FurmazzioniStoria

Philanthropist - micca u vostru sustinidori!

Gaius Mecenati - Roman omu riccu, ca tantu limòsine aiutatu à u pòpulu di l 'arti, lu so nomu addivintò na parola soi. A parolla chiavi characterizing lu patruciniu - DISINCANTAVO. Perchè ùn mischjà i cuncetti di philanthropie è sponsorship francese? Perchè sustinidori l'artistu in lu nomu di la stratiggìa los, in canciu di agricultura, accussì - e prufitti. A patrona di l'arti - hè a persona donating l 'arte, scienza, salute, educazione nantu magia di u core è à spessu arrestanu anònimu.

Charity è di sviluppu spirituali di i sucità

A nascita di u Cristianesimu in Russia , è statu u principiu di patruciniu - 988. Unu di i grandi Cumandamenti - lamentu di u prossimu - ". Orphaned e lu poviru" inspirati pòpulu a la carità di u disgraziatu, chì hè cumenciu palesa in la forma sèmplice di assistenza AQUACULTURE manciari e piante, assai menu - soldi varri custruitu, sò cotti free of rispunsevule. Nanzu u grande vacanze, église, iddi principi e re doppu ammucciuni visitatu prighjone, capanni, 'uspitali, induve "indirizzu" a aiutari la limòsina. Dopu à u 1551, quandu tinia cattedrale Stoglavy, la carità statu ripresu da u statu à u sistemu di carità publica. U tempu di Peter soprattuttu cunfurtà la cura di a pupulazioni di u statu. uspitali Open, case, orphanages di i zitelli. Oltri a chistu, u cuntenutu di i principali fonti di istituzioni publicu di stu tipu hannu sempre stata i doni privatu. Peter stessu dunati un terzu di a so pisata. moines munasteru furmatu in artisgiani, è i rivinuti da u so travagghiu, troppu, si n'andò a carità.

Patruciniu - u fenominu diffusu

In lu 19u seculu, carità privatu di divintà cambiatu un cumpleta: à u principiu di u so Biblioteche travagliu, musei, mostri, Gallerie, italiana, uspitali, casi cura di orfani è i vechji. GamesNet Russian, carità chì ùn permette a so nomi arrestanu anònimu, sempre stà in a storia di u nostru paese. Tretyakov, Bakhrushin Mammoth, Morozov, Shchukin, Prokhorov Botkins, Naydenova - tutte e nun liste. Mecenati - qualle valori di famiglia, chì hè divintatu una nicissità di a preservazione di a salute mentale. Marcanti patroni dinastii sana anu travagliatu pè u prò di u so pòpulu. Un esempiu hè a famiglia di marcanti Siberian Sibiryakov custruiri lu gruppu micca solu cìnema, ma ancu e chjese, sustinennu u sviluppu di a puesia Russian, in particulare, unu di i babbi di litteratura Russian - Gabriel Derzhavin. Ma i cuntributi di lu sò statu fattu in scenza - grazi Sibiryakov si n'andò à studià u mare Route Northern.

dinastia Morozov

A prima in issu patronu di famiglia - hè dinù Savva, ma ch'ellu era natu in 1770 inglese serf invernu Rumina. Grazi a lu travagghiu duru per longu venti-di trè anni, si 'accatta a so libertà per elli stessi è i so' figghi, e poi apertu u attelli sita-tesse. U famosu cunfizzioni Morozov - villutu, muslin, cuttuni high-di qualità - senza carità vi pò glurificatu lu nomu Morozov di tanti seculi. Ma hè vissutu in un patruciniu di famiglia. Celebrities Savva Morozov - u fundatore di u Moscow Art Tiatru, u Stanislavsky è amicu di scolastica, un chimicu ncignusu è omu trade-Tours. I cundizioni di u travagliu in u so fabbrichi era assai megliu cà altri, in più, ch'ellu hà custruitu per u so travagliadori senza lonely, uspitali, bagnarole, parchi per i festi.

U scopu di basi Sava - la distribuzioni di i prufitti à mezu à i travagliadori. A cosa più maravigghiusu - si Morozov datu soldi, per a publicazione di u ghjurnale bulscèvichi "Iskra", "New Life", "A", a prisintari tipugrafia senza esaminazioni, ancu ammucciava in la polizia di sicretu da rivuluzziunari scappatu. Son Sava - Sergey - aiutatu u School Stroganov, artisti Polenov è Serov, criau lu Museu di Fine Arts su Volkhonka (Museu Pushkin à elli.). Figliola Barbara custruitu u prima clinica Canadà in u Campu di vergine, Turgenev stanza di lettura, biblioteca, un almshouse è una scola in Tver. Mecenati - una famiglia.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.