ParalinguisticiDintra disignu

Mosaic - a valurisazione di l 'internu. Description of diffirenti tipi di mosaicu

Ogni annu lu rigistru di materiali finitura expands stabbirmenti è i clienti hè diventata assai difficiuli à fà una scelta in favore di una d 'iddi. Parechji di i nostri lettori sò interested in mosaicu - .. U so tippi, vagliatura, applicazzioni, etc. Oghje misciu, avemu à pruvà à risponde à tutte ste quistione.

Mosaic in tempi antichi

Sì calchissia pensa chì stu elementu disignu - un invenzione mudernu, hè propiu cunvinzioni. A assai vecchiu e anchiamènti usatu da i nostri antenati l 'arti di mosaico. Stu Russia Ancient (X seculu) hè una manera di cuncepisce i muri è pavimenti in ghjesgi, cattidrali, chjese.

Mosaic - si travaglia d 'arte fattu di picculi pezzi di parechji materiali - .. Glass, stone, etc. Comu lu tèrmini' mosaicu chi ', ferma un misteru. Nant'à sta occasioni, ùn ci sò tanti virsioni. Unu di elli - l 'nomu hè assuciatu incù u prucessu di maison, l' 'altri mi pari di più ca. Hè ritinutu ca sta parolla hè traduttu da u latinu, è chi significa "didicata à i fussini."

I primi esempi di l'usu di pannelli mosaicu chi sunnu cunzidirati esse riguardanti lu IV seculu aC. E., trovu in Mesopotamia.

tecnulugia mudernu

Ogni mosaicu - a divisa di u mudellu di parechji chjuchi parti di materia differente. Old è spessu perde i secreti di sta arte hà avà rimpiazzati successu da nova ticnoluggìa dâ industriale è styling.

Oghje, ci sò un gran numaru di impresi chì spicializzanu sulu a la criazioni di cumpunimenti mosaico. Ogni prupone a so storia è nuvelle. Ma si sà di elli ùn suddisfà i brami di i clienti, iddu pò postu un ordine nant'à u vostru formi. Hè impurtante di sapè chì i sprissioni artistica di i pannelli mosaicu chi hè truvatu micca solu a cumplessità di u ritrattu, ma dinù a diversità di i so materiali hé.

mosaico biccheri

A data, chistu è forsi lu matiriali più cumuna. À esse pricisu, stamu parrannu su vetro, Carnevale, chì hè fattu di u calori-risistenti, friddu-risistenti, scossa-risistenti è mosaicu risistenti. Quissa hè una materia assai pupulare hè dinù per via di a larga gamma di culori. Per ghjunghje stu effettu in i pruduzzioni di vetro, in lu aghjunghje una varietà di elementi - cadmio, sélénium, boron è ancu minirali semi-précieux (aventurine, madre di perle).

In più casi, elementi mosaicu biccheri motifs (moduli o patatine fritte) sò fatti quatratu furmatu. U carattaristichi a tecnica, u più sarà a tecnica imagine è portrayal di più precisione.

Glass mosaicu - hè una materia chì hè statu usatu successu di muri suola è pavimenti in un spaziu chjusu - da u tres a più rinumati è seat. In agghiunta, lu friscalettu maiò in lu disignu di camini è mubiglia.

Assai pupulari è smaltovaya mosaico. Stu tipu di materie biccheri, ma incù u agghiunta di be putassiu invece di sodium, cum'è in u primu casu. Chistu è pussìbbili à fabricà un culore assai ntensi è durata, ricci tichja di ogni specks biancu.

Stu mosaicu chi pari assai Decisive. U so patatine fritte, sò assai dolci è piacevuli à u cuntattu. Si hà caratteristiche supiriuri chambre d essayer mosaicu biccheri. Per esempiu, resistenza danni permette à u so usu micca solu Lucania ma dinò fora.

mosaico, ceramica,

In apparenza, patatine fritte, ceramica, nun differ da u apertura, francu chi grannizza. Si pò piglià a forma di 'na chiazza, o rectángulo. Colori e tracce sò moltu variu.

Stu tipu di mosaicu chi pò esse hypothekendarlehen smaltata, o di cuntene un "effetti spiciali" - picculu cracks u superficia (crackles), ch'ella d 'àutri culura, irregularities simulate. manière Unglazed hà una struttura di maria de, chì impone una currispunnunu priculu.

mosaico Ceramic hè unicu per trasfurmeghja una scelta larga di supirfici, Lucania e fora.

mosaico petra

In la pruduzzioni di stu tipu di mosaicu aduprà parechji tippi di petra, chì varieghja da tuf cùstunu e macari rari i razzi di diu vi, rigata, naturale. U culore di sta materia hè ùnicu, tantu ogni imagine di sta materia unichi.

By cumprendu un mosaicu di pietra, mandate esse cuscenti chì sta hè una materia rilativamenti duci. It eliminates l 'usu di pulizia apparatus, spazzole dura. U solu foras hè basatu nantu conglomerates babelquartz.

materiali unconventional

Chissi foru, sopra tuttu, duvia esse stata attribuita granitu. Hè spessu usatu quannu criava industrial. Stu materiale hè più risistenti cà pruvèninu tradiziunali, dinù assai varietà.

Metron - un mosaicu di pezzi di vitru culuratu e aventurine. Hè à prò di i pruduzzioni di cime tavulinu, Sills, finestra, baseboards.

pruvèninu Metal apparsu pocu. Stu solare ntesta avè un altezza di micca di più chè 4 mm in da un linzolu di inossu matinu 0,5 mm. Iddi sò fissati nantu à nostra lingua gomma particulare, chì fonda u rigidity nicissariu.

mosaico, foglia,

Stu mosaicu di materiali differente fissu nantu à u nostra lingua. Foglia mosaicu chi hà tuttu u vantaghji di stazzunaru, ma pari armenu differente. Hè particularmente à a basa maglia, cusì hè facile à tagliata, chì in turnu tenga assai fàciule à trattà i lochi più inaccessibili.

mosaico Diamond

Stu tipu di needlework ghjunse da u livanti. Pocu à pocu, è si messe à vince asèmpiu u mondu sanu. Hè ùn stupente, perchè l 'òpiri creatu in sta tecnica - hè una dicurazioni flat è uriginale, gran donu di amici e di famiglia. Cusì, mosaico Diamant - ciò chì hè?

In fatti, hè a materia ntirissanti, da chì vi pò creà una dicurazioni cambiatu uriginale è beddu. U kit di include mosaicu chi li buttuna:

  • Schema-net, incù u sìmmuli e li palori sistema;
  • cristalli acrylique unu vari borse;
  • tweezers.

U travagliu nant'à u ritrattu, o mosaicu pannelli di u Diamant ùn hè micca troppu difficiule, ma ùn vi bisognu pirsiviranza e cura. Basta à passà arechja rhinestones codda nant'à i basi di fili, o tri sauti. Sparti di chissu ritrattu spumante serà un spettaculu dicurazioni di l 'internu di a vostra casa, hè sempre è vi fariti asèmpiu di prucessu criativu rilighjosi.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.