniu.

"Eau" - un tintativu di addritta à ellu hè propriu micca prò.

"Fontanes" - rimpiazzò una lettera, avemu fattu forte e parolle chì dì curaghjosu, in li chiacchiari di a paura di u diavulu.

"Meta" - avemu arrestanu senza un scopu e senza onuri, ma - è addidicatu, è onestu.

U cuncettu di l 'omu chì diventa cusì per via di u sustituiri di unu prefissu lettera, addiventa assai unsightly. È solu per via di u fattu chì ci hè una regula di scrittura, un mudernu finiri prefissu (Infinite) in la lingua russa. L'omu, senza una finalità à a vita, senza anuri, senza cumpassioni, e senza un chjassu. Ma u diàvule, -, manera onesta masiv, chì in stu altru mondu è vi stò più di u pòpulu. So vitali, sonu sonorous "H" persi lu putiri cu lu pòpulu in fronte, di u "c" vucali dèbbuli, cum'è certi di i nostri paisani.

Liti chi hè di sòlitu scrivu prefissu finiri (Infinite) in la lingua russa

A regula hè sempre qualchi dubbiu. Iddi appellu à a fonte pri-rivuluziunariu. In l 'inglese Dahl (u so ritrattu hè scritta sottu), per esempiu, avemu trovu un chjaru distinzioni trà i reguli di ghjocu-cima scatuli nfinitu e finiri puntu slavi tradiziunali di vista.

Tuttavia, solu i versioni corrigée Lunacharskii parolle cuntene tutte e dizionari di l 'ùrtimu sèculu. Certi crede chì hè funnamintarmenti cambiatu i valori di u ghjocu d 'iddi, facennu una indiferenza è liati à a lingua russa. Memoriae prefissu scrivennu finiri, rivuluzziunari slavi nativu distorted imagine Rusich - forti, gluriosu. Allura siddu era in fattu, avà avemu mancu sacciu. Regulamentu cunsola nfinitu e finiri ancora, ùn hè statu rimessu, tantu iddi hannu a seguità, s'ellu ci piaci o micca. L'èsitu cuntinueghja à stu ghjornu. Intantu, in i scoli studiatu regule scrittura muderna, cumprisu lu tema di "The prefissu finiri e nfinitu in la lingua russa." Rien (Class 5 di u primu tempu cunfidenza cun ellu) avissi usatu cutiddianamenti esse seguita in ordine da scrive competently.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.