SaluteMedicina

Pilluli di dorme in casa - certi recetas folki è cunsiglii

Quante pirsuni soffrenu di l'insomne. Parir deveru chì vulete dorme, ma per una ora in una fila ùn pò micca sughjurnà. Semu devi esse nutatu chì l'insomnisa hè in quartu postu in a freccia di trattamentu in l'entizzioni medichi dopu à i friddi, i disturbi stomacu è di i maloforte. L'insomne convenciale pò esse diventatu in una forma crònica, chì si pò traversa cù trastornamenti mentali seri, stopping respirazione è altri malati desagradati. I sperti chì, perchè almenu un mesi, ùn pudete micca giacchinu è dorme finu à a matina. Hè propriu necessariu di cunsultà un spicializatu. Ma prima, pudete ancu pruvà à risolve u prublema.

Cosa da fà in stu casu?

Eccu alcuni ricudiretze sèmplici chì devenu esse cumpletu riguardu à a normalizzazzjoni di u sonnu è a so state.

Vai a lettu à un certu u tempu è cullà ancu, perchè u reluariu internu s'appoghja per un certu ritmu. Si si svegliate in a mitallu di a notte, ùn si pò piglià pintiche di l'annu in casa è pruvate à durà dorme, leghje megliu finu à sente chì i vostri ochji sò chjusu di novu.

Se avete suffrutu a notte è u sonnu hè vicinu à a dumanda, ùn vi manca à dui ghjorni, è cullà nantu à l'urdinatu, altri à a sera, ùn hè micca novu ponu esse durmi finu à notte à a notte.

Per ùn ùn piglià pentimi in casa, sò bisognu di fà u sforzu di fà u so sognu. Per questu, ùn mancianu micca davanti à un lettu - un massimu di duie ore. Pò esse fruttu, u zuccaru, un vetro di latti calvinatu cù un brindisi. Nimu più! È ùn esce micca u quantità di liquidu, perchè in a notte ponu esce da a causa di u desideriu di svià.

U cambre deve esse un bedu novu, confettu è comfortableu. Prima di vultà à u lettu hè bonu per piglià un passaghju.

Vai a lettu, scornate da u mondu esternu, ùn pasà per l'avvene di u passatu ghjornu è u futuru, sia permessu di rilassate. Pudete inserisce virushi in i vostri ochji è ponu nantu à ucevule per l'isolamentu è l'immersione in u sonnu.

Hè bè à piglià un bagnu bagnu durante 5 ori prima di valla, a temperatura di u corpu si deve ghjustu pocu, è quandu chjera vanu à volu dorme.

Sì tutti questi ùn sia micca aiutu, pudete aduprà per e pastilles di l'annu in casa. Lubricate à a notte cù oliu di lavande d'lavanda. Inoltre, una bona pillata di dorme sera acquistata si u stessu gasu ghjacava in un pezzu di zuccherinu è lavande. Hè bastatu solu 5 drops.

Pudete puru cumprà u pilu cù pisi di lupini è sughjornu nantu à questu. Stu ipnettu in a casa hè cunsideratu effettue ancu cun una forma severa di a malatia.

U lupu pò ancu essa brùtuli. 2 cunti di tazze per un vetro di acqua fogera. Scrivite è lascià a raccordu di 4 ore, è pruvate è bè un vetru per a notte. Pudete ripiglià i pignotti di u lupu in puzziche è pigliate davanti à pusà.

Pigliate 100ml di alcoolate, aghjunghje 25 grammi di lupulinu, 7 ghjorni in u scuru. Pigliate 3 cullenelle à ghjornu, in particulari à l'orcione.

Ci sò à pensioni di l'abitudini in casa. Pigliate a ràdica di valerian, chop, una culloca di u vinu di acqua fredda è insistendu durante 8 ore. Strain and drink on a tablespoon three volte di ghjornu.

L'altri pintiche torna in casa. A listessa raghjone di valerian, pre-trituatta piglià in una quantità di una cucchina è pour un vetro d'acqua fogera. Furite durante 15 minuti nantu à u caldu di u calore, lasciemu da pane durante 10 minuti è fretu. Biscini una cucinara sopra tres volte à u ghjornu. I zitelli avè da tene una cull'ugna di tè: trè volte di ghjornu.

L'altru viaghju: 50 g di culi di aneta si furunu di u vinu "Cahors" per 20 minuti. Allora accentuate in una manta fina è permettenu culpò per una ora. Pigliate 50 grammi prima di valla.

S'è vo senti chì avete pigliatu tutte e misure per assicurà un sonu propiu, è pruvate ancu à i pasticci di dorme in casa cù e ricchieri folklanti, ma ùn ci hè nudda effettu, poi cercanu immediatamente aiutu!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.