Home e famiglieGravidanza

Quantu eni piriculusu chickenpox durante gravidanza?

Longu moglia, una donna, prova à fà tuttu ciò pussibili a prutezzione di idda è u so zitellu sidéral. Da a salute di u matri dipende di u statu di saluta di u foetus è u so avvena. Di sicuru, chì hè senza mutivu di chiudiri a casa, è ùn andà fora, ùn parlà di a to 'amici, accussì comu micca a male. Just in stu periodu deve esse assai attentu, per esempiu, à francà u cuntattu incù populi nfittati Ciak.

Unu di i malatii infizziosi periculosu hè chickenpox. Sources di Ciak, ci sò parechji, Madri soprattuttu expectant spessu infects cuntattu di gravidenza cù chickenpox u so zitellu vechju, perchè ghjè un zitellu sottumessi à stu k. High risicu di piscadore chickenpox, s'ellu a donna hè u travagliu cù i zitelli, com'è in un liceo, o di a scola. Anu da u fattu ca li casi di Ciak osservatu nanticchia: 1-2 di 2.000 e donne incinte. Certi fimmini s'appoghjanu nant'à u fattu chì u ziteddu era statu mali, e lu k ùn ricòrrinu. In fatti, nanzu era cusì, ma avà ci hè una mutazione di u Linguistic, tantu chi lu corpu, si non di la vita assai iddu è chickenpox risistiri durante gravidanza pò ricòrrinu.

Codice di u malattìa duranti lu childbearing listessi à u so usu di solitu di dinâmica. Ma lu virus pò manuscrit u fruttu stissu, e li cunsiquenzi sarà assai curtisia. Sicondu u stadiu di gravidenza ci hè un differente gradu di risicu di pussibili dannu di u foetus. U più impurtante sò i primi è tardu termine di gravidanza, perchè in lu prima uni pochi settimane hè u stabilimentu di tutte e scupi di u zitellu, è in recenti settimane, corpu di una donna hè pronta per a nascita di perdona. Certu, droga putenti ùn pò micca sti prucessi. À spessu chickenpox quandu gravidanza in gravidanza principiu di cunduce à abbortu mancava , o à termination spuntanea di a so, chi hè, abbortu. In la sigunda trimester di stu k pò parmetta senza Ripa spiciali di lu sviluppu di l 'foetus.

Sè tutti i stissi chickenpox durante gravidanza una donna hà superari, in l 'N primi locu, vi ponu micca panico e pi lu scantu. Ùn vi scurdate chi i k stessa pò passà cundanna per u zitellu sidéral, ma u to nervi facialis bellu lassatu lu so 'mercu nta lu so salute. Vi ci vole subitu cuntattu cù u vostru dutturi, ca cuntinuaru labellu k pò micca u foetus. Hè necessaria a cunzari di u fattu chì avà divintatu affare di più rigularità di i medichi, à cresce u numeru di Salumeria dinù.

Comu regula, u travagliu di varicedda puddaru è impedisce effetti incantu in u sviluppu di u foetus una donna, si na dosi di vaccine è hè distinatu à acyclovir. casi più seriu hè cunsidarata quandu gaddina varicedda oragnizma attaccaticcia ghjustu nanzu a nascita. Dangerous hè u tempu di 2 ghjorni nanzu prucessu dénonce è di 5 ghjorni dopu. A Linguistic pò superari micca solu i corpi di e donne, ma dinò di u so zitellu. In agghiunta ci hè a pussibilità chì u foetus hà da esse nati cù chickenpox, chì hè assai complicate i primi ghjorni di a so vita.

Médecins à a pussibilità di cunvince à sùbitu lu tempu di la nascita di l 'campàgna.L'è has been assistennu di ghjorni. Ancu una fiuritura uni pochi di ghjorni pò aiutà impediscenu i cunsiquenzi nuttata. Sì u zitellu hà digià statu iddu, iddu dinò injected una parte di una vaccine è purtà un travagliu chì avaristi cèdiri a so sistemu immune francese. Ma dopu à u travagliu, ùn pò scantati pi l 'appuntu ch'ellu hè nfittati cun chickenpox, cum'è u so corpu hè sviluppatu antibodies à stu Linguistic.

Chickenpox in gravidanza - sta ùn hè micca un k terribili chi ùn si pò superari. Cù tutti i vi pò dà capu, u nunda menu - micca à sùbitu e in tempu à vede un duttore. Stu vi aiuta e donne arrivare prestu cure qualificata è a prutezzione di i foetus. È, di sicuru, bisogna à rispittà cun misure preventive. Per esempiu, se lu gravidenza hè previstu, chì hè, un coppiu di un longu tempu pronta per sta scena in a vita, vi deve francà u cuntattu cù maladi di gravidenza cù chickenpox.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.